~ U każdego jest najpierw przytulas i jakiś buziak.
Kastiel: Daje ci prywatny koncert i stara się cię pocieszyć jak tylko może. Przyprowadza też Demona, który zawsze poprawia ci humor!
Armin: Robi z tobą dzień gier i pozwala wybrać gry. Otula was kocykiem, szykuje gorącą czekadę z bitą śmietaną i mini piankami i razem gracie.
Alexy: Zabiera cię na spacer i na zakupy. Potem zabiera cię jeszcze na lody. Za wszystko płaci i stara się cię jakoś rozśmieszyć. Wtedy jest całkowicie do twojej dyspozycji i zrobi wszystko o co poprosisz.
Kentin: Zaprasza cię do wspólnego pieczenia ciastek. Oczywiście czekoladowych. Przez cały proces ich tworzenia się wygłupia. Potem wszystko jest w mące. Nawet wy.
Nataniel: Otula was kocykiem. Przygotowuje coś dobrego do picia i jedzenia. Robicie sobie maraton wspólnego czytania lub oglądania filmów. Zależy co wolisz.
Lysander: Śpiewa ci swoje nowe kawałki. I cały czas przytula i mówi słodkie słówka.
~~~~
Priya: Cały czas jest blisko ciebie. Idźcie na jakąś plażę na spacer, a potem do jakiejś restauracji coś zjeść lub na lody!
Hyun: Robi ci swoje specjalne napoje na poprawę humoru. Potem spędza z tobą cały dzień! Jest w stanie zrobić wszystko dla twojego uśmiechu.
Rayan: On jest wyjątkiem. Tylko daje ci buzi w czółko i dalej musi zajmować się pracą. Ale tak się dzieje tylko wtedy gdy zauważy, że płaczesz.
Morgan: Zabiera cię na długi spacer! Cały czas żartuje i za wszelką cenę chce byś się lepiej poczuła!
Amber: Podobnie jak Alexy zabiera cię na zakupy i cały dzień spędzacie na mieście.
^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^^•^•^•^•^^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^
Jest to ostatni rozdział z moich pomysłów. Znaczy mam jeszcze jeden. I będzie to maraton. Jego tytuł pozostanie tajemnicą. Ale mam nadzieję, że się wam spodoba. W każdym razie teraz pojawiać się będą pomysły takiej jednej wspaniałej duszyczki, której i tak wiele zawdzięczam (okładka i jeszcze wiele pomysłów! UωU) a jest to Malfoy_Wayland! Jeszcze raz wielkie dzięki! 🖤A teraz mam do was prośbę. Piszecie tu w komentarzach swojego WS i wasz ulubiony zespół.
Możecie też pisać pomysły na rozdziały, bo kiedyś się skończą. Ale jeszcze trochę ich mam. (Trochę dużo nawet)ηαѕтęρηу яσz∂zιαł:
ωαѕz υℓυвισηу zєѕρół.*To uczucie kiedy miałaś napisane całe to przemówienie, które miało jakieś 100 słów, ale wspaniały Wattpad ci je usunął i musisz ponownie je pisać ТωT*
CZYTASZ
Preferencje | SF ♡•ZAKOŃCZONE•♡
De TodoNo co tu dużo pisać. Będą to po prostu preferencje z Słodkiego Flirtu.