Saldırı

156 25 16
                                    



Th: Sizi eve götürmeye geldim. Kaçmanızın faydası olmaz. Yerinizi çoktan bildirdim bile. Beni de öldürecek misiniz?

Jimin oturduğu yerden kalktı.

Jm: Şu ana kadar hiç kimseyi öldürmedim.

Th: Kimse?

Jimin giderken Taehyung peşinden koştu.

Th: Bekleyin lütfen. Şey, siz benimle gelmeden eve dönemem.

Jimin vektörleriyle Taehyung'a dokundu. Taehyung hareket ederse ölebilirdi.

Jm: Hareket etme. Beynindeki damarları 1 milimetre hareket ettirerek seni öldürebilirim. Evine git.

Vektörlerini geri çekti ve yoluna devam etti.

Th: Ama...

Jimin sinirle arkasını döndü ve vektörleriyle Taehyung'ı duvara fırlattı.

Jm: Benim türümden olduğun için gitmene izin verdim ama canımı sıkıyorsun.

Th: Böyle... Böyle bir şey bana zarar veremez!

Vektörleriyle Jimin'i tuttu ve yolun karşı tarafına fırlattı. Daha sonra yanına gitti ve vektörüyle Jimin'in boğazını sıkmaya başladı.

Jimin saldırmak için hareket etti ama ona dokunamadı. Vektörlerinin Taehyung'a oranla kısa olduğunu fark etti.

Jm: Vektörlerim seninkilerden kısa.

Th: Endişelenme, seni öldürmeyeceğim. Ama babam için sana bir ders vereceğim. Eğer ciddileşmiş olsaydım şimdiye dek üç defa ölmüş olurdun. Bunun için 1 milimetre hareket etmem yeterli.

Jimin vektörleriyle yanında bulunan büyük taşlardan yapılmış olan putları Taehyung'ın üzerine fırlattı.

Taehyung sinirlendi ve vektörüyle Jimin'e sağlam bir yumruk attı.

Th: Benimle güzellikle gelecek misin? O kısa kollarınla beni mağlup edemezsin.

Jimin sırıttı ve önüne gelen her şeyi Taehyung'a fırlattı.

- YG Evi (YG Gözünden) -

Yg: Ne demeye çalışıyorsun?

Hs: Bana da dokunmak ister miydin, Nyu gibi?

Yg: Sana daha önce de söyledim. Orada su vardı ve birden... Siktir et Nyu'yu aramaya gitsek iyi olur.

Hoseok birden elini masaya vurunca irkildim.

Hs: Nyu, Nyu, Nyu! Beni hiç önemsemiyorsun!

Yg: Hoseok?

Hs: Bir asker tarafından saldırıya uğradın ve bu kadar önemli bir şeyi bile bana söylemedin mi?

Yg: Çünkü seni endişelendirmek istemedim. Ayrıca bana bağırmayı kes!

Hs: Senin için endişelenemez miyim? Sen her zaman Nyu için endişeleniyorsun ama!

Yg: Ne saçmalıyorsun yine? Nyu hafıza kaybı yaşıyor ve peşinde bir sürü kişi var. Endişelenmem çok doğal.

Hs: Bunca zaman boyunca hep seni bekledim ve sonunda yeniden görmem mümkün oldu.

Sesi gibi kendisi de titremeye başladı ve daha sonra ağlamaya başladı. Endişelendim ve yanına oturdum.

Yg: Hey iyi misin?

Hs: Aptalsın Yoongi, aptal! Senden nefret ediyorum!

Beni serçe ittirdi ve koşarak evden çıktı. Bir şey mi anlatmaya çalışıyor yoksa anlatıyor da ben geri zekalı olduğumdan mı anlamıyorum?

Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin