Konfüzyon

97 15 1
                                    


Konfüzyon: patolojik derecede zihin bulanıklığı, sersemlemeyi tanımlar. Çoğunlukla yer ve zamanda oryantasyon bozuklukları görülür ve/veya sıklıkla hafıza kaybı vardır.

Jungkook vektörlerini kullanarak Taehyung'u metrelerce yükseğe fırlatmıştı. Taehyung'un bedeni sertçe betona çarpmış ve ağzından kan fışkırmıştı.

- Ne yapıyorsun? İşini bitir artık!

JK: Niyeymiş? Öldürebileceğim tek kişi o, değil mi?

- Evet, bu doğru.

JK: O zaman onu çabucak öldürürsem yazık olur, değil mi?

Taehyung vektörleriyle protez kollarını takmıştı. Etrafa bakınarak protez bacağını arıyordu.

TH: Bacağım nerede?

Jungkook hareketliliği fark ettiğinde tekrar vektörleriyle Taehyung'u bacaklarından tutarak kaldırmaya başlamıştı.

TH: Hayır! Daha fazla acı çekmek istemiyorum!

Taehyung'u iyice yükseğe kaldırdıktan sonra sertçe yere fırlattı. Taehyung artık kıpırdayamıyordu. Çektiği acı çok fazlaydı.

JK: Ne? Şimdiden hareket etmeyi kesti mi? Üstelik sadece bir kişiyi öldürebiliyorum. Bu hiç eğlenceli değil.

Taehyung'u vektörleriyle yerde sürüklemeye başladı.

SJ: Bu bir çocuk oyunu. Bir böceğin ilk olarak kanatlarını yırtarmış gibi..

JK: Hey baksana hyung, sana diyorum. Şimdiden işin bitti mi?

Tekrar yavaşça havaya doğru kaldırmaya başlamıştı. Taehyung'un her yeri kan içindeydi ve çok acı çekiyordu. Namjoon'un gelip onu kurtarmasını istiyordu.

TH: Baba...

SJ: 35 numara, bu kadarı yeter artık!

JK: Peki. Bence de yeter. Bıktım artık.

Jungkook bıkmış bir ifadeyle Taehyung'a bakıp onu yere bırakmıştı. Tam o sırada Yoongi onların olduğu yere varmış, koşarak Taehyung'un yanına gidiyordu. Onun için çok endişelenmişti.

YG: Taehyung!

Seok Jin şaşkınlıkla karşıdan gelen genç adama bakıyordu. Sıradan bir insanın bir diclonuisla arkadaşlık kurması imkansızdı. Bu genç adam bunu nasıl başarıp hayatta kalmıştı?

SJ: Bekle!

- İçeri nereden girmiş olabilir ki? Güvenlik güçleri ne yapıyor?

Yoongi, Taehyung'un kanlı bedenini hafifçe yerden kaldırıp kendi bedenine yasladı ve karşı tarafta duran topluluğa sert bir bakış attı.

YG: Burada ne haltlar dönüyor böyle? Bu ne anlama geliyor?

TH: Neden geldin?

- Anlaşılan 7 numarayı tanıyor.

JK: Baksana şu adamı da öldürebilir miyim?

SJ: Bekle. Bu durumda neler olduğunu ona sormamız gerek.

Taehyung biraz daha iyi hissettiğinde vektörüyle protez bacağını yerine yerleştirip ayağa kalkmıştı. Her şeyden habersiz Yoongi bu durum karşısında oldukça şaşkındı.

YG: Neler oluyor? Bacağın az önce...

TH: Bu kişiye zarar vermeyin!

YG: Taehyung... Sen ne...

Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin