Capitolul 23

209 23 2
                                    

Era tare ciudat.Probabil ca fantoma fetei aleia le-a facut ceva.Alexandra s-a indreptat spre ei dar fantoma care urma sa o ajute i-a spus sa nu se apropie.

………………………………………………………

Alexandra privea corpul lui Shane…care in curand avea sa devina posesia unei fantome.Atatea ganduri avea…spera sa poata vorbi cu mama ei…si totusi sa poata vorbi.s cu Shane.

……………………………………………………

Fantoma intra in corpul baiatului.Shane…sau mai degraba trupul lui se misca ciudat…

Shane tipa…

Alexandra nu putea face nimic.Acum se gandea ca nu e bine ce a facut…poate chiar este genul de om care nu are inima.

Fata a fugit plangand.Era confuza…

……………………………………………………

Andy s-a trezit.A observat ca Shane nu mai era langa el asa ca a decis sa il caute.Nu era prea dragut sa fi singur intr-o padure cu fantome handicapate si inversunate.Oh,da…si mai sunt si pisici mancatoare de oameni.

Andy a mers pana cand a dat de Alexandra.Ea statea rezemata de un copac si plangea.

Al:Andy,ce bine ca ai venit!

A:Ce e cu tine?

Al:Unde e Shane?Il caut de atata timp…dar nu l-am gasit.

A:Hai sa il cautam…

………………………………………………………

Cei doi au cutreierat padurea…s-au dus la marginea padurii…s-au dus la casa parasita…si prin imprejurimi.

Tot nu l-au gasit.Era tarziu si cei doi erau debusolati.

Mergand ei mai departe aud un murmur de apa.Poate ca Shane era acolo…

*Dupa 30de minute*

Andy si Alexandra au ajuns.Acolo era si Shane care se uita la apa…se gandea la ceva.

Alexandra a alergat si s-a asezat langa el.

Al:Esti bine?

S:Ceva ciudat se intampla…

Al:Adica?

S:Cred ca fantoma aia nenorocita a vrut sa ma posede…

Al:dar…dar oare de ce…

S:Mi-a fost dor de tine!In sfarsit te pot vedea…S-au intamplat atat de multe in timpul in care ai fost plecata…

Cei doi s-au imbratisat.Erau fericiti pentru ca erau in sfarsit impreuna.

……………………………………………………

Lui Andy ii era frig.asa ca a inceput sa se plimbe pe malul apei.

Timp de cateva minute s-a plimbat pana cand ceva i-a atras atentia.Era ceva in apa…sau poate era doar imaginatia lui.

El a decis sa intre in apa si sa vada ce e acolo.

……………………………………………………

El a intrat in apa,dar nimeni nu l-a observat.Apa a inceput sa se miste…incet-incet…apoi mai tare.Vantul batea tare scotand un suierat groaznic.

Alexandra si Shane il cautau pe Andy.

Apoi,fantoma cea rea apare.Ochii ii straluceu…avea un ranjet malefic.

Ea se tot rotea deasupra apei…atunci Shane a sarit in apa.Alexandra tipa.

Fantoma:In sfarsit suntem doar noi doua!

A:Ce vrei de la mine?

F:Nu iti aduci aminte?Tu…tu esti cea care m-a lasat balta cand am avut neevoie de ajutor…Tu esti cea care nu m-a salvat de la moarte.Sti la ce ma refer!La accidentul de masina…

A:Ce accident de masina?!

F:Nu te face ca nu stii!

A:Stii ce…chiar nu imi aduc aminte…stiu doar ca am avut amnezie temporara,mi s-a zis asta…nu imi aduc aminte multe lucruri din trecut…dar tu ai fi putut sa te razbuni direct pe mine…ai fi putut sa imi lasi prietenii in pace si ai fi putut sa ma omori…fara ca nimeni sa afle!Dar se pare ca esti doar o fantoma slaba…Nu esti in stare de nimic!Probabil de aia te-am lasat sa mori!

……………………………………………………

Fantoma plangea.Ciudat,nu?<O sa ma intorc eu!>a tipat plecand.

Shane si Andy au reusit sa iasa din apa tulbure…

S:Ce te-a apucat sa intrii in apa?Ai innebunit?Ce e cu tine frate?

A:Am…am adus cheia.spuse el tusind…

Viata AlexandreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum