Dedicat lui @coryboican
Alexandra a mers timp de o luna la mormantul lui Shane.Lumea deja o observa si stia drumul ei...asta pana cand o data Alexandra s-a dus seara sa cumpere flori...in timp ce un baiat o urmarea.Lui i se parea ca Alexandra era interesanta si voia sa afle povestea ei.
Dupa aceea fata a mers intr-un parc din apropierea cimitirului.S-a asezat langa o fantana si a inceput sa planga...iar apoi s-a pus sub un copac.Baiatul se uita la ea de la distanta.Fata a desfacut un tub de pastile si le-a aruncat pe toate in palma ei...iar dupa aceea le-a inghitit.
Dupa cateva minute trupul ei zacea pe pamantul rece.
Acel baiat s-a dus repede la ea.A sunat la urgente...
*La spital*
Doua asistente impingeau patul pe care statea fata.Spiritul ei isi privea corpul.Oare era moarta?...
In cele din urma doctorul ii spune baiatului ca Alexandra era in coma.Situatia ei putea fi imbunatatita,fata se putea face bine.
Alexandra il vedea pe Shane...dar cun era posibil?Era in coma...
Shane i-a spus sa aiba grija de ea si sa isi continue viata.Atunci ea s-a trezit...
Peste doua zile fata avea voie sa iasa din spital.Ea i-a multumit baiatului(defapt in capul ei zicea"Te urasc,acum mai trebuie sa o fac o data").
Ea a iesti mergand incet.Abia se tine pe picioare...baiatul a prins-o si a inceput sa ii vorbeasca.Incerca sa o faca sa ii zica de ce a incercat sa se omoare,dar nu a reusit.Alexandra a plecat,mergea pe un deal cu iarba verde...
Mergea cu ochii inchisi de parca nu era pe pamant.Avea cateva flori pe care le arunca in urma ei.
Desi nu stia pe unde merge nu s-a lovit de nimic.Parca era in transa!
Pana la urma Alexandra a lesinat iar baiatul a dus fata la camin.
*In urmatoarea dimineata*
Alexandra se trezeste si se spala pe fata.Se imbraca repede si isi ia un cutit.
Cand a iesit afara s-a intalnit cu baiatul acela.
B:Hei!
Al:Hei!Am treaba...nu pot vorbi.
B:Ce ai vrut sa faci atunci...in parc?
Al:Nimic.
B:Minti!
Al:Lasa-ma!
B:Spune!
Al:Nu sunt obligata sa iti zic...
B:Te rog,spune...
Fata a inceput sa alerge...dar baiatul o urmarea.
In cele din urma fata a alergat pe soseaua din fata padurii.A trecut nevatamata in fata unei masini dar baiatul nu...si-a rupt piciorul.
Fata a alergat plangand pana in mijlocul padurii.Se simtea vinovata.. pana la urma avea cum sa scape.
Fata s-a asezat in genunchi si si-a infipt cutitul in inima.Ea sangera incet...pana cand si-a pierdut cunostinta...si a murit.
Va mai aduceti aminte ca Alexandra voia sa faca spiritism pentru a vorbi cu mama ei?
Ei bine...acum este fericita, sus in ceruri cu mama ei...si cu Shane asa cum isi dorea.
-SFARSIT-
*mai am de scris un capitol*
*maine postez cartea "Skelly Scheletul-Aventuri in lumea oamrnilor"...sper ca o sa aruncati un ochi*
CITEȘTI
Viata Alexandrei
AventuraPersonajul prinicipal al acestei povestiri este Alexandra.Cine e Alexandra?Ea este o fata pasionata de spiritism care trece prin multe pentru a reusi sa vorbeasca cu spiritul mamei sale.Cine este Alexandra?cititi si veti afla (PS:Nu imi editez poves...