Pepper pomalu otevřela složku.
Virgina "Pepper" Potts
Dne 2.7 2014 byl nalezen Anthony Edward Stark ve svém bytě v New Yorku. Měl prostřelenou hlavu, u jeho těla byla nalezena rozbitá sklenička.Nebyly zde známky násilného vniknutí.Vražedná zbran byla nalezena u jeho snoubenky Virginy Potts,známé též jako Pepper.Dotyčná nemá alibi a její přístupová karta byla použita v době vraždy.Motiv:Peníze a dědictví firmy.
"Blbost."
Vykřikla Pepper a podívala se na Lokiho.
"Kde jsi to vlastně vzal?"
"To není tvoje věc."
Pepper se nedala odbýt.
"Ale je."
"Mám své zdroje."
Lucy mezitím pečlivě pročítala svou složku a pak si vzala tu od Pepper.Ta si zase vzala její.
Lucy Mannoyová
Dne 4.8 byl nalezen Logan Trees ubodán ve svém bytě.Obviněna byla jeho snoubenka Lucy Mannoyová která byla přistižena na místě činu.Obviněná tvrdí že se ho pokusila zachránit.Na místě byly nalezeny pouze její otisky.
Když zvedla oči všimla si jak Loki pokukuje po Lucy a dostala strach.Co když má postraní úmysly?
Loki jakoby vycítil co si Pepper myslí a přistoupil k ní.
"Neboj se."
Vtom si něčeho všimla.Ve složce s fotkami Tonyho těla.Na pravém rameni toho těla něco chybělo.Znamínko.
"Bože.."
Vydechla a Loki jen vtipně poznamenal.
"Ano?"
Pepper roztřeseným hlasem prohlásila.
"To tělo.... Nepatří Tonymu.Není to Tony."
ČTEŠ
Avengers- Obviněná
FanfictionPepper Potts,snoubenka Tonyho Starka byla obviněna z vraždy. Aby očistila své jméno spojí se s nepřítelem svého nepřítele. S Lokim.