Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyanmaya çalıştım ama sadece çalıştım.Yaz tatilinden çıktığım için pek uyanasım yoktu ama uyanmak zorundaydım.Yatağımı öptüm ve hemen hazırlanmaya başladım.Okulu sevmezdim ama arkadaşlarımı ve Kağan'ı görmek için haftasonu bile gelirdim.Evet size Kağan'dan bahsetmeyi unuttum.Kağan benim 2 yıldır aşık olduğum kişi.O kadar yakışıklıki dil uçuklatacak kadar ama çokta psikopat ve acımasız biri!Bunları düşünmeyi bırakıp dolabımın karşısına geçtim.
Üstümdeki pijamları çıkarıp giyindim.
(Buket'in giydikleri)
Hemen parfümümüde sıkıp aşağı indim.
Sağolsun annem yine döktürmüştü.Annemin yanağından öpüp sofraya oturdum ve hızlıca kahvaltımı yaptım.Geç kaldığımı farkedince"Anne ben çıkıyorum yanaklarından öpüyorum eyvallah"diyip otobüs durağına doğru gitmeye başladım.
Okula yürüyerek gidiyordum fakat bugün bir değişiklik olsun diye otobüsle gidicektim.Otobüs gelene kadar telefonumdan PUBG oynadım.Otobüs geldiğinde telefonumu cebime koyup bindim.Arkada boş yer vardı ama yanındaki kişiyi gördüğümde oraya oturma isteğimden vazgeçtim.Bu Bahadır'dı!Bahadır okulun en tehlikeli kişilerindendir ayrıca Kağan'ında ezeli düşmanı.Hemen kafamı başka biryere çevirdim ancak herkes benim arkaya doğru gitmemi bekliyordu bende oflaya puflaya arkaya doğru yürümeye başladım.Bahadır'ın yanına kadar gelmiştim.Ona bakmamaya çalışıyordum ama çok zordu çünkü o direkt bana bakıyordu.Otobüs ani fren yapınca Bahadır'ın kucağına düştüm.Yemin ederim rezillik allah belamı versin rezillik.
Hemen üstünden kalktım"B-ben çok özür dilerim otobüs ani fren yapınca"dedim.
Sıçtım sıvıyorum arkadaşlar şuan görüyorsunuz.Bahadır hiç birşey demeden önüne döndü.İnsan bir der önemli değil,olabilir böyle şeyler neyse birşey dememesi işimede gelmişti zaten.İneceğim yerde düğmeye bastım ve otobüsün durmasını bekledim.Otobüs durduğunda koşar adımlarla okula yürüdüm.Bu kadar aksiyon bana yeterde artar bile.Arkamdan bir"pişt"sesi duyduğum için arkamı döndüm.Yine Bahadır'dı ayrıca bana doğru geliyordu ama neden?Şuan kalbim hiç olmadığı kadar hızlı atıyordu.Öldürecek miydi beni?
Bahadır yanıma geldiğinde"Tahrik edicisin güzelim devamını getirmeni isterdim"dedi.Ne diyor lan bu piarliment mavisi beyinli orangutan.Birde sırıtıyor.Bence bu salağa fazlasıyla dayanmıştım.
Ona 32 dişimi göstererek"Senin alır o güzelim diyen ağzını münasip biryerlerine sokarım birdaha çıkaramazsın şimdi yallah Bahad....yani beyefendi"dedim.
Nerdeyse ağzımdan kaçırıyordum he.Zaten okula girerken görcek çünkü okul önümüz ama şimdi bilmesine gerek yok.Hemen oradan uzaklaştım ve okula bildiğiniz bodozlama daldım.Valla ne yalan söyleyeyim okulu özlemişim.Hemen kantinden bir çikolata alıp sınıfıma çıktım.Aslında Bahadır çok zengin biri neden otobüsteydiki?Kafamı daha fazla o mala yormadım ve sırama çantamı atıp uyku moduna geçtim.Okulda tek ve iyi arkadaşım Belçim'di fakat o bugün gelmiycekti o yüzden bugün yanlızdım maalesef.Ders Matematik olduğundan uyku modundan çıktım ve not almaya başladım.Sonuçta zordu yani.Dersin sonlarına doğru Hz.Müdür ve Kağan'ın çetesi gelmişti.Kalbim küt küt...
Hz.Müdür boğazını temizledi ve"Bazı sorunlardan dolayı bu öğrencilerimizi bu sınıfa alıyoruz hocam.İyi dersler"dedi ve gitti.
YANİ BİZ ARTIK KAĞAN'LA AYNI SINIFTA MIYIZ?Allahım teşekkür ederim teşekkür ederim teşekkür ederim.Hoca Kağan'ın kuzenini yani Selin'i benim yanıma oturttu.Aslında Selin o kadar tatlı bir kızdıki anlatamam size.Aynı bana ve Belçim'e benziyordu.Onla arkadaş olmayı denemiştk ama Kağan hiç birimizi ona yaklaştırmıyordu.Kimse onla arkadaş olamazdı Kağan'a göre...Bu bir kuraldı ama ben onla arkadaş olmak istiyordum o yüzden kural denen saçmalığı takmadım.Belkide şimdi o kızla arkadaş olabilirdim.
Kıza sıcak bir gülümsemeyle dönerek"Merhaba ben Buket"dedim.Selin'e bunu dediğim an gözler parlamıştı.
Şaşırarak"B-be-bende Selin"dedi.Selin'e gülümsedim oda bana gülümsedi.
1-2 dakka sonra zil çalmıştı zaten.Selin'e kantine inmeyi teklif ettim ve onayını aldıktan sonra kolundan tutup zıplayarak onu kantine götürdüm.Tam Selin'e bir şey söyleyecekken birinin kaslı göğsüne çarptım ve yere düşecekken o şahısın belimden yakalamasıyla yerle aşk yaşamam gerekmemişti.Beni tutan kişiye baktığımda korkudan altıma yapabilirdim çünkü bu şahıs Kağan'dı ve ben kuralları çiğnemiştim.Eğer biri kuralı çiğnerse cezalandırılır ve sanırım ben cezaya kendimi fazlasıyla hazırlamalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANNE BEN BİR PSİKOPATA AŞIK OLDUM!
ChickLitKitapla ilgili bilgi vermeyeceğim okuyunca görürsünüz😈(Ne kadarda kötüyüm)