5

34 9 0
                                    

Elena pov.

Suna întruna telefonul, m-am ridicat sa vad cine ma suna întruna, era fratele meu am răspuns repede crezând ca e o problemă grava.

*Apel video*:
Iosif: Neața! Ce faci, Eli?
Eu: Neața! De ce ma tot suni intruna? Ce te-a apucat?
Iosif: Vreau sa vorbim... De ce nu răspunzi?
Eu: Dormeam... Am crezut ca s-a întâmplat ceva
Iosif: În fine, cum e acolo în China?
Eu: Suntem în Coreea, dragul meu.
Iosif: Aa pardon... Și cum e acolo? Ce face Anto?
Eu: Fain.... Anto doarme. Nu pot vorbi, pa!
Iosif: Off, pa!

Anto pov.

Eu: Ele, ce s-a întâmplat? Cine te-a sunat întruna și cu cine ai vorbit?
Eli: Wow, ești tare curioasa! M-a sunat iosif, jur ca m-a înnebunit de ma suna întruna.
Eu: Aa deci ai vorbit cu el? Oare a uitat de mine?
Eli: Da, am vorbit cu el... Nu a uitat de tine, m-a întrebat ce faci și i-am spus ca dormi.
Eu: Uhh ce bine! Am crezut ca m-a uitat.
Eli: Nuu, doamne ferește! Hai sa ne pregătim sa mergem la restaurant și apoi la facultate.
Eu: Ok, hai!

Ne-am dus la restaurant, m-am întâlnit cu Taehyung.

Taehyung: Eli, poți veni puțin? Vreau sa vorbesc cu tine.
Eu: Ok!
Taehyung: Simt ca mama are cancer la ficat.
Eu: Cee? Ești sigur ca mama ta are cancer la ficat? Ai fost la spital cu ea?
Taehyung: Nu, nu am fost la spital cu ea.
Eu: Deci n-ai cum de unde sa știi dacă nu o duci la spital.
Taehyung: O sa o duc mâine... Dar poți veni cu mine?
Eu: Eu? Unde?
Taehyung: Sa o ducem pe mama la spital.
Eu: Sigur ca da!
Taehyung: Mulțumesc!

Anto pov.

Când am ajuns la facultate, eram foarte curioasa despre legătură cu Taehyung la restaurant.

*Conversație*:
Eu: Eli, știi ceva?
Eli: Ce?
Eu: Nu crezi ca Taehyung e ciudat?
Eli: De ce sa fie ciudat?
Eu: Atunci de ce a venit direct la tine și ți-a spus despre legătură cu mama lui... Mamaa zici ca ești doctor.
Eli: De ce ma întrebi pe mine? Du-te și întreabă-l pe el!
Eu: Hoo, eram curioasa și de asta te-am întrebat.
Eli: Păi nu mă pune pe mine la întrebări, ci pe Taehyung ca el a venit la mine. Ce Dumnezeu, zici ca l-am pus pe el sa vina la mine.
Eu: Mai fata ce amuzanta ești... Te ador și te iubesc!
Eli: Și euuu!

Am întrat la facultate, ma duceam spre scări ca să mă duc la sala sa vad corpul uman. Mergeam pe scări, erau niște fetele și încercau sa ma împingă fără un motiv. Am încercat sa nu cad și am căzut dar nu am pățit nimic, doar ma durea piciorul. Când am căzut, toți se uita la mine și începu sa râdă de mine. M-am ridicat și nu mai puteam sa merg ca aproape ma durea piciorul. Încerc sa nu ma prindă Eli, sa nu își mai facă atâtea griji pentru mine dar m-a prins.

Eli: Antoo, ce-ai pățit la picior?
Eu:Nimic, doar am căzut.
Eli: Zici ca ai căzut? Atunci ma duc sa îi întreb pe studenți.
Eu: Eliii

Elena pov.

Cineva: Nu mai pot de ras ca fata aceea a căzut pe scări. Păcat ca s-a făcut de ras.
Eu: Cum a căzut pe scări?
Cineva: Fetele le-a împins fără un motiv.
Eu: Care fetele?
Cineva: Uite stau afara acolo pe banca.
Eu: Mersi! Și de ce păcat ca s-a făcut de ras? Sau vrei sa te fac eu pe tine de ras? Dacă te mai prind ca o barfesti pe prietena mea, îți jur ca te fac de ras. Sa îți între bine în cap!
Cineva: Cine ești tu sa te iei de mine?
Eu: Atunci cine ești tu sa o barfesti pe prietena mea? Acum îți convine?
Cineva:....

M-am dus afara sa vorbesc cu fetele alea care au împins-o pe Anto pe scări.

Eu: Heei! De ce ați împins-o pe Anto? Aveți un motiv?
O fata: De ce sa avem un motiv, draga?
Eu: Atunci de ce ați împins-o pe Anto? Va rog frumos sa stați în banca voastră și sa o lăsați pe Anto.
O fata: Și dacă nu vreau?
Eu: Ba o sa vrei. Nici măcar nu o cunoști. Deci hai sa nu ne certăm, aveți mare grija ce faceți.
O fata: Bine, bye.
Eu: Vezi ca nu glumesc!
O fata: Hoo bine!

The last wish...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum