~İLK KARŞILAŞMA~

1.9K 34 328
                                    

Hayır hayır! kesinlikle delirmiş olmalıyım bu gerçek değil. Deliriyorsun Arya kesinlikle deliriyorsun!
" İyi misin? "
" Hı? "
" İyi misin diyorum."
" Hı? "
Sadece "hı" diyip duruyordum resmen transa girmiştim. Karşımda ultra ...ultra kaslı bir adam duyordu. Ve bu adam " Taehyung' du".

( 2 saat önce )
" Hadi Arya kaldır şu güzel popo'nu."

" Allah belanı versin Selin ne istiyorsun benden?!"

" Hepimizin inşallah , herneyse kalk hadi sana bir görüşme ayarladım"

" Siktir git! Bak Kore'ye geleli 1 hafta oldu erkek düşünücek halim mi var?"

" Ne erkeği kızım iş görüşmesi."

" What? "

" Ne What? "

" Şaka mı yapıyorsun? "

" Hayır ama eğer geç kalırsan hayatın boyunca bir şaka olarak kalıcak!"

" Saat kaçta? "

" 14:00' da"

" Peki saat kaç?"

" 13:30 "

" Ne! "

Siktir. Siktir. Siktir..
Hazırlanmak için yarım saatim vardı. Bana gider ayak güzel bir kazık soktuğu için içimden Seline saydırıyordum. Ya bir insan iş görüşmesine 30 dk kala uyandırılır mı ya nasıl bir gerizekalı bu...
15 dk da hazırlandım , siyah mini yani o kadarda mini değil ama kısmen mini bir elbise giydim , üzerime siyah deri bir ceket ve topuklu siyah ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı saldım ve hafif bir makyaj yaptım ve işte ideal bir iş kadını gibiydim..
Hemen salona indim...

" İşte benim kızım."

" Sinirimi böyle yatıştıramazsın Selin!"

" Hadi kızım ya mükemmelsin işte"

" Uçağın kaçta?"

" 15:15"

" Tamam ben gidiyorum o zaman da nereye gidiyorum? Selin beynini tuvalete mi düşürdün sabah. Ben nereye gidicem niye söylemiyosun? "

" Kızım ben onu söylemeyi unutmuşum ya şey " BigHit" "

" Ne? Kızım şakanın zamanı değil hadi bak geç kalıcam"

" Ne şakası Arya valla şaka değil gerçekten"

Selinin yüzüne 2dk boyunca mal mal bakmıştım. Sonra bunu nasıl yaptığımı ben bile anlamamışken 8 santim topuklularımla ana caddeye resmen depar atarak koşmuştum. Gözlerim taksi aradı ama her zaman ki gibi şanssızlığım üstündeydi.. o kadar hızlı koşuyordumki nefesim kesilicek sandım.... Ve evet işte yine şanssızlık peşimdeydi gökyüzü bir anda bütün yağmurunu üzerime boşaltmıştı.. hala buna inanamazken kuvvetli bir çığlık atmıştım...
" Nedeeeennn!!"

Yanımdan geçen kadın ve küçük kızı bana delimisin sen? gibi bir bakış atmıştı.. kendimi toparladım ve caddenin karşısında ki butik mağazaya girdim.. ve denemeden hemen bir elbise aldım.. kendimi tekrar caddeye attım..taksi çevirdim ve hemen şirketin önüne geldim..içeri girdim asansöre yöneldim tabiki arzalıydı olmaması şaşırtıcı olurdu zaten... Koşarak merdivenlerden yukarı çıktım... Artık alıcak nefesim kalmamıştı... Hemen sekreterin yanına gittim...

" Bakarmısınız?"

" Bir saniye "

" İşim acil ama!"

" Hanımefendi meşgulüm diyorum!"

Sekreter gerçekten sinirimi bozdu.. onunla vakit kaybetmeden üstümü değiştirmek için odalara baktım hepsi doluydu. Sonunda bir oda ya girdim içeride birde tuvalet vardı kimsenin gelmeyeceğini düşünerek odanın içinde giyinmeye başladım ıslak elbisemi çıkardım ve sütyenimin kopçasını açmaya çalışıyordum... Bir anda içerdeki tuvaletin kapısı açıldı ve içeriden bir adam çıktı o adam "Taehyung'du" ama yarı çıplak bir "Taehyung"......

Umarım ilk bölümü beğenirsiniz ☺️ lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😘

İLKİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin