AŞKTA CESARET

68 47 3
                                    

Murat yere düşünce Defne hemen yanına gidip onu kaldırmaya çalıştı.

Defne_ Murat iyi misin?Murat iyiyim. Korkma! Diyerek ayağa kalktı.Murat'ta, Ayaz'a tam yumruk atacaktı ki Defne birden araya girdi.

Defne_ Ayaz ne yaptığını sanıyorsun sen kendine gel!Sen hangi akla hizmet benden hesap soruyorsun?

Ayaz_Çünkü ben seni.... 

Defne şaşkın bir yüz ifadesiyle Ayaz'a bakıyordu.Ama Ayaz sözünü bitirmedi.Ve Defne'ye uzunca baktıktan sonra oradan ayrıldı.Murat anlamıştı, Ayaz'ın Defne'yi sevdiğini.

Defne birkaç dakika Ayaz'ın arkasından baktıktan sonra Murat'la ilgilendi.Çantasından peçete çıkarıp kanayan dudağını silmeye çalıştı.

Defne_ Gerçekten özür dilerim.Böyle bir şey yapacağını düşünemedim.

Murat_ Senin suçun yok üzülme! Merak etme artık sevgili olduğumuzu biliyor,ona göre ayağını denk alacak!

Defne içinden" Sevgili" evet ama neden bu söz canımı yaktı.Ayaz'dan başka biriyle olmak canımı acıttı.Peki ama neden?

O arada Murat Defne'ye sarıldı.Defne hafiften tebessüm etmeye çalıştı.Fakat pek başarılı olduğu söylenemez.Sonra derse girdiler.Ders bittikten sonra eve geldiler,kızlar.Damla bitki çayı hazırlayıp salonda yerlerini aldılar.Bir gün bitimi ve değerlendirmesini yaptılar.Defne başından geçenleri anlattı.Kızlar yorumlarını yaptılar.Böylelikle bir sabaha daha uyandılar.Kızların hepsi kalkmıştı. Defne'yi kaldırmaya gittiler,fakat Defne bu gün gelemeyeceğini,dün yaşadığı olay yüzünden biraz dinlenmek istediğini söyledi.Kızlar ikna etmeye çalıştılar,ama nafile sonunda kızlar pes edip bu günlük sadece dediler.Defne tamam diyerek yorganı üstüne çekti.Kızlar evden çıkıp,okula gittiler.Okula gittiklerinde Erdem bir köşede oturuyordu. Yasmin biraz cesaretliydi.Kızlar yeter artık söyleyeceğim Erdem'e ona aşık olduğumu diyerek Erdem'in yanına doğru yol almaya başladı.Erdem'in yanına geldikten sonra merhaba ben Yasmin daha önce tanışmıştık.Erdem biraz düşündükten sonra evet hatırladım.Sırada yanıma oturan kızsın sen!

Yasmin_Evet nasılsın? Biraz durgunsun galiba.

Erdem_ Yok aslında bir şeyim dediyse bile Yasmin'i fazla inandıramadı. Yasmin birden ayağa kalkıp,bak yeni tanıştık,benim hakkımda hiç bir şey bilmiyorsun ama bana güven seni çok rahatlatacak bir yere götüreceğim diyerek elini uzattı.Erdem Sevim'le biraz kavga etmişti.Bu  yüzden biraz gergindi.Sakin bir yer belki de iyi gelebilir diye düşündü.Ve Yasmin'in elini tutup ayağa kalktı. Yasmin gülümsedi.Bir taksiye binip sakin ,bahçe tarzında rengarenk kelebeklerle dolu bir yere getirdi.Erdem gerçekten çok beğenmişti bu yeri.Bir bank bulup oturdular.Çok güzel kokuyordu.

Yasmin_Şimdi gözlerini kapat ve kendini bu yerin güzelliğini bırak.Erdem başta saçma bulsa da gözlerini kapatıp bu yerin rahatlatıcı kuş sesine  ve güzel toprak kokusuna  bıraktı.Tabi o arada Yasmin Erdem'i izliyordu.Yüzündeki her detayı sanki ezberlemeye çalışıyormuş gibi inceledi. Yasmin o kadar içten bakıyordu ki sanki yüreğinden geçenleri gözleriyle anlatıyordu.Erdem gözlerini açtığında Yasmin'in ona baktığını görünce hemen ayağa kalkıp yeter artık gidelim dedi.

Yasmin_Aynen gidelim.

Daha sonra yürümeye başladılar.Erdem bu gün için Yasmin'e teşekkür etti.

Yasmin_Asıl ben teşekkür ederim beni kırmayıp,bana güvenip geldiğin için.Erdem hafiften de olsa tebessüm etti. Yol boyu sohbet ettiler,ve Erdem Yasmin'i evine bırakıp oradan ayrıldı.Tabi bu görüşmede telefon numaralarını birbirlerine vermişlerdi. Yasmin  çok mutluydu.Yaşadıkları ona rüya gibi geliyordu. Yasmin eve geldiğinde kızlar daha okuldaydı.Defne ise dışarı çıkmıştı.Buzdolabına bir not bırakıp ,dışarıya çıkacağını ve belki biraz gecikebileceğini yazmıştı.O arada Yasmin ,Erdem'in instagramında ki fotoğraflarını beğendi.Fakat Erdem,Sevim'i seviyordu.Üç yıllık bir ilişkileri vardı,şu an araları biraz bozuk olsa da kalbi Sevim'e aitti. Yasmin'i de sadece arkadaş olarak görüyordu.O arada Defne sahil kenarında yürüyordu.Bir bank bulup oturdu,derin bir nefes alıp kafasını sağa çevirdi.O arada dikkatini çeken bir çift gördü,hemen yan bankında oturuyorlardı.Tartışıyorlardı,daha doğrusu atışıyorlardı.Adam kıza bulaşıyor,kız ise  trip atıyordu.Oradan geçen bir çiçekçiden bir demet gül alıp,kıza uzattı.Şöyle dedi;çirkinim beni affeder misin?

 Kızda ya ne kadar öküzlük yapsan da kızamıyorum ki sana diyordu.Daha sonra barışıp,sarıldılar.Defne içinden ne kadarda benziyor Ayaz ve bana.Ayaz'da öküzlük yapıyor,ama sonradan kız benim gibi dayanamayıp barışıyor.Bu söz "çirkinim" Ayaz'da hep küçükken bana diyordu.Ne kadar kızmış gibi görünsem de aslında çok seviyordum,bana öyle demesini.Çünkü güzelim diyemiyordu,biraz uyuzdu. O yüzden çirkinim kelimesiyle güzelim diyordu,diye anılarını düşündü.Sonrada bir sitemle Ah biz kadınlar ne kadar da safız,iki tatlı söze inanıyoruz. Özlemiş miydim  o günleri dinlemeli miydim Ayaz'ı,yoksa bir anda başlayan Murat'la ilişkimizi gözden mi geçirmeliydim diye düşündü.Defne gerçekten de ne yapacağı konusunda hiç bir şey bilmiyordu.Ne istiyordu,kiminle olmak istiyordu?Kafası çok karışıktı.Kalbini kıran Dev kalası Ayaz'ı mı?Yoksa onu seven,anlayışlı Murat'ı mı?Kalbi ve aklı arasında kaldı.Bu arada Defne yarın Murat'la konuşmayı düşünüyordu.Deli düşüncelerle eve ulaşmıştı. Yasmin'in ağzı kulaklarındaydı. Yasmin kızlara bugün olanları anlatmıştı.Şimdi de Defne'ye anlattı.Defne içinden en azından aramızdan  biri şu anlık mutlu diye geçirdi.O arada Murat mesaj atıyordu.Uyudun mu? Özledim seni, vb şeyler yazıyordu.Defne,peki ben hak ediyor muydum. Murat'ın sevgisini?Belki de Murat'ı gerçekten seven birisi hak ediyordu,bu sevgiyi diye düşündü.Hiç bir şey yazmadan telefonu kapattı,Defne.Odasına çekilen Defne tam yatağına uzanacağı sırada Rüya ,Defne'yi içeriye çağırdı.Papatya çayı yapmıştı.Defne içeri gitti.Mavi tonlarda olan tekli koltuğa geçip,papatya çayını yudumluyordu.O arada kızları gözlemledi.İçinden şunları geçirdi. Yasmin  bir rüzgarda savrulup gidiyordu.Damla aşka inanmıyor,aşkın var olacağını düşünmüyordu.Rüya ise gamzeli çapkınla başı beladaydı.Üniversite bize neleri getirmişti?Bazılarına aşk,bazılarına acı.Bakalım bu aşk savaşını yenebilecek miydik?Sevdayla baş edebilecek miydik.Saat 02:00 gösteriyordu. Damla'nın sesiyle irkildik.

Damla_ Kızlar oturduk.Daldık,sohbet ettik.Yeter uyuyalım artık yarın nasıl kalkacağız.

Rüya_ Tamam ya kalktık diyerek kızlarla odalarına çekilirler.

Nefes alıyorsan HâlâHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin