Day 9: Wednesday (late at night~ 1:00 am)
Μετα από το τηλεφώνημα που έλαβε ο Νικόλας από το κορίτσι, έπρεπε να πάμε σε ενα καφέ να την συναντήσουμε.
Εγώ:-Δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει να μας μιλήσει τέτοια ωρα, αφού έχουμε στοιχεία ξέρουμε ποιος έβαλε τον μεσήλικα να σκοτώσει τον μαθητή και ξέρουμε και τον λόγο!
Άννα:- Μπορεί να θέλει να συμπληρώσει τις πληροφορίες..
Νικόλας:-Καλά άστε τα αυτά, πρέπει να πάμε στο καφέ!
Βασίλης:- Θα έρθω και εγώ, και δεν σας ρωτάω, το ανακοινώνω!
Είπε αυστηρά και κανένας δεν απάντησε. Ξεκινήσαμε να περπατάμε προς το καφέ. Οταν φτιάσαμε είδαμε το κορίτσι να κάθεται μόνο του σε ενα τραπέζι, πήγαμε κοντά και καθίσαμε και οι 4 διπλά της.
Νικόλας:-Λοιπόν τι είναι τόσο σημαντικό?
Δεν απάντησε απλά κοιτούσε τον Βασίλη..
Εγώ:- Μην ανησυχείς δεν θα πει τίποτα... πες μας!
Κορίτσι:- Καταρχάς με λένε Ρια.. και θέλω να σας πω την αλήθεια... τι είχε γίνει εκείνη την μέρα στην οροφή του σχολείου!
Βασίλης:-Ποια οροφή?
Νικόλας:- Βασίλη από εδώ και πέρα μόνο θα ακούς δεν θα μιλάς!
Είπε αυστηρά και ολοι περιμέναμε την Ρια να μας πει τι είχε γίνει!
Ρια:- Λοιπόν.. εμένα με έβαλε ενας άντρας... δεν μπορώ να σας πω περισσότερα για αυτόν... να μιλήσω με αυτο το αγόρι, τον Άγγελο. Μιλούσαμε για αρκετές μέρες, τότε ο άντρας αυτός μου είπε να του πω να συναντηθούμε στο σχολείο και εκεί θα του έλεγα να δούμε τα αστέρια από την οροφή του σχολείου..
Άννα:- Ολα αυτά τα ξέρουμε ήδη έχουμε μάθει την αλήθεια, δεν καταλαβαίνω γιατί μας έφερες εδώ..
Νικόλας:- Μην την διακόπτεις, συνέχισε Ρια.
Ρια:-Ναι λοιπόν αυτο ήταν το σχέδιο αλλά δεν έγινε έτσι..
Βασίλης:-Τι έγινε τότε?
Είπε ο Βασίλης αφού άρχισε να καταλαβαίνει τι γινόταν.
Ρια:-Πήγα στο σχολείο μαζί του αλλά δεν του πρότεινα εγώ να πάμε στην οροφή.. αλλά εκείνος! Παραξενεύτηκα αλλά δέχτηκα αφού έτσι και αλλιώς εκεί έπρεπε να τον πάρω.
Εγώ:- Γιατί το πρότεινε εκείνος? Αφού εσύ κράταγες το κλειδί..
Ειπα ανυπόμονα διότι ήθελα να μάθω τι είχε γίνει!
YOU ARE READING
It wasn't worth it, was it?~Δεν αξιζε, σωστα?
Mystery / ThrillerΑυτη η ιστορια εχει σχεση με ενα θανατο ενος μαθητη. Μια μαθητρια του σχολειου θα προσπαθησει να βρει το δολοφονο. Η ιστορια θα διηγειται πως πεθανε ο μαθητης και την εξιχνιαση του εγκληματος! Aυτη η ιστορια εχει σχεση με τη σειρα~''Solomon's Perjur...