Karmaşa

92 15 1
                                    

Bir görevli ve Seok Jin, 35 numaranın bulunduğu hücreden içeri girmişlerdi. 35 numaranın vektörleri çıplak gözle görülebiliyor ve tutulduğu haznenin dışına taşıyordu.

- Onu neden bu kadar büyük bir haznenin içine koyduklarını biliyor musun? 35 numaranın vektörlerinin menzili 11 metredir. 35 numarayı kullanacak olursak muhtemelen Jimin'i yenecektir. Ama o içgüdüsel olarak insan öldüren bir canavar. Onu işbirliği yapmaya nasıl ikna edeceksiniz? Dahası onu serbest bıraktığınız zaman nasıl dizginlemeyi düşünüyorsunuz? Önünde diz çöküp yalvarmayı falan mı düşünüyorsunuz?

- Beklettiğim için üzgünüm.

35 numarayla bebekliğinden beri ilgilenen bayan görevli sonunda yanlarına varmıştı.

SJ: Sen?

- Evet. Onu büyüten benim, Sei.

Sei ve Seok Jin, 35 numaranın durumuyla ilgili raporlara bakmak için oradan ayrılıp rahatça konuşabilecekleri bir odaya geçtiler. Sei, elindeki tüm raporları incelerken Seok Jin, 35 numara için test yapılmasını söylemişti. Test sonuçları geldikten sonra Sei eski raporlarla karşılaştırma yaparak test sonuçlarını incelemeye başladı.

Sei: Sonuçlarda bir sorun görünmüyor ama doğduğundan beri burada tutulduğu için muhtemelen ayakta duramayacaktır. Şey, onu gerçekten çıkaracak mısınız?

SJ: Evet.

- Beş yıldır 35 numara üzerinde çalıştığı doğru tabi ama..

Sei: Ayrıca her gün hoparlörden onunla konuştum. Bu yüzden beni dinleyeceğini düşünüyorum. Bana "anne" diye sesleniyor. Garip bir duygu değil mi? Buna karşın daha onu hiç göremedim. Ayrı düştüğüm oğlumla bir araya gelecekmişim gibi hissediyorum.

SJ: Hazırlıklar başlasın.

Sei: Emredersiniz.

Sei, 35 numarayı hazırlamak için oradan ayrılırken diğer görevli konuşmaya başladı.

- Yani 35 numarayı onu kullanarak ikna edeceksiniz.

SJ: En güçlü Diclonius olsa dahi 35 numara hâlâ bir çocuk. Sei onun ailesi bildiği tek insan. 35 numara onu riske atacak herhangi bir hareketten sakınacaktır.

- Ama onu dinleyeceğinin bir kesinliği var mı?

SJ: Dinlemeyecek olursa biz de onu tehdit edeceğiz.

- Tehdit?

SJ: 35 numara doğduktan hemen sonra vücuduna bir bomba yerleştirilmiş.

- Bunu ilk defa duyuyorum! Bunu neden yapmışlar ki?

SJ: Nedeni ne olursa olsun şu an işimize yarayacağı kesin. Eğer 35 numara onu dinlemezse bombayı parlatarak onu öldüreceğiz.

- Geçmiş (Müdür Jinwoo ve Seok Jin) -

SJ: Bomba mı? Müdür bey bunu...

Jw: Namjoon bunu kabul etti. Oğlunun insanlara zarar vermemesi için babası olarak bu sorumluluğu üstlenmek zorundaydı. Bu benim için onun bana ihanet etmesini engelleyen bir koz olmuştu. Ne yazık ki emirlerime itaatsizlik edip bir Silnelit'in kaçmasına izin verdi. Bu güzel bir fırsat. Onu yaşatmak için harcadığım onca paranın karşılığını görme vakti.

- Günümüz -

Çok gürültülü siren sesleri laboratuarda yankılanmaya başlamıştı. Sei yanına aldığı görevliyle birlikte yavaş yavaş bölmeleri açıyordu.

Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin