4 זקנים מאמצים

1.4K 68 8
                                    


התעוררתי ומצאתי את עצמי מוקף בשאר השיבעה. פתחתי את פי לצעוק עליהם אבל אז הרגשתי חמימות ומצאתי את עצמי במערה.
 במערה עמדו ארבע ישויות רבות עוצמה, ניקס, ארבוס,המרה ואת'ר.
"מה אתם רוצים ?" פרסי התגרה בהם עם טון הדיבור שלו "באנו להגיד לך שהבירכות של זאוס והרה מיועדות למעקב אחרייך ושאנו רוצים לגייס אותך לצידנו, פרסאוס ג'קסון", כאשר ארבוס אמר זאת פרסי ידע מיד שהוא דובר אמת, הוא אפילו לא כעס שארבוס קרא לו פרסאוס כי הפעם זה לא גרם לו להרגיש זקן, אלה להרגיש שמכבדים אותו סוףסוף על מה שעשה למען האולימפוס ולמען העולם.
"אנחנו רצינו להציע לך משהו שלא תוכל לסרב לו"

בינתיים על האולימפוס :

"אני לא מאמין לדברייך" צעק זאוס על הסאטיר שבא להעביר לו את הבשורה של ניקו על כך שפרסי עדיין חי, כי זה לא מכבודם של החצויים לעשות זאת, "אין סיכוי שבוגד הדם המזורגג הזה עדיין חי אחריי הברק שג'ייסון הדגול שילח בו כאשר מצאו אותו ביער" צעק פוסידון על הסאטיר "תשאיר אותנו לבד" אמר זאוס והסאטיר נחפז לצאת מן האולימפוס בחזרה לרחובות מנהטן שוקקי החיים.
"אני אומר, נשלח אחריו כמה חצויים שיאתרו אותו וידווחו, אבל לא השישה הדגולים כי זה לא מכבודם" אמר ארס ונישמעו מלמולי הסכמה בין 12 האולימפיים.
"אם כך, נשלח 10 חצויים למשימה" אמר זאוס.

בטירה של ניקס לאחר 5 שנה :

פרסי, שעכשיו שינה את שמו לנסיך האופל (או בקיצור,אפלה), קיבל מארבוס וניקס (הוריו המאמצים) ראש גולגולת בוערת שיוכל להחליף עם ראשו בכל עת, כנפיים שחורות וגדולות, כוחות חדשים מארבעת האלים הקדומים, בגדים שחורים חדשים וחרב חדשה שנוצרה מכל המתכות הקיימות בעולם. 
הוא נלחם נגד טרטרוס, שעכשיו הפך לדודו, בחרב ובכוחותיו החדשים-ישנים (שימוש כל היסודות, שליטה בכל נוזל, שליטה בחושך ובאפלה, בזמן, באור, ביום, בלילה ובמתים) ובאמצע הקרב את'ר הגיע ואמר שאמא ואבא קוראים לו.
פרסי הגיע לחדר הכס של הוריו וניקס אמרה לו "אפלה בני היקר, אני רוצה שתעזור לחצויים המסכנים וחסרי היכולת במלחמת הענקים השלישית שקרבה ובאה כי גאיה מתעוררת מחדש" "ולמה לי לעשות זאת ?" שאל אפלה את אימו "מכוון שאם לא תעזור ניקח לך את הכוחות ל20 שנה (ה.כ-אצל האלים זה מרגיש כמו שבוע)", אפלה נאנח ויצא מחדר הכס.


פרסי ג'קסון וכוחות האופלWhere stories live. Discover now