Defne bir yandan gözyaşlarını siliyordu.Bir yandan da öfkeyle bağırdı.Sahil kenarına geldiğinde eliyle bir şezlongun üstündeki kumları hafifçe temizleyip,uzandı.Yıldızları seyrediyordu.Belki de derdini anlatıyordu,yıldızlara.Defne,neden ya neden eskiden gözünün içine bakıyordum,sadece bir kelimeni bekliyordum.Madem sevmiyordun neden benimle ilgileniyordun. Hadi diyelim seviyordun peki neden aldattın, beni niye?Diye kendi kendine sitem ediyordu. O arada Melih ve Rüya'da odalarına gitmişlerdi.Rüya,Melih'e hemen bir battaniye ve yastık hazırladı yere.Melih imalı imalı baksa da Rüya,ee ben sana söyledim Melih Bey yerde yatacaksın, sen diye gülümsedi.Melih,peki öyle olsun Rüya Hanım en azından yatarken benim tarafıma dön ki doya doya o güzel yüzüne bakayım.Rüya utanmıştı,bir şey söylemedi.Ama yatağa geçince Melih'in tarafına doğru uzandı.Melih gülümsedi.Rüya gözlerini kapatınca Melih incelemeye başladı,Rüya'nın her çizgisini.Birkaç dakika sonra Rüya tam dalmıştı,uykuya.Ardından da Melih uyumuştu. Yasmin ise Erdem'i odasına çağırmıştı. Erdem'e anı defterini gösteriyordu. Yasmin tüm anılarını o deftere koyar,ve bir an olsun ayırmazdı yanından.Erdem bakarken hem gülüyor,hem Yasmin'i daha iyi tanıyordu.Sohbetleri böyle devam ediyordu.Damla ise barda kalmıştı,biraz daha takılacağım demişti.Damla barda dans ederken pisliğin biri gelip,Damla'yı rahatsız ediyordu.Damla başlarda takmasa da daha sonra sapık adam fazla olup,Damla'ya sarılmaya çalıştı.Damla o an kurtulmaya çalışırken siyah gözlü,uzun boylu,yakışıklı ve güçlü bir erkeğin sapık adamı kendine çekip,yumruk atmasıyla kurtuldu.Adam bir yetmiş yerde uzanıyordu. Damla'nın elinden tutup,bardan dışarı çıkardı.Dışarı çıktıklarında Damla olayın şokunu biraz atlatmıştı.Elini hemen çekti.Damla,çok teşekkür ederim.Siz olmasaydınız derken adam lütfen kim olsa aynı şeyi yapardı.Siz iyi misiniz?
Damla,şu an daha iyiyim dediğinde adam elini uzatıp,bu arada ben Emir.
Damla'da elini uzatıp,bende Damla tanıştığıma memnun oldum.
Emir,isterseniz sizi gideceğiniz yere kadar bırakabilirim.Lütfen yanlış anlamayın.Sadece gece vakti burada buna benzer sapıklar olabilir diye Damla'ya baktı.Damla Emir'in kötü biri olmayacağını düşünerek peki teşekkür ederim diyerek beraber yürüdüler.Taksi bulamadıkları için o saatte yürüyerek,sohbet ettiler.Emir,tatil için mi geldiniz?Sizi daha önce hiç görmedim buralarda.Ben fotoğrafçıyım.Bir yıldır buradayım.Yakında biter işim burada.
Damla,hm bizde hafta sonu için üniversiteden arkadaşlarla kafa dinlemeye geldik.Küçük bir kaçamak yapacaktık.Birde olanlara bak!
Emir,boş ver ya üzülme hem değmezler.Her yerde var böyle..... affedersin ya!Hem birde iyi tarafından bak tanıştık böylelikle.Damla gülümsedi.Damla tam bir insan sarrafıydı.Emir'in kötü biri olmadığını biliyordu.Sohbet böyle devam ederken otele varmışlardı.Emir,tekrardan memnun oldum,tanıştığıma.Galiba yarın buradasın belki görüşürüz.Yani sen istersen tabi ki.
Damla hafiften tebessüm ederek kim bilir belki diye açık kapı bıraktı.Damla hiçbir erkekle duygusal bir şey düşünmedi.Genellikle arkadaş olarak yaklaşıyordu. Emir'e karşı da aynı şekilde yaklaştı.iyi geceler diye ayrıldılar.Damla yatağa uzanır uzanmaz.Emir'in tatlı bakışları geldi aklına.Hemen bir hışımla yataktan kalkıp,off ne oluyor bana ,ilk defa gördüğün birini neden düşünüyorum.Galiba bugün yaşadığım olay yüzünden birde yorgunluktan oldu,galiba.En iyisi biraz uyku,uyursam toplarım kendimi diye düşünerek gözlerini kapattı.Ardından uykuya daldı.Zaten Damla'nın uykusu baya ağırdı.Top patlasa uyanmaz dedikleri söz tam Damla içindi.Defne daha sahildeydi.Havanın esmesiyle Defne toparlanıp,Yasmin'le kalacakları odaya doğru yol aldı.Odaya geldiğinde kapıyı açtı ki karşısında Yasmin ve Erdem yatakta birinin kafası ön tarafta diğerin kafası ayak tarafındaydı.Defne anladı,uykuya dalmışlardı.Kıyafetlerini bile değiştirmeden sohbet ederken yorulmuş olacaklar ki oldukları yere sızmışlardı.Defne hiç rahatsızlık vermemek için odadan çıktı.Daha sonra odaya geri gidip üstüne kalın bir şeyler alıp,sahilde uyurum diye düşünürken bir de ne olsun kartını odada unuttuğunu fark etti.Ah Yasmin ah diye sitem etti.Şimdi nerede kalacağını düşündü.Defne kendi kendine şimdi Damla'nın yanına gitsem o uyanmaz ki!Rüya ve Melih zaten hiç olmaz.Bu soğukta sahilde de yatamam ki of Allah'ım nerede kalacağım ben şimdi diye sitem ederken karşısında Ayaz geliyordu.Ayaz,bu soğukta ne yapıyorsun burada Defne deyince Defne sert çıktı.
Defne,sana ne hem soğuk değil dese bile üşüdüğü Ayaz'ın gözünden kaçmadı.Ayaz ceketini çıkarıp,Defne'nin omuzuna koydu.Daha sonra Defne olanları anlattı.İşte böylelikle dışarıda kaldım.Ayaz,hm gel benim odamda kal deyince Defne,yok sağ ol seninle aynı odada kalacağıma sahilde uyurum daha iyi diyerek tepkisini ortaya koydu.Ayaz,peki sen bilirsin ben odama gidiyorum.Fikrin değişirse gelebilirsin diye bıyık altından gülüp,odasına doğru yol aldı.Ayaz biliyordu,bu soğukta Defne'nin dışarıda kalamayacağını öyle de oldu.Defne,uyuz ya beni burada bırakıp,gitti.Ama ben gitmeyeceğim dese de Ayaz'ın kapısını çaldı.Ayaz büyük bir keyifle ve öz güvenle kapıyı açtı.Ayaz,demek fikriniz değişti,Defne Hanım deyince Defne sinirlenip,doğru söylüyorsun buraya gelmek iyi bir fikir değildi diye tam gidecekken Ayaz,tamam ya espri yaptım,gitme.Sırf dışarı çok serin diye burada kalacağım.Başka bir şey gelmesin aklına diye dik dik baktı,Ayaz'a. Defne içinden şimdi yerde yat desem ayıp olur.Hem odasını işgal ettim,hem emrivaki yapamam.Zaten bu öküzde yerde yatmaz.En iyisi araya yastık koymak,diyerek araya yastık koyarlar.Ayaz,iyi geceler,rüyanda beni görmen ümidiyle diye Defne'yle dalga geçince Defne'de çok komiksin,seni niye görecekmişim rüyamda.Allah korusun.Zaten sana her gün sana katlanmak zorunda kalıyorum.Bir de rüyamda hiç çekemem seni.Hem sen rüyama girsen o sadece bir kabustan ibaret olur diye sert çıktı.Ayaz,yavaş tamam ya bir şey demedim diye gülümser.Defne,merak etme sen istemesen de her gün rüyama giriyorsun.Rüyada bile rahat bırakmıyor beni,Dev Kalası diye içinden sitem etti.Ayaz,Defne'ye Hakan'la ilgili ne düşündüğünü sordu.Defne kesin bir cevapla sana ne dediyse de birkaç dakika sonra Hakan hayatımda gördüğüm en iyi insanlardan biri.Hem kibar,hem anlayışlı.Ayaz bu sözler karşısında erkekliğin verdiği bir gururla kıskanmış,yüzü asılmıştı.Ayaz,peki onu seviyor musun?deyince Defne net bir cevap veremeyeceğinden seni ilgilendirmez diyerek arkasını dönüp,uykuya teslim oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes alıyorsan Hâlâ
Romance4 Dost yeni bir hayat Geçmişten gelen bir yara Sevdanın en tatlı ve en acı hali Pişmanlığın Son evresi ve kaçtıkça inadına bağlanan kalpler💔💘