Setkání

672 87 5
                                    

Druhý den se rozjelo velké pátrání. A to na obou frontách. Zatímco naše trojice pátrala po Starkovi,policie, S.H.I.E.L.D., FBI,CIA, a všechny ozbrojené složky pátrali po dvou uprchlých vražedkyních. Jejich fotky byly co pět minut v televizi. Oni ale byli zamaskovaní a procházeli ulicemi nepoznáni. Pepper přinesla Lokimu přívěsek co dostala od Tonyho,aby ho mohl zaměřit. A zaměřil.

"Je v skladu na konci města."

Pravil Loki a pohlédl na Lucy,která ho od události minulé noci naprosto ignorovala. Asi se do ní zamiloval. A ona ho pokaždé propalovala vražedným pohledem.

===============================

Plížili se směrem k tomu skladu. Pepper doufala že bude v pořádku. Před vchodem stáli dva strážní,které Loki srovnal jedním pohybem ruky. Pepper vešla dovnitř. Celý komplex byl labyrint dveří. Loki zavřel oči a zamyslel se.

"Pravá strana."

Pepper kývla a začala prohledávat všechny místnosti na pravé straně. Pak narazila na zamčenou místnost a Loki luskl prsty. Dveře se otevřely a Pepper zalapala po dechu. Uvnitř na špinavé matraci ležel spoutaný Tony. Na sobě měl tílko,které mělo kdysi bílou barvu a kalhoty. Pepper však dostala ještě jedna věc. Na zdech cely bylo vyškrábáno její jméno. Loki nechal pouta zmizet a Pepper se vrhla k Tonymu. Vzala jeho tvář a pohladila ho probudil se.

"Pepper. Takže další halucinace. I když tahle je o moc příjemější než ty předchozí."

"Tony,já nejsem halucinace."

Řekla a políbila ho.

"Pepper, bombičko moje, jak ta jsi mi chyběla."

Obejmula ho.

"Ty mi taky železňáku."

Seděli tam a objímali se.

"Ty Pepper... Jak dlouho jsem byl mimo? A co se stalo? A co tu dělá ten muflon?"

Ukázal na Lokiho a ten protočil panenky. Pepper mu vše vysvětlila a pak se ho zeptala.

"Kdo tě unesl?"

"Nevím. Promiň."

Avengers- ObviněnáKde žijí příběhy. Začni objevovat