Multi medya: Alisa
Bölüm şarkısı: Miley Cyrus - Wrecking Ball
Keyifli okumalar!
✴ ✴ ✴
Mavi gözlerimden akan sular okyanusta ki dalgalanmayı simgelerken anneme son kez sarıldım. Dudaklarını anlıma bastırarak yüzümü ellerinin arasına aldı ve gülümsedi.
"Her şey güzel olucak tatlım. Sadece 5 ay, tamam mı?" Dolu gözlerimden akan yaşı sildiğin de gülümseyerek başımı salladım. Benden ayrılarak onu bekleyen babamın yanına gittiğin de araba kısa süre de yanımdan uzaklaştı.
Derin bir nefes alarak arkamı dönüp karanlığı simgeleyen okuluma baktım. Vampir okulu, gri ve grinin tonlarından oluşan bir ensitütüyü andırıyordu. Diğer bir değiş ile, şatoyu. Bahçe de kahkahalarını özgürce serbest bırakan öğrencilerin kırmızı gözleri biraz olsun ürkmemi sağlar iken çantamı tek omzuma atarak bahçeye adımımı attım.
Okul da ki atmosfer negatif ve pozitif arasın da ki çizgideydi. Kimisi mutsuz, kimisi mutluydu. Yanından geçtiğim vampirlerin vahşi bakışları bana dönerken rahatsız olarak üzerinde 'Profösör Shnow' yazan kapıyı tıkladım. İçeriden gelen 'gel' sesi ile kulpu çevirerek içeri girdim.
"Merhaba, ben Alisa Swell, yeni öğrenciyim-"
Uzun boylu otuzlarının sonunda görünen genç adam hızla sözümü kesti.
"Melez kız, öyle değil mi?"
Önüme düşen bir perçemi kulağımın arkasına sıkıştırarak başımı salladım.
"Evet efendim."
"Baban 2 gün önce buraya gelmişti küçük kız. Evren de ki tek melezin okulumuz da okuması bizim için büyük bir şeref. Ben Profösör Shnow, bu okulun müdürüyüm. Seninle ilgilenmesi için okulun tarih öğretmeni bayan Addison'u görevlendireceğim. Sana bu okulun kurallarından ve öğrenim şeklinden bahsedicek. Bayan Addison!"
Kapı açıldı ve içeriye gözlüklü, saçları aşağıdan topuz yapılmış düzgün giyinimli bir bayan girdi. Sert bir yüz ifadesi vardı. Profösör Shnow'a gülümsedikten sonra bana döndü. Ne yani, söylediği her şeyi duymuş muydu?
"Buyrun küçük hanım, size okulu gezdireyim."
Başımı salladığım da açtığı kapıdan çıkarak koridor da peşinden yürüdüm. Onu gören öğrenciler anında kenara çekilip fısıldaşıyordu. Sanırım bu okulun en otoriter ve korkulan öğretmeniydi. Tarih dersin de neyin tarihini anlatıyordu?
Vampir tarihi mi?
"Burası öğrencilerin derslerden sonra dinlendiği yatakhane odalarımız, her odada bir kişi kalmaktadır. Sizi en iyi şekil de eğitip gerçek bir vampir kılmak için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz. Bahçe katın da yemekhane var. Eğitim sonrası öğrenciler belirli saatler de orada beslenir. Her gün düzenli kan verilir. Boş derslerinizi spor salonun da veya bahçe de geçiriceksiniz. Onun dışın da tüm diğer kuralları sana sınıf arkadaşların anlatır-"
Gözlerim yanından geçtiğimiz gri kapıya değinirken duraksayarak konuşan Bayan Addison'a dönerek kapıyı gösterdim ve konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAMPİR OKULUM
VampireAlisa 16 yaşında hayatını saklanarak geçiren bir genç kızdır. Vampir bir anne ile kurt bir babsnın birleşiminden oluşan Alisa, bir melez olarak doğan tek fanidir. Sırlar birbirine kenetlenirken kapılar sonuna kadar açıldı. Attuğı tek adım onu yeni...