-ÖZLEDİM-

210 16 15
                                    

-Hatırlatma-
Yusuf'un evine gittim. Kapıyı çaldım açan olmadı. Camın oraya gittim. Camı araladım ve içeri girdim. Cam boydan olduğuçin rahat geçmiştim zaten. Yukarı çıktığımda ilk odaya girdim. Yusuf'un odasıymış. Yan odaya girdim ve olamaz.
Allahım nolur bu bi kabus olsun. B-bu gerçek olamaz. Böyle bişey olmamalı olmamalıydı. Ben ne yapmalıyım?

-Hatırlatma Bitti-

   Yerde kan vardı. Ve çok fazlaydı. Küçük komodin üstünde hastanedeki zarf vardı. Acaba bununla bi ilgisi var mıydı? Alırsam  Yusuf'un haberi olur muydu? Off allahım yardım et...

   Ben bunları düşünürken anahtar sesi geldi. Kesin Yusuf'tu gelen. Aşağı indim. Gelen Yusuf du. Merdivenlerden inip Yusuf'a sarıldım. Yusuf şok içindeydi.

Yusuf: Senin burada ne işin var?

Ben: Ş-şey bak Yusuf ben seni merak ettim ve geldim.

Yusuf: İnanmalı mıyım? Hastanede zarfımı çalan kıza?

Ben: Yusuf özür dilerim. (Hemen ağlamaya başladım.)

Yusuf: Odaları karıştırdın mı?

Ben: Seni ararken evet :(

Yusuf: Hepsine mi girdin?

Ben: Kanlı odayı gördün mü demeye çalışıyorsun.

Yusuf: Bildiğine göre gördün :(

Ben: Yusuf anlat. Ben sana yardımcı olurum. Lütfen.

Yusuf: Sana nasıl güvenebilirim?

Ben: Sevdiğim adamı yüz üstü bırakamam.

    Yusuf şaşırmış bana bakıyordu. Sonra kendini topladı ve kulağıma şunu fısıldadı.

Yusuf: Özledim.
   
    Sonra yutkundu ve tekrar kulağıma eğilip:

Yusuf: Çare gelmez ağlamaktan. Farzet sevgi yalan yarim. 

    Sonra tekrar yutkundu ve:

Yusuf: Bende seni seviyorum ve benim için üzülmeni istemiyorum. Seni kendimden korumak istiyorum. Zarfta yazan şeyi anlatıcam. Sabret.

Ben: Peki o oda?

Yusuf: Orda bıçaklandım.  O kanı silmedim. Bana nefretimi hatırlatıyor çünkü. O zarfıda oraya koydum. Bana sevgiyi hatırlatıyor çünkü. Kimseyle paylaşamam o zarfı, içinde yazan bana ait.

Ben: Ben çok özür dilerim sevgilim.

Yusuf: O hastane odasında nefretim artmıştı. Berkcan'dan zarfı getirmesini istedim çünkü sakinleşmem lazımdı. O zarfı annemle hazırlamıştık. Annem gitmeden önceki son anımızdı. Şimdi seninle yeni zarfı oluşturucaz sevgilim <3

Ben: Seni seviyorum uyuz adam.

Yusuf: Seni seviyorum yarim.

       Yusufla salona gittik. Kafamı Yusuf'un göğsüne koydum ve kokusunu içime çektim. Bugün  Emre ile konuştuklarımızı anlatmalı mıydım? Ne derdi ne düşünürdü? Anlatmalıydım. Yoksa kötü şeyler olabilir :(

Ben: Yusuf ben evini Emreden öğrendim. Adresi verirken karşılığında bişey istedi.

Yusuf: Ne istedi?

    Yusuf sakin söylemişti. Demek ki kızmamıştı.

Ben: Yarın Yusuf'u bana getir dedi.

Yusuf: Sende kabul mu ettin?

    Yusuf hala sessizdi.

Ben:  Kabul ettim ve buraya geldim. Sana şimdiki gibi olanları anlatacaktım. Yani gitmeyebilirsin yada gidebilirsin.

Yusuf: Seni seviyorum. Zeki sevgilim benim.

Ben: Seni seviyorum sevgilim.

Ben: Peki gidicek misin?

Yusuf: Gideyim mi?

Ben: Gitme.

Yusuf: Gitmiyim o zaman sevgilim.
  

   Yusuf saçımla oynamaya başladı. Bende uyuya kaldım. Uyandığımda Yusuf'un odasındaydım. Yusuf yanımda yoktu. Aşağı indim. Yusuf yoktu. Bahçeye çıktım. Ağaca yaslanmış sigara içiyordu. Yanına gittim ve eve gitmem gerektiğini söyledim. Yanağından öptüm. Yusuf beni arabayla eve bıraktı. Apartmana girdim. Yukarı çıktım. Kapının önünde biri vardı.

   Sizce kim var kapunıny önünde? Yb yarın akşam geliyor iyi okumalar <3

Reynmendelisi0 neden mesaj atmıyorsun?

  

YAĞMUR ADAMIM⚡ (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin