Elena pov.
Am ieșit din baie, nu o văzusem pe Anto nicăieri, ma duceam în camera sa vad dacă este acolo dar dormea și probabil e obosita asa ca am învelit-o cu pătura. Ma duceam în balcon sa privesc luna și stele dar l-am văzut pe Taehyung pe afara și îmi zice sa ies puțin. Am ieșit, mi-a zis sa vrea sa se plimbe puțin cu mine, e asa de drăguț și cute. Mi-a povestit multe despre el, am observat ca e vorbăreț dar totuși îmi place ca e vorbăreț. În timp ce mergeam, îl ascultam pe Taehyung iar eu mai era sa cad dar noroc ca Tae m-a prins. După ce m-a prins, ne privim unul la celălalt, îmi bate inima și simt ceva nu știu ce. Mi-a zis dacă sunt bine, iar i-am zis ca sunt bine, e cute rău și cred ca o sa ma îndrăgostesc de el. Era noapte și frig, tremuram de frig asa ca Tae m-a văzut tremurând de frig, mi-a dat hanoracul lui și am văzut ca pe spatele hanoracului scria " TAEHYUNG 95", îmi place mult. Mereu casc, am observat ca mi-e somn dar mai stau pentru Tae și boom am leșinat. Dar Tae a observat ca am leșinat de somn asa ca m-a luat în brate și m-a dus la apartament gen m-a pus în pat lângă Antonia, a stins luminile a încuiat ușa și a plecat.
"Eram într-o pădure cu familia mea și Anto, ma duceam sa ma plimb singura și după ce m-am întors, boom nu e nimeni și i-am strigat pe familia mea. Mi-am pierdut mințile, tremuram și am auzit un zgomot. M-am oprit, m-am întors cu spatele sa vad cine e de aud un zgomot vad e un om si ma urmărește, mi-e tare frica. Am fugit cât am putut, dar m-a prins omul ăla și vad ca e Tae. L-am îmbrățișat deoarece îmi era teama, i-am zis sa ma ducă la familia mea și m-a adus. I-am îmbrățișat pe familia mea și Anto, i-am zis sa nu mai plece niciodată de lângă mine și i-am mulțumit lui Tae ca m-a adus."
M-am trezit, gen m-am speriat când am visat coșmarul ăsta si i-am zis Antoniei ce-am visat, era uimita. Am făcut ordine, m-am dus la baie sa ma pregătesc și să ma duc sa mănânc cu Anto gen ea deja s-a pregătit. Dupa ce o sa mănânc, o sa ma duc la parc sa ma plimb și eu puțin și apoi ma duc la facultate.
Tae pov.
Ce repede s-a făcut dimineața, m-am dus la baie sa ma pregătesc, dar Suga întra în camera fără sa bata la ușă și a sărit în patul meu asa ca ma gândeam sa iau apa rece sa arunc la el, gen mi-a zis ca nu îi place apa rece deci merita deoarece a intrat fără sa bata la ușa și a sărit în patul meu. M-am dus în bucătărie sa iau găleată și sa pun apa, am fugit spre camera și boom am dat în el. S-a trezit, a început sa tipe rău și s-a înfuriat pe mine, dar gen e înfricoșător când e furios. Suga ia perna și arunca în mine dar eu fug și el vine după mine, doamne ce mânios pare când e furios. S-a oprit și s-a dus sa facă baie, cu apa calda, iar eu m-am dus sa îmi schimb pătura și perna ca sunt ude, apoi ma duc sa mănânc. Când au ieșit membrii din camera, le-am povestit lor ce s -a întâmplat cu Suga și au început sa râdă până a venit Suga. Asa ca eu am plecat sa ma plimb prin parc ca după mă duc la familia mea, nu am mai trecut pe la ei și mi-e tare dor de ei. Am ajuns la parc, m-am dat în leagăn chiar dacă sunt mare și nu am voie, ma uitam în jur și o vad pe Eli plimbându-se în parc, ma gândeam sa ma duc sa o sperii! Mi-am pus șapcă, ochelari și masca, acum sunt în spatele ei și ma gândeam sa o iau în brate și ea a țipat rău zicea "AJUTORR! MA RĂPEȘTE CINEVA!", fix când a zis asta, au început sa vina bătrânii și m-au bătut dar am scos șapca, ochelarii și masca. Eli a observat ca sunt eu, era foarte uimita și șocată asa ca i-a oprit pe bătrânii, i-a dat la o parte și a venit lângă mine. Apoi le-a explicat bătrânilor, eu ma uitam încontinuu la ea gen e asa de cute și mi-au cerut scuze dar le-am acceptat. După ce au plecat , Eli a început sa dea în mine ca cică am speriat-o rău dar a fost amuzant și am râs mult. Îmi place mult cand rade și zâmbește, jur ca o ador. Ne-am dat în leagăn, tobogan, ne-am plimbat vreo doua ore și am obosit rău. I-am zis lui Eli ca o însoțesc până la facultate și după ma duc la familia mea, dar a zis ca se duce acasă asa ca am dus-o pana la hotel.
CITEȘTI
The last wish...
FanfictionDoua fete, cele mai bune prietene, Eli și Anto, se duc în Coreea ca să studieze la o facultate de medicina. Să-și îndeplinească visele. În continuare citiți voi.