Capitolul 3

524 42 0
                                    

Era o dimineata insorita.Era in sfarsit weekend iar Alexandra se pregatea sa iasa la plimbare pana cand cineva a sunat-o.Scria "Numar Privat" dar ea tot a raspuns.

Alexandra:Alo

N.P:Ce faci?

A:Cine esti?

N.P:O fata

A:Mi-am dat si eu seama

N.P:Vrei sa afli cine sunt?

A:Da

N.P:Atunci ne intalnim in 15minute in fata la Mc,ai inteles?

A:mbine...

N.P:pa

Fata se intreba de ce si cine a sunat-o...dar in curand avea sa afle.Si-a luat telefonul si a plecat.

*Dupa 15minute*

Alexandra a ajuns in locul de intalnire stabilt.Acolo o vede pe Zara,o fata populara care era cu ea in scoala si pe care nu o suporta.Era nervoasa.

A:De ce m-ai sunat?

Z:Am vrut sa vad ce faci si am vrut sa iti prezint pe cineva.Ei sunt prietenii mei si cred ca o sa te intelegi bine cu ei,la fel cum ne intelegem noi doua

A:Dar noi nu ne intelegem!

Z:Cine a zis ca nu putem incerca?

A:Poate...nu stiu...de ce vrei sa devi brusc prietena mea?

Z:Pentru ca esti draguta si pari de treaba.

A:Ce minciuni...lasa-ma in pace!

Z:Bine,acum te las.Vorbim mai tarziu.

Alexandra a inceput sa fuga.Era confuza si stia ca Zara vroia sa obtina ceva de la ea;dar nu stia ce.Brusc,se loveste de un tip si cade pe jos.

A:oh,scuze...

Baiatul:Nu e nimic (spuse zambind)daar ai grija cum mergi :)

A:ok...

Baiatul:Eu sunt Shane...sunt nou in cartier

A:Super! Eu ma numesc Alexandra...

S:Bine ,Alexandra ...ne mai vedem

A:Pa

S:Pa :)

Afara era frig asa ca fata se ducea la o cafenea.Parca era iarna!

Si-a luat o cafea cu lapte si se uita pe geam la parintii care mergeau cu copii de mana.O lacrima i se scurgea pe fata,dar dupa a zambit.A iesit din cafenea si s-a dus la metrou.Vroia sa se duca sa se plimbe undeva unde nu sunt prea multi oameni cunoscuti.

...

Mergea fara directie...astepta sa ajunga la capat .La ultima statie...dar Shane era in.metrou.S-a pus langa ea.

S:Se pare ca ne intalnim din nou.

A:Da,asa se pare (spuse zambind)

S:Unde te duci?

A:Nici eu nu stiu...ma plimb fara directie...dar tu unde te duci?

S:si eu ma plimb fara directie (spuse zambind)

A:nu ar trebui sa faci asta mai ales pentru ca esti nou pe aici...locurile astea par dragute...dar nu sunt chiar asa.

S:Am eu grija :)

A:Ok,eu cobor aici.

S:Vin si eu cu tine...daca nu te superi :)

A:Nu,nu ma supar...

Asa ca cei doi au coborat si...

Viata AlexandreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum