Capitolul 8

345 32 0
                                    

*A doua zi ,dimineata*

Doctorul venise in camera in care statea Alexandra si nu a reusit sa intre.A strigat-o pe data timp de cateva minute si,vazand ca nu raspunde a chemat pe cineva care avea cheile de la camere.Cheia de la usa era stricata asa ca nu a avut de ales.A daramat usa.

Cand a intrat a vazut-o pe fata plina de sange care avea ochii inchisi.A chemat repede o asistenta si i-au pus imediat perfuzii.Din pacate Alexandra a pierdut mult sange...dar inca avea sanse de supravietuire.

*Dupa 4ore*

Alexandra incepe sa isi deschida ochii.Doctorul,asistenta si Shane erau langa patul ei.Ea era confuza si nu stia ce s-a intamplat...

S:Ce s-a intamplat?De ce ai facut asta?Ce e cu tine?

Al:Ce am facut?

S:Ce e cu taieturile de pe mana?

Alexandra s-a uitat la mainile ei socata de ce a vazut.Nu isi aducea aminte sa fi facut asa ceva.

D:Cu ce te-ai taiat?

Al:Nu imi aduc aminte ce s-a intamplat seara trecuta.Singurul lucru de care sunt sigura este ca am avut doar telefonul la mine.Nu am avut nimic altceva!

Asistenta:Esti sigura?

Al:Foarte sigura!

D:Presupun ca daca ne uitam putin prin camera...nu o sa te superi,asa-i?

Al:Cauta si o sa vezi ca nu gasesti nimic!

S:Atunci cum de ai taieturi pe maini?

Al:Nu stiu...

Asistenta si doctorul au cautat in camera si nu au gasit nimic.Singurul loc in care nu cautasera era sub pat.Cand au ridicat patul au gasit cutitul ,spre mirarea Alexandrei.Ea a inceput sa planga .Stia ca nu ea a facut asta,era foarte sigura...dar doctorul era convins ca fata trebuia sa stea internata la spitalul de psihiatrie...

Shane a iesit din camera suparat.A alergat pana in padure...

Viata AlexandreiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum