Era duminica.Alexandra era la spitalul de psihiatrie...plangea.Nimic din ce s-a intamplat nu era adevarat.Ea nu merita toate astea...vroia inapoi,la camin...vroia sa deseneze...vroia sa se plimbe...sa bea ceai.Aici ea este obligata sa manance orice i se da...si sa vorbeasca cu lumea...ceea ce ei nu ii prea place.
Ea roaga o asistenta sa il sune pe Shane...dar nu raspunde.A mai sunat de doua ori,de trei ori...
Pana cand l-a sunat de 21 de ori...dar el nu raspundea...de fiecare data raspundea robotul.
Alexandra a inceput sa planga...acum chiar nu mai vroia ss vorbeasca cu cineva...
.........................................................
Orele au trecut.Se facuse seara...iar Alexandra incerca sa doarma...
*Urmatoarea zi*
Shane s-a trezit.Nu stie unde este,pentru ca totul e intunecat iar aerul...aerul e greu...miroase a ceva nu prea placut...dar nu cred ca vrea sa afle de la ce vine mirosul...sau oare vrea?
El incearca sa se ridice dar observa ca ceva il opreste.Era legat de picior cu un lant.Oare unde era?
Atunci o silueta alba apare...
S:Unde sunt?E cineva aici?
Aerul din camera se racea...era din ce in ce mai frig...
Shane era nervos si incerca sa rupa lantul.Vroia sa plece dar,silueta alba apare.Cred ca era o fantoma...
Fantoma:Nu poti pleca de aici! (spuse zambind)
S:Ba pot!
Fantoma:Nu,nu poti! :)
S:Cine esti si ce vrei?Tu esti cea care ma urmarea si acum 2seri?
Fantoma:Hahah...eu nu te urmaresc...dar se pare ca tu ai intrat pe teritoriul meu...si nu esti bine-venit pe aici...
S:Daca ma lasi sa plec promit ca nu ma intorc.
F:Te las sa pleci numai daca faci ceva pentru mine!
S:Ce trebuie sa fac?
F:Omoar-o pe Alexandra!Ai timp doua zile sa faci asta!
S:Nu!De ce sa fac asta?Cine esti?Eu cred ca tu ar trebui sa iti vezi de viata ta!
F:Nu uita ca inca esti pe teritoriul meu...si nu se stie daca o sa pleci de aici sau daca o sa mai fi in viata :)
S:Acum ce...ma ameninti?Teritoriul tau?Javro ce esti,lasa oamenii in pace si cumpara-ti o viata!
F:Dragule...nu e frumos sa vorbesti asa cu fetele...si se pare ca nu esti prea politicos...
S:Tu m-ai legat cu un lant de picior...ti se pare ca esti mai politicoasa sau...?Eu cred ca ai probleme...
F:Nu eu am probleme...dar tu vei avea daca nu faci ce iti spun!
S:Zici ca esti Teresa Fidalgo :)
F:Deci nu vrei sa o omori?
S:Nu!
Fantoma a disparut...Shane era confuz si incearca sa rupa lantul...dar pe cine pacalea?E doar un pusti slabanog de 15ani...
Dintr-o data incepe sa il usture mana.Il durea si nu stia ce sa faca...apoi incepe sa sangereze...avea niste inscriptii ciudate pe mana...
Cu toate puterile pe care le poate avea un pusti scheletic reuseste sa desfaca lantul...sau poate era o capcana de a fantomei.El incepe sa alerge pana cand ajunge acasa...
Pe poarta casei era un bilet pe care scria"Shane,noi am plecat deoarece bunicii tale ii este rau...nu suntem in tara.Saptamana asta vei sta la vecini.Cheia este la ei,ai grija de tine.-Mama"
El a batut la usa vecinilor si a cerut cheia pentru a-si lua niste haine.A impachetat cateva lucruri,si-a luat si caietele,banii si cutia gasita.Poate va reusi sa o deschida...
CITEȘTI
Viata Alexandrei
AdventurePersonajul prinicipal al acestei povestiri este Alexandra.Cine e Alexandra?Ea este o fata pasionata de spiritism care trece prin multe pentru a reusi sa vorbeasca cu spiritul mamei sale.Cine este Alexandra?cititi si veti afla (PS:Nu imi editez poves...