Antonia pov.
Eram pe un câmp cu maci, ma plimbam pana când departe văzusem pe cineva cunoscut. Am încercat sa ma apropii și mi se părea ca era Hope dar deșii nu ii știam numele, totuși l-am strigat "Hoseok" și când s-a întors era chiar el. Cum e posibil asta?
M-am trezit și am realizat ca iar a fost un vis. Sunt mirata, cum de eu dorm pe jos și Elena pe canapea, televizorul încă rula iar muzica era încă pornita. Cred ca a fost o nebunie dar am realizat ca telefonul meu suna. E un apel de la Hoseok și ii răspund.
*Conversație*
Eu:Bună dimineața! Cu ce scop suni?
Hoseok:Nu știam ca la ora 15:00 e încă dimineață. Serios, te-am trezit? Dormeai pana acum?
Eu:Mda... În legătură cu admitere ai o veste?
Hoseok:Despre asta am vrut sa vorbim. Ai fost acceptata, mâine după facultate sa vii, Julie vrea sa vorbească cu tine.
Eu:Omgggg, nu pot sa cred!!! Îți mulțumesc extrem de mult pentru tot, fără tine nu as fi reușit.
Hoseok:Stop, nu a fost datorita mie ci talentului și voinței tale. Suntem încântați sa avem în școală o dansatoare minunata ca tine. Mai vorbim mâine, sunt ocupat acum. Pa și felicitări!
Eu:Mersi, pa!Dupa ce am auzit toate astea, nu știam la ce sa ma mai gândesc. Prima data mi-am adus aminte de Hope, ce as vrut sa ii spun ca datorita coregrafiei lui am reușit. Cel mai important e ca exista posibilitatea sa-l cunosc și sa-i mulțumesc pentru tot. Mi-am adus aminte de Elena, Jimin și Taemin. Vreau sa ii spun mai întâi Elenei dar vad ca doarme asa ca încep sa tip tare iar ea s-a trezit țipând la fel ca mine.
Eu:Hoooo, ce ai de tipi?
Eli:Pai tu de ce tipi mai rău ca sirena ambulantei? Halal mod de a ma trezi.
Eu:Nu mai aveam răbdare, am o veste buna. Am fost admisa la școală, îl voi cunoaște pe Hope. Trebuie sa le zic lor, lui Jimin și Taemin. Desigur și Tae, doar trebuie sa ne plătească.
Eli:Ai dreptate, ce ma bucur ca a pierdut, asta ii mai trebuia. Sunt fericita pentru tine, meritai asta și sunt mandra de tine. Ii dau mesaj lui Tae sa ne dea numerele lor de telefon și sa-i spun de pariu.
Eu:Daa, eu fac curat pe aici. Fataaa, ai văzut cât e ceasul? Abia mai avem timp pentru teme, sa ne grăbim.Elena pov.
Sunt mandra de ea, sunt asa de fericita pentru ea. Ma doare și spatele la cum am dormit prost pe canapea. Mi-am adus aminte de Tae asa ca ii dau mesaj.
Conversație*
Eu:Hei Tae! Ce faci?
Tae:Bună! Nimic, ma chinuiesc de o ora sa fac tema. Dar hei, cu ce scop îmi dai mesaj?
Eu:Am o veste buna, vreau să-ți dau plăcerea de a te bucura de pierderea banilor tăi.
Tae:Stai ce???
Eu:Antonia a fost admisa, deci e timpul sa ne dai banii. Și voiam sa te rog să-mi dai numărul de telefon al lui Jimin și Taemin.
Tae:Doar de data asta ați avut noroc. Uite numerele;Jimin-xxxx xxx xxx iar Taemin-xxxx xxx xxx
Eu:Mersii, în legătură cu tema ce nu știi?
Tae:Trebuie sa dau un diagnostic și să-mi dau seama ce fel de tumora e, îmi da multe indicii și simptome dar problema e ca încă nu-mi dau seama ce boala are!
Eu:Ce simptome?
Tae:Durere în regiunea tumorii; umflare sau roșeață în jurul tumorii; febră; pierdere în greutate; oboseală; paralizii dacă tumora este în regiunea coloanei; furnicături sau amorțeală, dacă sunt comprimați nervi.
Eu:Greu având în vedere ca nu se potrivește cu simptomele unor boli inofensive, e posibil sa fie una rara.
Tae:Ai dreptate, paralizie și amorțeală sunt cuvintele chei, deci reiese ca e o tumora canceroasa. Deci pacientul are cancer osos.
Eu:Exact, dar trebuie sa găsești ce fel de tumora e și din ce cauza s-a format. Mai e vreun indiciu, macar unul mic ca să-mi dau seama?
Tae:Da, aici mai scrie și despre cromozomii, din analize reiese ca a avut parte de modificări cromozomiale.
Eu:Asta e, e o tumoare rar întâlnita numita Tumora Ewing (sarcom endotelial osos). Se localizează la nivelul măduvei osoase și este o formă de tumoare osoasă malignă rar întâlnită. Tumoarea poate apărea la nivelul corpului femural, tibial sau humeral. Poate metastaza la nivelul plămânului și uneori la nivelul altor oase.
Tae:Asta e, cauza exactă a sarcomului lui Ewing nu o fi clară, poate nu este moștenit, dar poate fi legat de schimbări în gene specifice care apar în timpul vieții unei persoane. Când cromozomii 11 și 12 modifică materialul genetic, aceștia activează o creștere a celulelor, care poate duce la dezvoltarea sarcomului Ewing. Această anomalie genetică nu este moștenită de la părinții unui copil – modificările cromozomiale apar după nașterea unui copil.
Eu:Perfect, ai reușit! Bravoooo!
Tae:Nu, noi am reușit, îți mulțumesc! M-ai ajutat mult, sa vezi ce uimit o sa fie profesorul. Știi, o să-ți mulțumesc cu o ieșire în oraș. Mai vorbim despre asta, acum am nevoie sa scriu ce am vorbit. Mulțumesc din nou!
Eu:Pentru nimic, Tae! Mi-a făcut placere!Paa!Nu pot sa cred, m-am simțit ca un doctor adevărat pentru un moment, a fost uimitor. Fac pe Whatsapp un grup cu mine, Antonia, Taehyung, Jimin și Taemin.
Conversație pe grup:Crackheads😜
Taemin:Buna, de unde ai numerele noastre?
Eu:Mi le-a dat Tae. Oricum am făcut ca să mai vorbim și ca Antonia sa va dea o veste.
Anto:Mișto numele grupului. Am o veste buna dar din păcate e proasta pentu Tae. Am fost admisaaa, e timpul ca încrezutul sa va dea banii. Ați devenit bogați, loll!
Jimin:Mulțumim pentru și felicităriii, ai reușit! Vom fi cea mai tare gașca de acolo ever!
Taemin:Extraterestruleeee, unde eștiii???
Tae:Ce vrei, dansatorule? Ma distrageti cu veselia voastră!
Eu:Nu doar el; și restul vrem banii de la tine. Sauu sa ieșim afara și faci tu cinste.
Tae:Altaa??
Anto:Ce vrei sa zici cu "altaa"? Nu-mi spuneți ca ieșiți la o întâlnire, oooooo!
Taemin:Atunci e hotărât, o sa va dedic cu o coregrafie extrem de superba la nunta voastră!
Jimin:Și la botezul copiilor lor, lmaoo.
Eu:Tăceți, el doar încearcă să-mi mulțumească. Nu mai săriți cu gura.
Anto:Mdaa, sigur e doar o mulțumire. Ok, eu plec ca am de făcut pentru facultate.
Jimin:Succes, sa nu uiți sa ne dai mesaj mâine când ajungi la școală.
Anto:Mersii, paa!
Eu:Și eu trebuie sa plec, ca amândouă avem același proiect! Paa!
Tae, Jimin, Taemin:Succes, paa!Antonia pov.
Eu cu Elena am început sa scriem temele, au fost grele dar noroc ca m-a ajutat, e deșteaptă și foarte ambițioasă, nu e nimic care sa nu știe nimic în legătură cu medicina. Va fi cel mai bun doctor iar pacienții vor fi norocoși sa o aibe. Am terminat temele și e foarte târziu. Eu i-am spus Elenei sa se bage ea prima la somn ca eu trebuie sa repet niște dansuri, voi avea o zi lunga mâine la școala de dans pe lângă facultate. Am început sa dansez, din prima secunda mi-a intrat în sânge plăcerea de a dansa încât mi-am pierdut controlul, am ignorat oboseala și somnolența, pana când a venit Elena.
Eli:Anto, ce faci? Tu nu vezi cât e ceasul?
Eu:Oh, am uitat, mi-am pierdut controlul.
Eli:Vrei sa spui ca în aceste 3 ore ai dansat, doar atat ai făcut? E 4 dimineața, când mai dormi?
Eu:Scuze, trebuie sa ma pregătesc pentru maine, am emoții și trebuie sa ma tehnici de dans foarte bune; am nevoie sa fiu perfecta și sa nu fac nicio greșeală.
Eli:Nu asta înseamnă să te obosești în ultimul hal, fa un dus rapid și hai la somn!Nu mi-am dat seama, parca am pierdut legătura cu realitatea, am dansat prea mult. Am făcut un dus și imediat m-am trântit în pat, abia acum își face simțită prezența oboseala și somnolența.
Va urma...
CITEȘTI
The last wish...
FanfictionDoua fete, cele mai bune prietene, Eli și Anto, se duc în Coreea ca să studieze la o facultate de medicina. Să-și îndeplinească visele. În continuare citiți voi.