Alexandra vroia sa se intalneasca cu Shane asa ca s-a dus la el si a batut in geam.Nu era nimeni in casa...
Asa ca l-a sunat pe Andy ,care,bineinteles ca nu raspundea...
Ea a stat acolo timp de 30de minute si nimeni nu a venit...asa ca s-a decis sa plece si sa isi cumpere ceva de mancare.
*Dupa o ora*
Andy nu a sunat-o inapoi...fata se gandea ca poate cei doi s-au dus cu bicicletele pe undeva...
Era in magazin.Si-a luat niste biscuiti cu ciocolata si niste creioane,iar apoi s-a gandit la ce ar putea face ...
Putea sa deseneze ceva...dar asta facea zi de zi,sau putea sa citeasca cartea blestemata desi nu e o idee minunata...mai putea sa caute un unicorn prin toaleta dar asa ceva nu e posibil sau putea sa...vorbeasca cu creatura ciudata care parea a fi o fata.<Fata care m-a posedat>.
Alexandra cauta ceva.
Si uite ca a gasit ce cauta...tabla Ouija.Ea credea ca o sa fie amuzant sau ca nu o sa se intample nimic rau.E doar un joc :).
...............................................................
Alexandra s-a dus in padure cu tabla si cu mancarea...oh,da am uitat sa spun ca a luat si lumanari.
Batea vantul.Era atat de frig dar fetei nu ii pasa.Ea s-a asezat pe jos si a pus tabla in fata ei.A aprins lumanarile si s-a gandit la ce urma sa intrebe...
Dupa 15minute de relaxare era concentrata si pregatita sa inceapa.
Fata a pus degetele pe tabla .
A:E cineva aici?
Nimic nu se intampla.Fata a inceput sa rada...stia ca nimic nu se va intampla.
Dar a incercat inca o data.
A:E cineva aici,cu mine?Haide,stiu ca esti aici.
Indicatorul s-a miscat la "da".
A:Bun.Esti un spirit bun sau unul rau?
Indicatorul se misca,pana cand s-a dus pe partea stanga,in coltul de sus.Acolo era o luna.
A:Esti fata care m-a posedat?
Indicatorul s-a miscat catre 'Nu'.
A:Esti fata?
Indicatorul s-a dus catre 'Nu'.
A:Ok.Deci esti baiat.Cati ani ai?
Indicatorul s-a miscat catre cifra 1iar apoi catre cifra 6.Baiatul avea 16ani.
A:Te-am deranjat?
Raspunsul a fost 'Nu'.
A:Cum ai murit?
Indicatorul s-a miscat de-a lungul unor litere...pana cand s-a format cuvantul 'Masina'.
A:ai murit intr-um accident de masina.Nasol,imi pare rau pentru tine...Ma poti ajuta?
Indicatorul s-a miscat catre 'Da'.
A:Ok.Am incercat de multe ori sa o contactez(daca pot spune asa) pe mama mea,care e moarta.Nu am reusit niciodata.Am multe intrebari de pus.Vreau sa vorbesc cu ea.Poti face ceva ca sa ma ajuti?
Indicatorul s-a miscat...in cele din urma formand o propozitie."Ca sa te ajut trebuie sa iau forma umana'
Alexandra nu stia ce sa faca.
...............................................................
In cele din urma s-a gandit ca,corpul lui Shane poate fi folosit...dar era ciudat.
............................................................
Fantoma a promis ca nu ii va face nimic rau lui Shane...si va sta in corpul lui doar pana cand va reusi sa o ajute pe Alexandra.Dar daca nu reusea?Daca spiritul lui Shane va fi inchis sau...orice alte lucruri?
Pana la urma fata a luat o decizie.Avea sa puna viata lui Shane la risc doar ca sa vorbeasca cu o alta fantoma.
Un suier se aude.Alexandra se uita in jurul ei si nu vede pe nimeni...poate era doar imaginatia ei.
Apoi se aud urmatoarele cuvinte "Vino".
Fata era nedumerita dar a decis sa urmeze vocea.
............................................................
Ea si-a dat seama ca era fantoma,asa ca avea incredere.In cateva minute au ajuns intr-o parte intunecata a padurii unde erau Shane si Andy,care surprinzator dormeau.
Alexandra era confuza.Oare era bine ce facea?Oare asa isi va gasi mama?Va scapa de acea carte?Shane va fi bine?
Nota:Awee ce dragut ninge♥.Sper ca va place ce am scris pana acum,o sa incerc sa mai scriu si maine.Nu prea am timp sa actualizez capitolele...
Dar sper ca voi avea timp.
Ly♥
CITEȘTI
Viata Alexandrei
AdventurePersonajul prinicipal al acestei povestiri este Alexandra.Cine e Alexandra?Ea este o fata pasionata de spiritism care trece prin multe pentru a reusi sa vorbeasca cu spiritul mamei sale.Cine este Alexandra?cititi si veti afla (PS:Nu imi editez poves...