Capitolul 26

24 10 0
                                    

In tăcere am urcat in maşina si am pornit la drum spre colonia lui Traviss. Rick de câteva ori incerca sa vorbeasca cu nimeni dar eu repede il inchideam cu scuzele.
Peste ceva timp am ajuns la colonie. Oamenii de acolo ne-au întâmpinat si erau fericiti ca am mai gasit supravieţuitori.
Eu si Chris i-am condus pe grupa noua intr-o casa care a pustiit mai mult de 2 luni. Chris a deschis usa si noi toti am intrat.

-Aici veţi trai voi, alegeti-va camerele singuri si nu va fie frica ca veţi incapea. Cea mai principala regulă este sa il ascultati pe Traviss si fără voia lui sa nu plecaţi dupa gardul de fier, aţi inteles?
-da

Ei toţi 4 au rămas sa vorbeasca ceva in bucatarie. Eu si Chris ne'am îndreptat spre iesire când deodata el mă ia de mâini si încrucişându-le deaspura capului meu m-a lipit de perete iar mâna cealată ma tinea de talie.

-Chris? Cum sa inteleg asta -nu stiam ce sa mai zic, imi era oleaca frica şi nu înţelegeam ce va fi mai departe
-Valéry eu demult am asteptat acest moment
-O ai pe Alycia, Chris
-Stiu, dar ea nu este ca tine -mâna de pe talie o ridica si imi atinge parul si faţa - Tu nu esti atât de agresiva si rea ca ea, tu esti drăguţă si atentă, liniştită necătând la acestea in lupta esti puternică si deşteaptă stii mereu cum sa procedezi ca sa nu fii omorâtă, si asta e uimitor si imi place in tine
-Mulţumesc pentru cuvinte calde dar Chris!  *il imping de la mine* Eu nu te iubesc!
-Stiu, dar cu timpul..
-Alycia! Eu pe ea nu o trădez
-Priveşte in jur, ce tradare? Dupa apocalipsă nici vorbă de omenie si toţi lupta doar pentru propria piele, stii câtă moarte am vazut eu? Priveau cum il omoara si nimeni nu facea nimic, la dracu omenia pe asa timpuri, trebuie sa inveti sa supravietuiesti si sa iti fie totuna de omul de alaturi.

Chris a iesit afara, eu câteva minute am rămas si mă uitam in gol ,gandindu-ma la cuvintele lui, imi parea un prost până acum si de multe ori ma intrebam pentru ce il iubeste Alycia?!
Dae eu nu o voi trada, ea este prietena mea cea mai buna.

Sveta m-a vazut si s-a îndreptat spre mine

-Valéry cum ai scăpat? Toti isi dau întrebarea asta
-nu fă faţă ca tie iti este important ca eu sunt vie
-nu vreau sa te amagesc, imi este totuna

Sveta rostind cu-vintele acestea reci s-a dus la ceilaţi si iar ceva vorbeau. Eu am plecat si cum m-am pomenit pe prag cineva mă îmbrăţişează strâns strâns.

ULTIMA ZI PE PAMâNT {18+}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum