Day 3: Wednesday
Το πρωί ξύπνησα πριν το ξυπνητήρι μου, έβαλα βιαστικά τη στολή του σχολείου και πείρα την βαλίτσα μου. Πείρα ενα μήλο και βγήκα από το σπίτι, ανέβηκα στο ποδήλατο μου και ξεκίνησα την πορεία προς το σχολείο. Αφίσα το ποδήλατο και έβγαλα ενα τετράδιο από την βαλίτσα μου, πείρα ένα στυλό και κάθισα σε ενα παγκάκι κοντά στη είσοδο του σχολείου.
Άνοιξα την πρώτη σελίδα και ξεκίνησα να γραφώ:
Όνομα Μαθητή-Άγγελος
Ηλικία-17
Εχθροί-..
Κολλητοί -Νικόλας
Συμπλήρωσα κάποια στοιχεία, πρέπει να βρω πληροφορίες, πρέπει να βρω μια αρχή σε αυτο το λαβύρινθο. Τότε ήρθε ο Νικόλας και κάθισε διπλά μου.
Νικόλας:-Σκέφτεσαι?
Εγώ:-Πως θα ξεκινήσουμε να ψάχνουμε.. δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα!
Νικόλας:- Εγώ ξερω, και είναι και ο λόγος ο οποίος ήρθα σε αυτο το σχολείο!
Εγώ:- Για πες..
Μας διάκοψε το κουδούνι. Πήγαμε στην τάξη και καθίσαμε ο καθένας στο θρανίο του, ήρθε και η Άννα. Ξεκίνησε το μάθημα, ο Νικόλας μου έκανε νόημα και μου έδωσε ενα χαρτάκι. Το ανοίγω διακριτικά "Το πρώτο στοιχείο είναι αυτος που κάθεται μπροστά σου". Μόλις το διάβασα κοίταξα μπροστά μου, αμέσως κατάλαβα. Αυτος ο μαθητής ονομάζεται Ράιαν έχει πολύ μεγάλη ιστορία και δεν θα έλεγα πως είναι και πολύ καλή. Στο διάλειμμα η Αννα, ο Νικόλας και εγώ καθίσαμε μαζί σε ενα παγκάκι.
Νικόλας:- Λοιπόν τι ξέρετε για αυτόν?
Εγώ:- Είναι από αυτούς τους μαθητές που πληρώνουν για να περάσουν την τάξη, δεν κάνει ποτέ τίποτα στη τάξη, απλά έχει πλούσια οικογένεια και το εκμεταλλεύεται.
Αννα:- Ναι συμφωνώ με την Μελίνα, και κάνει και πολλούς καυγάδες, αλλά πάντα γλιτώνει λόγω χρήματων!
Συμπλήρωσε η Αννα και ο Νικόλας χωρείς να ξαφνιαστεί με αυτά που είπαμε συνέχισε.
Νικόλας:- Στις αρχές της σχολικής χρονιάς έγινε ενας καυγάς μεταξύ εκεινού και του κολλητού μου, του Άγγελου. Σιγουρά αυτό έχει κάποια σχέση!
Εγώ:- Ναι μπορεί να ξέρει κάτι! Πρέπει να πάμε να τον ρωτήσουμε!
Αννα:- Μελίνα τι λες? Να του μιλήσουμε?
YOU ARE READING
It wasn't worth it, was it?~Δεν αξιζε, σωστα?
Mystery / ThrillerΑυτη η ιστορια εχει σχεση με ενα θανατο ενος μαθητη. Μια μαθητρια του σχολειου θα προσπαθησει να βρει το δολοφονο. Η ιστορια θα διηγειται πως πεθανε ο μαθητης και την εξιχνιαση του εγκληματος! Aυτη η ιστορια εχει σχεση με τη σειρα~''Solomon's Perjur...