karneler nasi
ablaniz okul birincisi oldulisa son tesellisine tutunarak işe gitmek üzere evden ayrıldı.
jennie hala evden gitmemişti. dün gece ikisi de sabaha kadar uyumamışlardı. lisa sık sık jennie'nin saçlarını öperek her şeyin düzeleceğini söylemişti ona.
sabah alarmın çalmasıyla ise kalkıp lisa'ya kahvaltı hazırlamıştı. lisa son 1 aydır hissetmediği duyguyu tekrar hissediyordu. jennie adeta kalbini eritiyordu.
tek sorunsa, jennie yüzüğü geri takmamıştı ve ağzını bıçak açmıyordu. lisa, jennie'nin kendisine bağırmasını, hatta küfretmesini sessizliğine tercih ederdi.
jennie izin günü olmamasına rağmen işe gitmemişti, lisa onun için çok endişeleniyordu. bu yüzden işlerini erken bitirmeye çalışacaktı.
son 1 ayın aksine, ilk kez sevgilisini aldatmak için değil, onu mutlu etmek için işten olabildiğince erken çıktı.
eve dönüş yolunda kalbi o kadar hızlı atıyordu ki sık sık nefesi düzensizleşiyordu. lisa hiç bu noktaya geleceklerini düşünmemişti.
arabayı garaja soktuğu gibi aşağı indi. kapıları kilitleme ihtiyacı bile duymadan eve daldı. evdeki hareketsizlik adeta fırtına öncesi sessizlikti.
"jennie?" ses yok.
"hayatım, ben geldim?" yine ses yok.
bir umutla yemek odasına girdi. masa bomboştu.
alt katı dolaştı, jennie yoktu.
lisa istemsizce yutkundu ve merdivenleri çıkmaya başladı. odalarına girmeye korkuyordu, karşılaşacağı manzarayı hayal bile etmek istemiyordu.
"jennie? neredesin?" hiçbir hareketlilik yoktu.
kapıyı yavaşça açarak odaya girdi. etrafta gözünü gezdirince gördüğü şey adeta kalbini durdurmuştu.
jennie'nin dolabının kapağı açıktı ve içerisi bomboştu.
fotoğraflarının olduğu birkaç çerçeve yerdeydi ve kırık camlar etrafa saçılmıştı. lisa gözlerini yumdu ve bir süre hiçbir şey yapmadan dikildi.
yerden bir fotoğraf aldı ve yataklarına doğru ilerledi. bu sırada yatağın üstündeki notu fark etti. jennie'nin düzgün el yazısıyla yazılmıştı.
'yeni sevgiline sevgilerimi ilet, ona daha iyi davran.'
eşzamanlı olarak lisa'nın telefonu titredi. gelen mesaj bankadandı.
Sayın Lalisa Manoban,
Banka hesabınızdan adınıza çekilen 30 milyon dolar onaylanmıştır."siktir."
-son-
anlamayan arkadaslar icin jennie lisa'nın banka hesabındaki tüm parayı cekip kacmis
kutuphanenizden cikarmayin ek bolum var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
send my love
Short Story"yeni sevgiline sevgilerimi ilet, ona daha iyi davran." © jentoarc