איך הכל התחיל

1.8K 82 25
                                    

הכל היה אבוד.

אנשים מייחסים את כל הניצחון אחרי המלחמה לג'ייסון.

התהילה סינוורה אותו והוא נפרד מפייפר כי חשב שהוא טוב מידי בשבילה.

האלים הגיעו לביקור בסוף המלחמה ואמרו דברים כמו 'ג'ייסון האדיר' או 'יחי ג'ייסון גיבור האולימפוס'.

גורשתי מהמחנה וראיתי את ג'ייסון ואנבת' מתנשקים ליד העץ, היא תמיד הייתה רודפת בצע.

כעסתי והלכתי לאולימפוס כדי ליצעוק ולהוציא את זעמי על האחרים שלא היו במחנה, בפנים היו הרה, הסטיה והאדס שלא לקחו חלק בחגיגות.
פתחתי את פי וצעקתי לעברם "אני רוצה שתסירו ממני את הריח ותנו לי לחיות חיים רגילים", הם הופתעו לשמוע אותי והאדס אמר " אנו תמיד העדפנו אותך על פני ג'ייסון, אל תעזוב, ואם כן תן לנו לתת לך את בירכתנו פרסאוס" סיננתי "זה פרסי" בחריקת שיניים חלשה והוספתי "תודה הלורד האדס, אבל אני רוצה לעזוב" עניתי, הוא נראה מאוכזב אבל שליו וענה לי "אם כך אני רוצה לתת לך כוחות למסע צללים דיבור,זימון ושליטה ברוחות ושלדים".
הרגשתי חזק יותר. עוצמתי יותר. ובעיקר טוב יותר מג'ייסון.

"אני רוצה לתת לך את בירכתי בנוסף, לאחר שהוכח לך שאנבת' היא הפרה כאן" "תודה הגבירה הרה" "תוכל לשלוט ברגשות שלך אנשים, כוחך יתעצם בקרב אדם נשוי ותוכל לאלף, ליצור, להשמיד ולשנות התנהגות של כל טווס בעולם" "תודה לך". הרגשתי פרץ אנרגייה בדם כמו עם האדס.

"עכשיו תורי, פרסי, תוכל לחמם ולקרר כל אדם כולל אותך, תוכל לזמן כל ארוחה שהיא מכל מקום בעולם. מעכשיו אתה חסין לכל סוגי האש, כולל אש יוונית, תוכל להעביר מדורה על כל משטח ותוכל לשגר את עצמך לכל מקום בעולם בכך שתיכנס למדורה או פרץ אש" "תודה לך הגבירה הסטיה, תודה לכולכם, אני הולך לצאת למסע ואוכל לשרוד בזכות בירכותיכם" הישתחוותי ונכנסתי למדורה באולימפוס והשתגרתי ליער של המחנה, טיפסתי על עץ ונירדמתי.

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟

אני ראיתי את הסיפור הזה באתר אחר ואני לא זוכרת במדוייק את השם שלו אבל זה היה משהו כמו האפלה משטלתת או משהו אז אם זה שלכם תגידו בפרטי

פרסי ג'קסון וכוחות האופלWhere stories live. Discover now