11. Jak na niego zareagowali twoi rodzice?

2.2K 95 72
                                    

🅻🅸🅲🅴🆄🅼

Kastiel:
Tata - Córeczko... Jesteś pewna, że on ci nic nie zrobi? I nie był w więzieniu? I nie wpakuje cię w złe towarzystwo?

Mama - Jesteś pewna co do niego..? Mam mieszane uczucia jak na niego popatrzę... Trochę mnie przeraża..!

Armin:
Tata - Chyba za dużo czasu spędza przy komputerze...

Mama - Przystojniak! Gdybym tylko była o kilkanaście lat młodsza...

Alexy:
Tata - Coś mi w nim nie pasuje... Wygląda jak gej!

Mama - Jaki słodziak! Tak bardzo pasuje do mojej córeczki!

Kentin:
Tata - Wydaje się być wystarczająco silny, żeby mógł się tobą opiekować...

Mama - Coo?! To jest ten mały okularnik?!

Lysander:
Tata - Nie jestem zbyt przekonany co do niego... Czy da radę cię obronić w razie potrzeby?

Mama - Jaki dżentelmen! Jestem nim zachwycona! No... Może po za jego strojem... Czy on wie jaki mamy wiek?

Nataniel:
Tata - Cóż... Wydaje się dobrym chłopakiem. Mam nadzieję, że moja córka się co do niego nie pomyliła.

Mama - Moja córeczka zna się na rzeczy. Skoro jest z nim szczęśliwa to ja też!


🆄🅽🅸🆆🅴🆁🆂🆈🆃🅴🆃

Priya:
Tata - Cóż... Ekhem... Jest bardzo ładna, ale... To dziewczyna. Tak samo jak ty. Dlaczego nie chłopak?

Mama - Em... Dlaczego?

Hyun:
Tata - Wydaje się być zbyt dobry...

Mama - Jakiż on uroczy!

Rayan:
Tata - Niemożliwe! On jest dla ciebie za stary! To twój profesor młoda damo!

Mama - Jego zachowanie jest... Bardzo nie pedagogiczne... Ale jeśli jesteś z nim szczęśliwa...

Preferencje | SF ♡•ZAKOŃCZONE•♡Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz