418 Bölüm 3

19 5 3
                                    

                              ALMAN ADASI




Arabadan indiler,Poyraz teknenin hemen girişinde kızları bekliyordu.Bu bembeyaz bir tekneydi,güneşin altında adeta jilet gibi parıldıyordu,yaklaşık uzunluğu otuz,otuz beş metre
var gibiydi.Denizin üstünde zarif bir kuğu gibi duran bu güzellikten etkilenmemek elde değildi.Kızlar şaşkınlıklarını gizlemeye çalışarak birbirlerine baktılar,adeta küçük dillerini yutmuşlardı.
Poyraz,''Hoş geldiniz,eminim ki güzel gezimizden fazlasıyla zevk alacaksınız.''
Alina suratında aptal bir gülümseme ile hayran hayran Poyraz'a bakıyordu.Herkes selamlaştıktan sonra yemek grubunun hemen arkasında bulunan koltuk grubuna oturdular.Personellerden biri yanlarına gelerek kokteyl servisi yaptı.
Alina kendini o kadar çok kaybetmişti ki arabada güneş gözlüklerini unutuvermişti,''Benim arabaya gitmem lazım,gözlüğümü unutmuşum.''
Poyraz,''Sen zahmet etme istersen,bizim elemanlardan birini yollarım.''
Alina,''Yok,yok ben hemen halledip gelirim.''
Hava inanılmaz derece sıcaktı.Alina arabanın içerisine girdi ve gizlice teknenin fotoğrafını çekti,tekneye defalarca baktı.Evet, Poyraz babasının otelin kurucularından biri olduğunu söylemişti ama bu kadarını asla beklemiyordu,çok şaşkındı.Gözlüğünü takıp araban indi ve tekneye doğru yürüdü.
Poyraz,''Görünüşe göre bulmuş gibi görünüyorsun.''
Alina,''Haha evet,hava inanılmaz derece sıcak.Bunu bir kere daha fark ettim.''
Alina tekneye döndüğünde,Doğukan ve Öykü teknenin burnuna gitmişlerdi.Anlaşılan biraz baş başa sohbet etmek istiyorlardı.Alina kendini açık denizlere atmak için sabırsızlanıyordu,Poyraz'a döndü''Ne zaman yola çıkıyoruz?''
Poyraz,''Aras'ı bekliyoruz,gelir gelmez yola çıkacağız,kızlar istediğiniz bir şey var mı,kokteyllerinizi tazeletmemi ister misiniz?''
Alina,''Yok canım,teşekkür ederiz.'' Poyraz,''Eee,tekneyi beğendin mi bakalım?''
Alina gülümsedi,''Yani,beğenmemek elde değil bence.''
Erin,Öykü ve Doğukan'ın yanına gitti.Yanlarına yürürken bir yandanda tekneyi süzüyordu,küçük hesaplamalarına göre teknenin yaklaşık altı kamarası olmalıydı.Öykü ve Doğukan beyaz koltluklarda derin bir sohbet içerisindeydiler.Erin,onları rahatsız etmemek için geride bulduğu yumuşak bir şezlonga oturdu.Mera'yı tekrar aramayı denedi ama telefonu kapalıydı.
Yaklaşık beş dakika sonra tekne motorunu çalıştırmaya başladı.Rüzgar hızını arttırmaya başlayınca üçü birden arka tarafa diğerlerinin yanına döndüler.Poyraz suratında kocaman bir gülümseme ile''Gelin, sizi Aras'la tanıştırayım''dedi.
Erin, o sırada telefonunu yere düşürmüştü ve ona uzanmak için yere eğildi.Öykü'nün sesini duyabiliyordu,''Merhaba,ben Öykü çok memnun oldum.''
24

Erin,kafasını kaldırdığında Aras'la göz göze geldi....
Aras elini Erin'e doğru uzattı.Erin'in elleri çoktan buz kesmişti,donuk gözlerle Aras'ın gözlerinin içine baktı,bakmış olduğu gözlerde çok tanıdık bir şey vardı.Çok yakın bir zaman önce gördüğü bir şey, o gözleri nasıl unutabilirdi ki?Bu gözler 418 numaralı odanın önünde görmüş olduğu gözlerin ta kendisiydi....
Erin kendini fazlasıyla rahatsız hissetmişti.Ona bu küçük sırrında eşlik eden tanık,ona en çok yardım edecek kişi de olabilirdi yaklaşmakta olan bir tehlikenin habercisi de olabilirdi.Kendini saniyeler içerisinde çıkamayacağı düşünceler içerisinde buldu.Etrafında bulunan kalabalıkta adeta yalnızlaşmıştı.
Aras'a en uzak olan koltuğa, Alina'nın yanına geçti.
Alina Erin'e fısıldadı,''Erin!Erin!Yine nerelere dalıp gittin?''
Erin,Alina'ya doğru baktı''Bilmiyorum,farkında bile değilim.''
Alina,''Bu Mera olayını biraz abartmıyor musun, sence de?Biraz rahatlamaya çalış.''
Erin, Alina'nın bu küstah cümlesine cevap bile vermeye gerek duymamıştı.
Poyraz,Aras'ın yanına gitti,''Benimle içeri gelir misin?,Kızlar birazcık müsadenizi istiyorum.''
Erin,Aras'ın arkasından bakakalmıştı,ardından Alina'nın kulağına fısıldadı''Bu çocuğu tanıyor musun?''
Alina,''Hayır,ben de ilk defa görüyorum.Neden?''
Erin,''Sanki birine benzettim de,acaba daha önce otelde görmüş olabilir miyim diye düşündüm.''
Alina,''Bu konuda bir bilgim yok yani otelde kalıyor olsa mutlaka Aras'ın yanında görürdüm.'' Erin,''Yani daha önce hiç görmediğine eminsin?''
Alina,''Erin,görmedim diyorum.Poyraz'ın onlarca arkadaşı ile aynı ortama girdim ama asla bu çocuğu görmedim.Neden bu kadar merak ettin?''
Erin,''Aklıma takıldı sadece,çok tanıdık bir siması var.''
Alina,''Fena çocuk değil sonuçta,birilerine benzetiyor olman normal.''
Poyraz ve Aras bir süre geri dönmediler.Alina hayranlıkla tekneyi incelemekle meşguldü,Erin cevapsız sorularla başbaşaydı.Başak ise teknenin korkuluklarını avcuyla kavrayıp denizin muazzam kokusunu içine çekiyordu.
Şüphesiz teknedeki en mutlu iki kişi Öykü ve Doğukan'dı,gözlerini bir saniye bile birbirlerinden ayırmayarak sohbet ediyorlardı.
Öykü,''Nereye gittiğimizi biliyor musun?''
25

418Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin