V cele

869 89 2
                                    

Pepper pomalu vcházela do věznice ve které stráví zbytek svého života a plakala.Ne proto,že ji odsoudili,ne protože ji te´d celá Amerika a vlastně celý svět považuje za vražedkyni a zlatokopku. Plakala kvůli Tonymu. Někdo ho zabil a svedl to na ni.Otisky,důkazy,ba dokonce i čas svědčily proti ní. Dozorce začal vyjmenovávat jména.

"Maidlová,Esmenová mají číslo dvacet tři.Mannoyová a Pottsová dvacet čtyři."

Pepper pomalu vystoupila z řady,až řetězy které měla na nohou zacinkaly. Ty dvě z dvacet trojky už tam stály ale její "kolegyně" ještě ne.

"Mannoyová."

Z řady vystoupila bruneta.Dveře se otevřely a všechny vstoupily dovnitř.Pak se zase zavřely. Nejdřív jim ale sundali pouta.Když se za nima zavřely dveře,Pepper si sedla na postel a její spolubydlící kopla do židle.

"Nesnáším je!!Nesnáším policajty,souce prezidenta!! Hajzli jedni zkorumpovaní!!"

Pepper se na ni trochu pobaveně koukala.

"Já jsem Pepper těší mě."

Neznámá se nahlas zasmála.

"Já jsem Lucy."

Řekla a taky si sedla.Pepper to nedalo a zeptala se.

"A za co tu jsi?"

"Hmmm."

"Hmmm? O takovém trestném činu jsem neslyšela."

Lucy se zasmála.

"Tak s tebou se tu fakt nudit nebudu. Podle policie jsem zabila svého snoubence,a ty?"

Pepper se na ni podívala a pak řekla.

"Podle policie jsem zabila svého snoubence."

"Moment ty jsi TA Pepper Pottsová? Snoubenka Tonyho Starka?

"Jojo."

Ted zas vstala Pepper a kopla do zdi.

"Pitomej S.H.I.E.L.D. A pitomej Nick Fury."

Lucy na ni koukala.

"Co?"

"To je tajné,"

"Aha"

"Je to taková tajná organizace."

"Aha..."

Avengers- ObviněnáKde žijí příběhy. Začni objevovat