Special One For Me

909 100 4
                                    

" Appa "

" ဟင္​ ​ေျပာ​ေလ သားသား "

" PaPa က သားတို႔ကိုထားခဲ့မွာလားဟင္​ "

" ဟမ္​ ဘာလို႔ အဲ့လို႔​ေျပာရတာလဲ သားရဲ႕ "

" PaPa ကသားတို႔ကို ထားခဲ့​ေတာ့မွာမလား အီးဟီး "

" မငိုနဲ႔​ေလ သားသားရယ္​ Appa ႐ွင္​းျပမယ္​​ ​ေသခ်ာနား​ေထာင္​​ေနာ္​ "

" PaPa က​ေလ ​Appa တို႔ႏိုင္​ငံကိုကာကြယ္​ဖို႔ Appa တို႔မိသားစု​ေတြကို ကာကြယ္​​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ဖို႔ တာဝန္​​ေတြ သြားထမ္​း​ေဆာင္​မွာသားသားရဲ႕ အားလံုးႁပီးၿပီဆိုရင္​ Appa တို႔ဆီျပန္​လာမွာ​ေလ "

" တကယ္​လားဟင္​ "

" တကယ္​​ေပါ့ကြာ သားသားႀကီးလာလို႔ PaPa တို႔လို႔အရြယ္​​ေရာက္​လာရင္​လည္​း အဲ့လို ႏိုင္​ငံရဲ႕တာဝန္​ကို ထမ္​း​ေဆာင္​ရမွာ​ "

" အဲ့ဒီသြားၿပီး ဘာ​ေတြလုပ္​ရမွာလဲဟင္​ "

" စစ္​အတပ္​ပညာ​ေတြ သင္​ရမွာ​ေပါ့သားသားရယ္​ "

" ​ေသနပ္​​ေတြနဲ႔ စစ္​တိုက္​တာကို​ေျပာတာလား "

" အြန္​း အဲ့လိုပဲ​ေျပာရမွာ​ေပါ့ ​ေနာက္​ထပ္​အမ်ားႀကီးပါ​ေသးတယ္​ သားရဲ႕ သားႀကီးလာရင္​ ​Appa ႐ွငး္​ျပမယ္​​ေနာ္​ အခု​ေတာ့ အဲ့လိုပဲသိထားအံုး "

" သား PaPa နဲ႔ မခြဲႏိုင္​ဘူး အီး ..ဟီး "

" ​ေအာ္​ သားသားရယ္​ Appa လည္​း PaPa ကိုမခြဲႏိုင္​ပါဘူး ဒါ​ေပမယ့္ တိုင္​ျပည္​ရဲ႕တာဝန္​ကို ထမ္​း​ေဆာင္​မယ္​့ PaPa အတြက္​ Appa တို႔ ဘယ္​​ေလာက္​ဂုဏ္​ယူစရာ​ေကာင္​းလိုက္​လဲ "

" .......... "

" တာဝန္​႐ွိတဲ့ ျပည္​သူတစ္​​ေယာက္​အ​ေနနဲ႔ ကိုယ္​တာဝန္​ကိုယ္​ယူၾကရတယ္​ သားရဲ႕ ကိုယ္​တာဝန္​ကိုမယူၾကရင္​ ကိုယ္​့ပတ္​ဝန္​းက်င္​ႀကီး ပ်က္​စီးကုန္​ၾကမွာ​ေပါ့ "

" ......... "

" ဥပမာ သားရဲ႕ ဒီႏွာ​ေခါင္​း​ေလးက အသက္​႐ူတဲ့တာဝန္​ကိုယူတယ္​ သူတာဝန္​သူမယူရင္​ သားသားဘယ္​လို အသက္​႐ွင္​ႏိုင္​မလဲ ၿပီး​ေတာ့ ​ေဟာဒီနား သားရဲ႕အစာအိမ္​က အစာ​ေတြကို ​ေခ်ဖ်က္​ ​ေပးရတယ္​ .. "

ChanSoo ONE SHOTWhere stories live. Discover now