9♚

2K 232 99
                                    

Saçlarımla oynayan minik ellerle birlikte gözlerimi araladım. Gyu yastığıma oturmuş saçlarımla oynuyordu ve kafamı kapıya çevirdiğimde pervaza yaslanmış bizi izleyen adamımı görmüştüm.

Oh, sanırım kimse bu kadar güzel uyandırılmamıştır.

"Oğlum hadi gidip kahvaltı masası hala orda mıymış diye bir bak." Babasının söylemesiyle hemen kafasını sallayıp koşturarak giden oğlumun masumluğu beni çıldırtıyordu.

Changbin Gyu'nun gitmesiyle yaslandığı yerden ayrılarak bana doğru ilerlediğinde yatakta oturur vaziyete geçtim.

"Sevgilim neden Gyu'yu kandırıyorsun?" sert çıkarmaya çalıştığım sesimin nasıl çıktığını bilmiyordum.

"Biliyorsun, Gyu 'o tür' sahnelere tanık olduğu zamanlarda biraz deliriyor." gülümsemesine gülümseyerek kafamı yatak başlığına yasladım.

Benim tarafımda ki kolunu diğer tarafıma atarak bana yaklaşmaya başladığında gülümsemem biraz daha büyüdü.

"Sanırım sana hiç doyamayacağım." diyerek zaten yakın olan yüzlerimizi daha da yaklaştırarak dudaklarımı dudakları arasına aldı.

Alt dudağımı dudakları arasına alarak emmeye başladığında sağ elimi omzuna sol elimi de yanağına çıkararak inanılmaz büyüsünden sağ çıkabilmek adına direnmeye çalıştım.

"Baba masa hala yerinde." tuhaf ama tatlı konuşmasıyla merdivenlerden koşarak odamıza doğru gelen bebeğimi duyduğumda adamımın dudaklarına son bir öpücük bırakıp geri çekildim. Tanrım, neden hala utanıyorum?

"Tamam, oğlum. Hadi biz inelim Babanda giyinip gelsin." Babasına kafasını sallayarak bana dönen oğluma gözlerimi kısarak baktım.

"Hızlı ol Lixie Baba." Kafamı sallayarak ona gülümsediğimde beceriksizce önce gözlerini işaret edip sonra minik işaret parmağını bana doğru çevirmişti. Aman tanrım, bu çocuk...

Yorganı üstümden sıyırarak kaltım ve yatağı düzelttim.

İnanılmaz huzurlu hissediyordum. O ikisi olmasa ne yapardım kestiremiyordum. Tüm yapboz parçalarını birleştirmiştim ve ortaya böylesine muhteşem bir toblo çıkıvermişti.

Ve Changbin'inde dediği gibi, sanırım ona hiç doyamayacaktım...

*

Sizi çok seviyorum~🧡 Kendinize cici bakın~!

Sizi çok seviyorum~🧡 Kendinize cici bakın~!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
baby♚ changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin