Co myśli o tobie Peggy? (Jak o myślała o tobie w liceum)
Kastiel: Wygadana i zawsze ma coś ciekawego do powiedzenia. Ale jeśli chodzi o rzeczy warte uwagi, czyli dobre do wykorzystania w gazetce to nigdy nie powie. Trzeba przyznać, że umie dotrzymać sekretu.
Armin: Ta to nigdy nic ciekawego nie powie. No chyba, że o grach. Ale to mnie akurat nie interesuje. Dość ciężko mi się z nią dogadać. Wolę raczej nie wchodzić z nią w dłuższą rozmowę.
Alexy: U niej to głównie się plotek na słucham. Jeśli zależy mi na wiarygodnych i potwierdzonych informacjach to znak, żeby nawet sie jej o nic nie pytać. Rozpoczęcie jakiegokolwiek tematu przy niej jest dość ryzykowne. Każda próba kończy się wymuszonymi zakupami.
Kentin: Ona za bardzo nie ma czasu na jakiegolwiek znajomości. Mam wrażenie jakby cały swój czas spędzała z Kentinem lub na ćwiczeniach. Które są z nim, więc bez różnicy.
Nataniel: Nudna tak jak nasz gospodarzyk. Nigdy nie ma nic ciekawego do powiedzenia. Dlatego nie trace czasu na lepsze poznawanie jej.
Lysander: Jest dość interesująca. I zaskakuje mnie jej poczucie stylu. Jednak nie gadam z nią zbyt dużo, aby móc cokolwiek o niej powiedzieć.
~~~~
Priya: Ta dziewczyna to jedna wielka niespodzianka. Zawsze czymś zaskakuje. Z nią nigdy się nie nudzę! Nie mogę się doczekać co znowu zrobi. Nie jest nachalna i nie narzuca się innym. Idealna to towarzystwa w większym gronie osób!
Hyun: Jest taka spokojna, że aż tym zaskakuje. Potrafi zachować spokój w każdej sytuacji. Chyba jeszcze nigdy nie widziałam jej złej. Nigdy też na nikogo nie doniosła. Przynajmniej Amber nigdy nie broni.
Rayan: Ma jakiegoś bzika na punkcie nauki. Ciągle tylko nauka i nauka. Błagam, ile można? Chociaż jednak nie zawsze. Kiedyś ktoś coś zrobi pierwsza leci do dyry. Jest gorsza od Melani.
Morgan: Przeciętna uczennica. Nie mam z nią ani złych, ani dobrych relacji. Rzadko kiedy widzę ją w czyimś towarzystwie. Żadne plotki jej nie dotyczą. Wydaje się być poza całym tym światem.
Amber: (powiedzmy, że cię znała) Zawsze powala strojem. To jak dopasowuje ubrania jest godne podziwu. Jednak poza dobrym stylem za wiele o niej nie powiem. Widywałam ją na korytarzach, ale nic więcej.
^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^•^
A więc tak się prezentuje 3 cześć. Oczywiście zachęcam do komentowania. Chciałabym znać wasze zdanie na temat wypowiedzi dziewczyn.
Pytanko:
✙Czy w słodkim flircie jest jakiś chłopak, który nie jest WSem i mogłabym go tu dać?~ Papita
CZYTASZ
Preferencje | SF ♡•ZAKOŃCZONE•♡
AléatoireNo co tu dużo pisać. Będą to po prostu preferencje z Słodkiego Flirtu.