Setelah selesai segala kerja dengan anak buahnya, Ammar naik ke atas biliknya. Dia membuka bajunya yang melekit dan baring ke atas tilamnya. Tetibe dia teringat akan Abil di dalam biliknya.
"Arghh malasnya bangun"gumamnya tetapi dipaksakan badanya. Ammar melangkah ke arah bilik Abil lalu terus menolak pintu.
"Mana pula tomboy ni?"tanya Ammar apabila melihat Abil tiada di dalam biliknya. Ammar ingin melihat ke beranda terapi terbantut apabila mendengar suara nyanyian di dalam bilik air.
"Hmm mandi la pula" Bisik Ammar.
Dia melabuhkan badan ke atas katil Abil sambil bermain handphone.ABIL POV
"I dont want somebody like you, I really want you , I really want you. I dont want somebody brand new . I only want you , I only want you . Guess I had to leave , had to leave ya""OI CEPATLAA KAU NAK KARAOKE KE NAK MANDI!"
Terbantut nyanyian Abil apabila mendengar suara dari luar.
"Shit..!"Kata abil
"Sial..Baju aku.."Carut abil perlahan apabila menyedari dia hanya bawa tuala ke dalam bilik air.
Macam mana nak keluar nanti. Takkan nak berkemban. Takkan nak suruhkan Tengku Ammar nak amikkan baju. Pastu coli spender?
Serabut fikirkan abil memikirkan hal yang remeh seperti itu."KALAU KAU TAK KELUAR DALAM MASA 5 MINIT AKU PECAHKAN PINTU" Jerit Ammar dari luar.
"Arghh tak guna tak gunaa!"Marah Abil dalam hati.
"Nak buat macam mana ni aduh.Takkan nak redah je?Arghh redah je la.Bukannya bogel pun"Fikir abil.---------------
Abil buka pintu perlahan lahan. Dia menjengahkan kepala untuk melihat Tengku Ammar dimana.
"Yang kau terjengah-jengah kenapa?Datang sini cepat."Marah tengku Ammar. Dahla mandi pun berejam.
"Err..Tengku bole keluar sekejap tak?"Tanya abil sambil mengeluarkan sedikit kepala.
"Kenapa?"Tanya tengku Ammar walaupun dia suda agak apa yang berlaku.
"Baju saya kat situ"Jawab Abil sambil memuncungkan mulutnya ke arah rak solek.
"Dahtu?"Tanya Ammar bersahaja.Peluang ni jangan lepaskan.Bisiknya.
"Saya nak pakai baju la"Jawab Abil dengan nada marah. Bongoknya soalan.
"Dahtu kau bogel ke?"Tanya Ammar sambil kening sebelah terangkat.
"Eeee..Taklahh!Ada towel"Jawab abil marah . Sengaja betul tengku ni.
"Then?Still tutup kan?Keluar je la"Jawab Ammar selamba.
"Ishh..Cepatlah tengku"Jawab Abil.
"Cepat apa?"Tanya Ammar kembali.
"Cepat keluar la!"Marah Abil.
"Baik kau yang datang sini cepat sebelum aku heretttt kau kat sini!"Marah Ammar kembali.Sengaja ditekankan perkataan heret tuLambat laun Abil keluar perlahan lahan ke arah Ammar. Towelnya dipegang perlahan-lahan agar tidak terlepas.
Ammar membuat muka selamba padahal dia sedang menikmati setiap inci badan Abil. Nafsu kelakiannya terpaksa ditahan buat seketika."Sini"Arah ammar kepada abil untuk duduk disebelahnya.
Lalu abil melangkah ke arah Ammar dan duduk disebelanya. Wajahnya ditundukkan kerana malu.
"Kaki kau kenapa?"Tanya Ammar.Sebenarnya dari tadi dia dah perasan tetapi malas hendak bertanya.
"Tadi saya terpijak kaca, luka sikit je"Jawab abil sambil melihat kakinya.
"Tak tanya pun luka banyak ke sikit"Jawab Ammar selamba.
Abil memandangnya menyampah.
"After this hati hati sikit.Kat rumah ni banyak benda kaca" kata Ammar perlahan.
Abil hanya senyum sebaris walaupun perangainya kadang kadang menyakitkan tapi pada masa yang sama dia seorang yang caring."Hmm. Aku nak cakap ni..Lepasni kau tak payah datang office dah. Aku dah tak perlukan khidmat kau kat office tapi aku perlukan khidmat kau kat rumah ni"Kata Ammar dengan tenang.
"Haa?!Dahtu saya dah tak payah kerja la ni?Dahtu saya nak jadi apa kat rumah ni?Macam mana pula dengan gaji saya?Lagipun saya bukannya reti buat kerja rumah ni semua. Ee taknaklah.."Marah Abil.Dia bukannya seorang wanita yang pemalas. Lagipun kalau kerja rumah dia bukannya pandai sangat.Selama ni Dania yang buat.Yang dia tahu makan tido je.
"Ish rilek la.Aku tak suruh pun kau jadi bibik kat rumah ni. Aku just nak kau tengok tengokkan rumah ni je.Pasal gaji pula aku akan bayar kau mcm biasa.Pakaian makan kau pun aku tanggung" Jawab Ammar walaupun sebenarnya niatnya lain.
"Hmm..tapi takpe ke? Tak kena tangkap basah ke?"Tanya Abil tetibe.
"Hahahahhahaha.Takdenya..Rumah ni rumah private.Jais nak datang pun 1 jam baru sampai.Tapi kalau kena tangkap pun apa salah.."Jawab Ammar sambil menunjukkan riak gatalnya.Abil terkejut dengan jawapan akhir Ammar.
Tangan Ammar merayap di bahu Abil. Mukanya didekatkan dengan leher Abil. Abil terkejut dengan perbuatan Ammar.
"Tengg..tengku..saya tak suka.."Kata Abil perlahan dan berharap agar ammar berhetikan perbuatannya..
"shuuu..sikit jee"Jawab Ammar.
Abil menolak tengku ke belakang.Ammar tersentak..
"Tengku saya kata saya tak suka tak suka la!"Kata Abil sambil menahan tangisannya.
Tengku Ammar terdiam.Dia paling pantang permintaannya ditolak.Dia menarik tangan Abil dan melemparkan tubuh Abil ke tengah katil.
"Aku paling pantang orang tak dengar kata aku!"Marah Ammar.
Abil sudah pun meronta ronta untuk melepaskan diri.Towel di badannya sudahpun terlondeh dan menampakkan sedikit payudara dan pehanya.
Ammar meniarap di atas badan Abil.
"Tengku...please saya taknak..saya takut.."rintih Abil .
"Aku kata diam ! Diamlah! "Tengking Ammar.Terhinjut bahu Abil mendengar tengkingnyanya. Abil terus terdiam tak terkata namun pantas air matanya menurun.Tengku Ammar tersenyum senget apabila melihat tiada reaksi dari Abil.
Perlahan lahan bibirnya mencari bibir mungil Abil. Tangannya pula sudah merayap payudara Abil. Batangnya pula digosokkan pada vagina Abil.
Abil lambat laun terpaksa mengikut rentak Ammar. Dia sudah tidak ada kudrat untuk melawan Tengku Ammar. Sesekali desahan dia terlepas.
Setelah tangan Ammar bermain dengan puting Abil, dia menurunkan tangan kirinya ke vagina Abil manakala tangan kananya bermain dengan puting abil.
"Taknak tapi dah basah?"Soal Ammar perlahan. Pertanyaan tersebut membuatkan muka Abil merah bak tomato. Malunya kini tak dapat dibendung.Kini mulutnya pula bermain dengan puting Abil. Dia menjilatnya hingga sesekali mendengar desahan Abil. Tangan kirinya sedang giat bermain dgn vagina abil. Abil menjadi tidak tentu arah .Punggunnya diangkat sesekali.
Ammar melihat Abil menikmati sentuhanya walaupun sesekali abil menolaknya. Pada masa yang sama dia mengkaji tubuh Abil sepertinya sudah pernah diratah oleh lelaki lain.
"Know how to blowjob?"Tanya Ammar menggoda.
Abil hanya mengangguk.
Ammar hanya tersenyum sebaris. Sah memang pernah kena main sebelum. Dasar perempuan murah.Bisik dalam hati Ammar.
Ammar menarik Abil dalam pelukkannyaa."Sokey next time we will do it"kata Ammar lalu meninggalkan Abil.Abil terdiam.Dia menangis setelah Ammar keluar dari bilik. Apa yang aku buat? Kenapa Ammar blah macam itu je? Kenapa dia seksa batin aku macam itu? Or he already know it? Bisik hatinya.
A
bil menangis memikirkan masa silamnya. Kalau dia tahu semua benda itu terjadi , pasti dia takkan ikut . Tapi malangnya , dia hanyalah manusia biasa. Yang selalu berbuat salah. Akhirnya Abil tertidur akibat menangis di atas katil .