Day 9: Tuesday
Ξύπνησα το πρωί με τα ίδια ερωτήματα να τριγυρίζουν το κεφάλι μου. Πως θα βρούμε τον μεσήλικα? Και πως θα πάρουμε τις πληροφορίες που θέλουμε. Έβαλα την στολή μου και έπιασα την τσάντα μου και πείρα το ποδήλατο μου για να πάω στο σχολείο. Οταν έφτασα, πήγα κοντά στον Νικόλα και στην Άννα.
Εγώ:- Έχετε κανένα νέο?
Άννα:- Τίποτα...
Νικόλας:- Και εγώ τίποτα.. επέστρεψα το τηλέφωνο πάντως..
Άννα:- Άρα τι θα κάνουμε τώρα? Για πρώτη φορά δεν έχουμε στοιχεία, πως θα βρούμε τον δολοφόνο του Άγγελου?
Νικόλας:- Πραγματικά δεν έχω ιδέα..
Τότε κτύπησε το κουδούνι ο Νικόλας μας αποχαιρέτησε αφού δεν ανήκει πλέον σε αυτο το σχολείο. Πήγα με την Άννα στην τάξη. Ο καινούριος μαθητής μπήκε στην τάξη άνετος και κάθισε στο πίσω θρανίο.. Αφού πέρασε το μάθημα πήγαμε για διάλειμμα με την Άννα.
Άννα:- Είναι πολύ παράξενο, δεν ξέρουμε πως να συνεχίσουμε.
Εγώ:- Ειδικά τώρα που δεν είναι ο Νικόλας στο σχολείο μας. Αν ήταν εδώ θα σκέφτοταν πάλι καμιά λύση όπως πάντα...
Άννα:- Ναι η αλήθεια πάντα έβρισκε μια λύση..
Εγώ:- Ναι ας ελπίσουμε να βρούμε ενα στοιχείο..
Τότε ήρθε ενα μήνυμα στο κινητό μου.
Μήνυμα:{Βασίλης:- Για να είμαι ειλικρινής, κρίμα είναι να μην μιλάμε καθόλου , θες μετά το σχολείο να έρθεις σπίτι μου? Νομίζω έχουμε πολλά να συζητήσουμε..} Είχα σκεφτεί και εγώ το ίδιο πράγμα, τον ξερω χρονιά κρίμα θα ήταν αν απλώς σταματούσαμε να μιλάμε.
Οταν πήγαμε ξανά στην τάξη με την Άννα, απλώς κοιτούσα τον καινούριο μαθητή. Δεν φαινόταν πολύ έξυπνος, δεν παρακολουθούσε το μάθημα και αυτο ήταν παράξενο. Διότι για να μπεις σε αυτο το σχολείο χρειάζεσαι πολύ καλή βαθμολογία.. Τον κοιτούσε και η Άννα μάλλον και αυτή σκεφτόταν το ίδιο.
Αφού τελείωσε και αυτή η ωρα μαθήματος, είχαμε κενό και αποχαιρέτησα την Άννα. Πείρα το ποδήλατο μου και προχώρησα προς το σπίτι του Βασίλη. Είχα πάρα πολύ καιρό να πάω σπίτι του, αφού σπούδαζε εξωτερικό τόσο καιρό. Κτύπησα την πόρτα και την άνοιξε ο ίδιος.
Βασίλης:- Χαίρομαι που ήρθες!
Είπε με ενα χαμόγελο στο πρόσωπο του .Μπήκα στο σπίτι του και πήγαμε στο δωμάτιο του. Κάθισα στο κρεβάτι και εκείνος σε μια καρέκλα.
YOU ARE READING
It wasn't worth it, was it?~Δεν αξιζε, σωστα?
Mystery / ThrillerΑυτη η ιστορια εχει σχεση με ενα θανατο ενος μαθητη. Μια μαθητρια του σχολειου θα προσπαθησει να βρει το δολοφονο. Η ιστορια θα διηγειται πως πεθανε ο μαθητης και την εξιχνιαση του εγκληματος! Aυτη η ιστορια εχει σχεση με τη σειρα~''Solomon's Perjur...