"Sen gerçekten farklı birisin SeokJin. Hiçbir insanla diyalog kurmuyor ama benimle konuşuyor, hatta üstelik tersleyebiliyorsun da."
Daha yarım saat yeni olmuştu. Aslında kareografiyi oluşturmakla uğraştıkları için yorucu bir yan henüz patlak vermemişti ama yine de yorulmamıştı SeokJin ve neden dinlenmek üzere mola verdiklerini anlayamamıştı.
Su şişesinden bir yudum aldı ve saçlarını karıştırdı.
"Ne demeye çalışıyorsun?"
TaeHyung gülümsedi ve oturduğu zemine daha da yayıldı.
"Sadece garip olduğunu söylüyorum işte. Başta insanlara karşı bir garezin var sanmıştım ama yoksa benimle konuşmazdın. Hani beni insandan sayıyorsan şayet, şimdi şüphelendim bak. Beni insandan sayıyorsun değil mi?"
Karşısındaki bağdaş kurmuş gözlüklü gence gülümsedi TaeHyung ve dizlerine vura vura kahkaha attı.
"Şaka yapıyorum."
"Peşimde dolanan sendin. Konuşmama gibi bir lüksüm yoktu. Sonuçta ünlü birisin."
"Ünlü olduğum için benden daha çok uzak durmak gerekmez miydi?"
"Ne saçmalıyorsun ya?"
Sinirle ayağa kalktığında SeokJin; TaeHyung'ta acele acele onun peşinden ayağa kalktı. Ve sonra çoktan sırtını dönen genci bileğinden tuttuğu gibi yakalayıp, kendine çekti. Dudağını süt beyazı tene sahip kulağa götürdü ve fısıldadı:
"Fazla uzatmayacağım,"
Kulağına değen nefesin etkisiyle ürperdi SeokJin ve burnuyla yanakları da dahil olmak üzere kızardı yüzünün her bir yanı.
"Benimle düet yapmanı istiyorum SeokJin. O eşsiz sesini benimle beraber sahnede paylaşmanı istiyorum. Bir kez daha beni.."
TaeHyung'ın minik kıkırtısı deponun her bir yanında yankılandı.
"Sesine aşık etmeni istiyorum."
Bu sözlere ne karşılık verebileceğini düşündükçe başı daha da çok ağrıyordu sanki SeokJin'in. Hemen bileğini kurtardı TaeHyung'tan ve sonra ovuştururken bileğini, eğdi başını.
"Şaka yapmayı kes. Gülmüyorum ben."
"Ben şaka yapmıyorum."
Ses tonu daha da kalınlaşmıştı TaeHyung'ın. İnce ve uzun parmaklarıyla çenesinden tuttu SeokJin'i ve başını yavaşça kaldırdı.
"Sadece daha fazla saklı tutamayacağım. Anla işte, en ünlü pop yıldızı olmama rağmen aşık oldum ben senin sesine. Düet yap benimle."
"İ-istemiyorum. Hem farkındaysan b-bizim önümüzde bir yarışma var. Ve be--"
"Sence umurumda mı?"
Kollarıyla çelimsiz bedeni hakimiyeti altına aldığında TaeHyung; sıcacık hissetti kendini SeokJin. Uzun zamandır hissetmediği kadar mutlu da. Bu ilgi ona fazla gelmişti ve belki.. hoşuna da gitmişti?
"Bu kaytarık yarışma kimin umurunda? Benimle beraber sahneye çık ve benim yazdığım kelimeleri kendi sesinle mükemmelleştir Kim SeokJin."
Geri çekilirken; SeokJin'in başını her iki yanından tutarak iki eli arasına aldı ve domates gibi kızaran bedenle burunlarının birbirine değmesini sağladı.
"Senden tek istediğim şey bu. Peki ya senin.. cevabın ne?"
Pek uzun sürmedi cevabını alması TaeHyung'ın. İki eli arasındaki çelimsiz ve kendinden kısa beden hüngür hüngür ağlamaktaydı. Ağlarken o kadar mükemmel görünüyordu ki TaeHyung bir an için onu evinin bir köşesine heykel niyetine koymak ve saatlerini doyasıya ona bakarak harcamayı istedi.
"B-ben bu kadar ilgiye alışık değilim TaeHyung. C-cidden onca insan varken neden benim sesimi beğendiğini bilmiyorum ama sanırım sadece tek bir verebileceğim yanıt var."
Gözyaşları, kulaklarına kadar varan bir gülümseyişe dönüştüğünde SeokJin'in; istediği o yanıtı elde etmesinin verdiği heyecanla yeniden sardı güçlü kollarını narin ve kırılgan bir yapıya sahip bedene TaeHyung.
"Eğer bu kadar çok istiyorsan, ne diyebilirim ki?"
Belki biraz hızlı oldu ama banane! O kadar bekleyen oldu yeni bölümü ve bari artık yakınlaşsınlar dedim ufak ufak.
Bu arada bir sorum olacak:
İçinizden A Guy Like You isimli webtoonu okumuş olan var mı? 59. Bölümden sonrasını Türkçe bir şekilde bulamıyorum ve sinirlendim. :(
Yoksa da sağlık olsun.
Kendinize çokça iyi bakıın. 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pop Yıldızı ♤taejin
FanfictionÜnlü pop yıldızı Kim TaeHyung bir aya yakındır rüyalarında siyah saçlı ve çerçeveli gözlük takan bir çocuğu görmekte. İşin aksi yanıysa bu çocuk tam o rüyalardan sonra onun konserinde ve Kim TaeHyung'la bir kaç dakika boyunca bakıştılar bile. Bu da...