Melih kızların evine ulaşmıştır.Taksiden iner inmez, pencerenin altına geçip,Rüyaaa çık dışarı beni dinleyeceksin diye Avazı çıktığı kadar bağırmaya başlar.O kadar bağırır ki komşular pencereden kızmaya başlayınca,Rüya pencereye çıkar.Rüya,ne yapıyorsun Melih!! diyerek kızar.Melih,dinleyeceksin beni Rüya.Çok beklersin sen,diyen Rüya hem biraz kızgın hem de kırgın bakışlarla Melih'e bakarken,kızlarda pencereden Melih'e bakıyordu.Rüya istersen aşağı in.Melih'in durumu iyi değil.Sarhoş galiba ayakta bile duramıyor,diyen Damla,Rüya'yı ikna etmeye çalışıyordu.Rüya o kadar kırılmıştı ki bana ne ne hali varsa görsün. Umurum da bile değil,dese de içten içe üzülüyordu.Melih sarhoşluğun etkisiyle de haykırırcasına "SENİ SEVİYORUM"Rüya diyerek yere düştü.Rüya hemen pencereden aşağı bakarak,iyi misin diyecekken kendini durdu.Melih vazgeçmiyordu,Peki aşağı gelmesen eğer sabaha kadar burada beklerim,seni.Komşularda hep bir ağızdan affet kızım,seni çok seviyor bu çocuk diyerek gülen gözlerle Rüya'ya bakıyordu.Rüya,teyzelerim siz bilmiyorsunuz bana yaptıklarını o beni sevmiyor.Eğer sevseydi beni böyle üzmezdi,derken Melih üzmem seni kendim üzülürüm ama senin bir damla göz yaşına dünyaları yakarım ben deyince komşu teyzeler alkış çalmaya başladılar.Rüya bir an etkilense de peki burada bekle o zaman sabaha kadar deyip,pencereyi kapatıp,içeri girdi.Rüya pencereyi kapattıktan sonra kızlara herkes odasına haydi,uyuyun diyerek kızları odalarına gönderdi.Ama kendisi perdenin arkasından gizlice bakıyordu.Bak gitmiyor,üşütecek şimdi inatçı çapkın diye söyleniyordu,Rüya.Saat iyice geç olmuştu.Melih kaldırımın üstünde uyuya kalmıştı.Tabi ki Rüya'da pencerenin kenarında.Kızlar sabah uyandıklarında Rüya'nın pencere kenarında ,Melih'inde kaldırımın üstünde sızıp kaldığını gördüklerinde ah deli aşıklar diyen Damla bir anda Rüya'yı kaldırdı.Rüya önce ne olduğun anlamaya çalıştı.Sonra Pencereden baktığında Melih'i görünce işten içe üzüldü.Ama belli etmemeye çalıştı. Her şeye rağmen aşağı inip,Melih'e seslendi.
RÜYA_ Hadi kalk sabah oldu,Melih.
MELİH: Gözlerini aralayıp,Rüya lütfen dinle beni derken kalkmaya çalıştığı sırada tüm vücudunun tutulduğunu hissetti.Rüya yardım edip,kaldırdı.Melih'in ısrarlarına dayanmayan Rüya konuşmayı kabul etti,ama önce evine gidip kendine çeki düzen ver sonra okulda konuşuruz.Zaten tüm mahalleye rezil olduk dedi.Melih tamam beni dinlediğine pişman olmayacaksın,Rüyam diyerek bir taksi çevirip,bindi.Rüya da yukarı çıktı. Yasmin her zamanki gibi hani affetmeyecekdin,hep lafta diyerek Rüya'ya sitem etti.Affetmedim sadece dinleyeceğim derken Defne ,aynen canım dinleme sen Yasmin'i.
YASMİN_Zaten sen hep aşktan yanayız,dediğin için bu haldeyiz,Defne.
Defne: Ne alaka Yasmin ben sadece Melih'e acıdım.Çocuk kapıda sabahladı.En azından bir kere dinlesin.
Damla:Nedense bunu söyleyende Defne.Sen niye dinlemedin,Ayaz'ı diyerek laf soktu.
Defne konuyu kapatmaya çalışarak tamam ya kapatın konuyu fazla uzadı,diyerek konuyu geçiştirdi.Hadi ben bir şeyler atıştırdım.Hazırlanıyorum.Sizde çabuk olun.Kızlar hızlıca kahvaltılarını yapıp okula gitmek üzere evden çıktılar.O anda Melih kapını önündeydi. Rüya ve Melih bahçede konuşurken kızlar okula gitmek için yola çıktılar.Melih her şeyi anlatınca Rüya hak verdi.Hatta başta söyleseydin deyince Melih,sanki çok dinledin ya.Neyse boş ver bitti,geçti.Rüya napim ya seni çok seviyorum.Başka bir kızın sana sarılmasını girmek beni çıldırttı.Kıskanç sevgilim diyen Melih Rüya'ya sıkı sıkı sarılıp,ben bir tek seni sevdim.Senin yerini kimse alamaz,derken bir taksi çağırıp ,okula gittiler.Okula ulaşan kızlar ve erkekler hepsi bir yere dağılmıştı.Bazıları kafeteryada bazıları koridordaydı. Yasmin sınıftan çıkar çıkmaz bir an karşıya bakıp,dondu.Çünkü karşısında Erdem ve Sevim sarılmış bir şekilde duruyordu.Sevim,Yasmin'i görecek olmalı ki Erdemi öptü.Öyle yılan bakışları vardı ki adeta Yasmin'in gözünün önünde zafer kutlaması yapıyordu.Daha sonra ise Sevim Erdem'in elini tıtup,oradan uzaklaştılar.Erdem,Yasmin'i görmemişti.Fakat Yasmin ,Erdem'in yüzündeki mutluluğu kilometrelerce uzaklıkta görebiliyordu.Tam o sırada Damla,Yasmin'e seslendi. Yasmin duymayınca arkasından omzuna dokundu. Yasmin iyi misin,seslendim ama duymadın diyen Damla'ya hayır iyi değilim.Erdem ve Sevim'i gördüm el ele barışmışlar diyen Yasmin çok üzgün görünüyordu.Damla,böyle olacagı belliydi,sen üzülme dedi. Yasmin ise kabul etmek istemiyordu.
Yasmin _En azından arkadaşım olarak yanımdaydı.O bile bana yetiyordu.Ama şimdi o Sevim cadısı izin vermez.O benim yarbay kılıklımdı. Ama yok artık yanımda...
Damla_Hayır ya Erdem seninle olan arkadaşlığını bitirmez.Hem öyle birşey oldu diyelim işte o zaman kendisi kaybeder.
Yasmin_Bilmiyorum,derken gözyaşları damla damla akmaya başladı.Ben düşen her göz yaşımda onu sevdim.Ve onu Sevim'e bırakmayacağım.
Damla,Yasmin'i toparlayıp,sınıflarına giderken ayrıldılar. Yasmin şimdi daha iyiydi.Ama derste aklı da kalbi de Erdem'deydi.Ders biter bitmez,herkes dağıldı.Erdem bahçede Ayaz'ı gördü.Sevim'le barıştığını ve çok mutlu olduğunu Ayaz'a anlattı.Erdem'in anlatacakları bitince Ayaz söze başladı.Peki Yasmin'le dostluğun ne olacak,anladığım kadarıyla Sevim,Yasmin'i sevmiyordu.Bitirecek misin dostluğunu?
Erdem_Hayır tabi ki de Yasmin kötü günümde beni güldürmek için elinden geleni yaptı.Beni hiç yalnız bırakmadı.Hem Sevim'in de bu konuda anlayışlı olacağını düşünüyorum.Neyse abi ya Sevim bekliyor sonra konuşuruz,deyip oradan uzaklaştı.
O arada Yasmin kızların yanına gelirken elinde bir afiş,yani okulun hoş geldin balosu varmış.Rüya oradan söze dahil olup,ee 2 hafta oldu şimdi mi.balo?Yasmin ise boş ver bu hafta sonuymuş,herkesin katılması zorunluymuş,ayrıca dışarıdan birileride katılabilirmiş.Damla bir anda kızım sen daha yeni Erdem için ağlamıyor muydun,şimdi ne oldu böyle diyerek şaşkınlıkla Yasmin'e bakıyordu.
Yasmin_ ne ya o başka bu başka barıştılar ama neyse ya konuyu dağıtma Damla.
Defne_Nee barıştılar mı?
Yasmin_Hiç sorma ya ben size sonra anlatırım,detaylıca.
Kızlardan Damla,Yasmin'e vallahi delisin sen, bir anın diğerini tutmuyor da neyse tamam kapatayım konuyu deyip,konu kapandı.
Peki kavalyelerimiz kim olacak diyen Damla'ya,Yasmin ben Erdem'le giderdim de bu Sevim cadısı olmasaydı.Neyse ben bulurum bir kavalye bana kavalye mi yok diyerek tebessüm etti.O arada Melih ve Ayaz geldi.Onlarında haberi vardı.Melih,Rüya'ya balodaki en şanslı adam olmamı istiyorsan benim prensesim ol diyerek yine Rüya'yı gülümsetmişti.Ayaz ise Defne deyince Defne ne var ?
Ayaz_Benimle gelmek ister miydin?
Defne'nin cevabını bildiği halde sormuştu.Defne ise tabi ki hayır demişti.Ayaz da peki sen bilirsin.Benimle gelmek isteyen bir çok kız var,ama ben seninle gitmek istiyorum demişti.
Defne_Hayır diyorum anlamıyor musun sen?Sen onlardan biriyle git.
Defne içinden de ne olacak işte Dev kalası neymiş de bir sürü kız varmış da...
O arada Yasmin kızlara şu sarışın çocuk numaramı birinden almış,benimle gelmek istiyormuş.Onunla giderim büyük ihtimalle deyince Damla, da Defne ve ben kavalyesiz kaldık,dedi. Yasmin vallahi istesen sende bulursun ama sen istemezsin kimseyi. Defne ki de belli olmaz diyerek güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefes alıyorsan Hâlâ
Romance4 Dost yeni bir hayat Geçmişten gelen bir yara Sevdanın en tatlı ve en acı hali Pişmanlığın Son evresi ve kaçtıkça inadına bağlanan kalpler💔💘