- Geçen bölümün sonundan devam (küçüklük halleri) -
YG: Buna mı bakıyordun?
Çocuk elindeki müzik kutusunun kapağını kapattı ve Jimin'e baktı.
JM: Yalnızca ne kadar güzel bir melodi olduğunu düşünüyordum.
YG: Gerçekten mi?
Çocuk Jimin'i yavaşça incelerken başındaki boynuzları fark etti.
YG: Onlar kafana yapışık mı? Boynuza benziyorlar.
Jimin boynuzlarını sıkıca tuttu ve tanımadığı çocuğa baktı.
JM: Kafamda bunların olması seni rahatsız mı etti?
Yoongi heyecanla Jimin'e koştu ve omuzlarından tutup kocaman gülümseyerek ona baktı.
YG: Süpermiş! Gerçekten de harika görünüyorlar! Harbiden müthişmiş!
Jimin ilk kez böyle iltifatlar aldığı için duygulanmış ve utanmıştı. Gözleri dolarken yanakları pespembe olmuştu. Kendisini toparladı ve çocuğun ellerini itti.
JM: Bunlar yüzünden çektiklerim hakkında en ufak fikrin bile yok.
YG: Ne demek istediğini bilmiyorum ama ben gerçekten harika olduklarını düşünüyorum. Gerçekten bak, yalan söylemiyorum.
JM: Ben sevmiyorum.
Jimin ondan uzaklaşmaya başladığında çocuk ona seslendi.
YG: Hadi seninle arkadaş olalım! Şu anda akrabalarımda kalıyorum ama kısa süre sonra eve döneceğim. İstersen o zamana kadar birlikte oynayabiliriz!
Jimin'in aklına ona ihanet eden ve köpeğinin ölümüne sebep olan sözde arkadaşı gelmişti. Onun da aynı şeyi yapacağını düşünmüş ve kızmıştı.
JM: Şaka yapıyor olmalısın.
YG: Neden ki?
JM: Sizlerden nefret ediyorum.
YG: Sizlerden mi? Bekle bir dakika! Benim adım Yoongi! Yarın yine bu saatlerde seni burada bekleyeceğim. Sen de kesin gel! Söz veriyorum!
***
Jimin o gün yurttan kaçmıştı. Gece olduğunda gözüne kestirdiği bir eve gitmiş ve yeni keşfettiği vektörleriyle evdeki herkesi öldürmüştü. Televizyondan haberleri açıp banyoya yöneldi ve suyu ayarladı. Kıyafetlerini yavaşça çıkardıktan sonra kumandadan televizyonun sesini arttırdı ve duşa girdi.
TV Haberi: Bu sabah yetiştirme yurdunda işlenen cinayetle ilgili hâlâ bir ip ucuna ulaşılamadı. Soruşturma hazırlıkları devam ediyor. Olaylara karıştığı düşünülen bir çocuğun yeri halen bilinmiyor. Polis güçleri araştırmaları genişletiyor.
Jimin duştan çıkıp televizyonu kapadı ve buzdolabına yöneldi. Buzdolabında karnını doyurabileceği birkaç şeyi aldıktan sonra masaya oturdu ve yemeğe başladı. Aklına Yoongi'nin verdiği söz gelmişti. Ona güvenip güvenmeme arasındaydı fakat onu düşünmeye başladığında midesinde kelebekler hissetmişti. Başını iki yana sallayıp masadan kalktı ve odalarda gezinerek yatak odasını buldu.
JM: Yarın oraya gideceğim. Nasıl olsa gelmeyecek.
Ertesi gün yağmurun yağmasını umursamadan sözleştikleri yere gitti ve Yoongi'yi beklemeye başladı. Uzun süre gelmediğinde etrafına bakındı ve kaşlarını çatıp köpeğinin mezarına yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elfen Lied|YoonMin [tamamlandı]
Hayran Kurgu-Yoongi, sen bu cehennem hayatında karşıma çıkan kısacık bir rüyaydın... İnsan evriminin bir sonraki halkası olarak kabul edilen Diclonius'ların en ayırt edici özelliği başlarındaki iki boynuzdur. Dicloniusların yüksek derecede telekinetik güçleri o...