6.fejezet

248 33 3
                                    

TaeHyung;
El sem hiszem, hogy kimegyünk a városba végre a város a világom az életem, de itt van urfi is aki közben már ki nyitatta a kaput én pedig egy fintorral néztem rá. Egyedül akartam menni nem egy sznob pasival.
-Ne néz így vagy még körbe vetetlek őrökkel -mondta pedig rám sem nézett közben.

Reggel;
Hoseok ingem gombolta be miközben készültünk együtt a szobában. A ruhám elegáns fehér ing és ékszer a nyakamban közben világos nadrág remekül illik sötét már fekete tincseimhez, de hogy maga az urfi öltöztet eléggé zavarba ejtő. Kezemmel ingem alját fogtam eléggé furcsa volt, hogy ő öltöztet valamiért más érzés volt közben végig mosolygott rám ingem igazította meg felül szabadon hagyta mellkasom egy részét.

-Tessék -mondta ahogy szemembe nézett közben -Jól áll. Mintha te is...hogy szoktad mondani? Sznob?
Fejem fordítottam el vörös arccal amin csak nevettet majd öltözött fel ő is én pedig segítettem neki valamiért már hozza szoktam közben néha hozzam ért az-az arcomhoz vagy hajamhoz ért közben amin már nem is annyira hisztizek, de ahogy végeztem el csaptam kezét és mentem arrébb cipője miatt amit elé tettem ő pedig fel vette magára és lépett hozzàm közelebb fülem piszkálva miközben közelebb hajolt, de mentett meg hogy a kocsi várta már.

Na igen ez volt reggel. Semmit nem mondott hova is megyünk csak azt hogy megyünk.
-TaeHyung szállj be mellém.-mondta a kocsit állítva meg és nyújtotta kezet felém mire nyúltam volna, de valaki el kapott hátulról és dobot a lóra fel és bámultam meg csak a távolodó kocsit és az Urfit bámultam egy darabig.

-Eresz el végre engedj !-mondtam kapálozva de csak egy furcsa kajiba előtt állt meg és engedett el én meg estem seggre.-A fene már.
-Tae nem ismersz meg?-kerdezi le véve a kapucnit fejéről.

Hoseok:
Azt se tudom mi van, de szerintem maga TaeHyung sem tudta csak néztem mint borjú az új mezőre miután anyja kinyomta magából. Úgy 10perc után hívtam az őröket, hogy TaeHyung eltűnt egy Lovas pasi vitte el és hozzák ide vagy rajtuk verem ezt le jobb esetben. És én még el akartam vinni a városi étterembe enni. Amit meg láttam az annyi, hogy arra ment a ló utána passz.
Vissza mentem és pattannak a katonák egy lóra én is majd kezdtem keresni a városban, de semmi nem találtam a fiút kit már meg szeretem és magam mellett akarom tudni.
Reggel majdnem megcsókoltam egyszerűen akartam, ahogy ott állt előttem és zavarban volt eléggé késztetést éreztem rá, hogy meg tegyem.
"Fenne TaeHyung merre vagy?-mondtam magamban le szállva a lóról."
Gyalog futottam végig a várost, de semmi és mire észbe kaptam a városiakhoz mentem be és kerestem öt akik sikitotak miattam vagy épp térdeltek le elém, hogy ne zárássam őket be mert nem tudják. Nem tettem semmit csak éjszakába nyúlva kerestem öt merre is van és végig az járt a fejemben, hogy baja lehet vagy megint össze omlik mint a múltkor.

-TaeHyung-mondtam nevét ahogy kerestem és dőltem a falnak.

Napok telhetek el, de semmit sem hallottam róla és semmit sem láttam nem tudom mit kéne tennem, de fel adni nem adom fel. Egyik este Jimin-nel elmentünk egy bárba, hogy végre pihenjek kicsit és ne agyaljak Tae-n. Mint kiderült Jimin és Jungkook eléggé közel kerültek bár Jimin még nem döntötte meg a srácot és azt mondta vár is amíg kell vele. Eléggé furcsa tőle a dolog, de talán jót tesz neki ez.

-Na két nagy korsó sör lessz -mondta a csajnak aki utána távozott és tért vissza a két sörrel. Végig engem nézet közben nem szólt semmit biztosan durván néztem ki, de nagyon aggódom TaeHyung miatt és semmi hírt nem kaptam róla mintha elnyelte volna a föld öt.
-Tudod, hogy szánalmasan festesz-mondta mire rá kaptam a fejem és fintorogtam egyet nem kicsit arra amit épp mondott nekem, de csak vállat rántott.

Nem tudom meddig lehetünk, de már éjjel volt és passz mikor is jöttünk együtt el, de hamar éber lettem ahogy egy srác lett a téma és nagyon is TaeHyung alkat volt a fiú így oda mentem és csaptam az asztalra részegen.
-Hol van Ő?-kérdeztem idegesen, de a pasi csak nézet engem mire pólójàt fogva rántottam az asztalra öt és húztam be neki-Hol van?
-A város szélén egy el hagyott ház.-mondta a haverja.
-Megyünk.-mondtam Jimin-nek aki fizetet és mentünk is oda ahogy oda értünk eléggé feltűnő volt, hogy itt van valami titok. Közelebb mentem, de csend volt bent így neki akartam rohanni, de Jimin arrébb lökött mire le szúrta valaki és találta el öt vállon majd lépett ki egy magas srác kapucniban.
-Hol van TaeHyung?-kérdeztem Jimin óvva közben meg.
-TaeHyung?-kérdezte majd vette le a kapucnit, de valaki le ütött, de utoljára láttam, hogy maga TaeHyung áll előttem egy vastag fa deszkát fogva kezében.
-TaeHyung-mondtam mire le guggolt elém és arcomra simitot.
-Sajnálom Urfi-mondja halkan.

Nem tudom miért is történt ez, de TaeHyung ezt nem akarta láttam szemében. Talán bele kevered valamibe és sajnos nem tud ki jönni egy könnyen belőle. Testem fajt és fejem hasogatott ahogy szemem nyitottam ki Jimin ott ült és be volt válla kötve míg előttem a pasi aki eléggé ideges volt és Tae aki előttem ült és a padlót nézte.
-TaeHyung-szóltam mire döbbenten nézett rám és sajnálva.-Jól vagy? Ugye jól vagy?Nagyon aggódtam miattad.
Még jobban meg volt döbbenve ahogy csak miatta aggódtam nem pedig magam miatt.
-Jól vagyok.-válaszolta végül és állt fel majd hagyott ott és ment a magas sráchoz.
-TAEHYUNG!-kiabáltam nevét hogy jöjjön vissza hozzám, de nem tette helyette kaptam egy pofont mire TaeHyung már mozdult volna, de a másik vissza fogta. De nem hagytam abba csak folytattam mire többet kaptam.

El telt egy nap, de továbbra is ott ültem Jimin meg szenvedet a sebbe miatt. Ideges voltam nagyon és aggódtam Jimin miatt, de Jimin jobban szemvedet mint én és nyöszörgött durván. Szemem könnyezni kezdett barátom miatt és semmit nem tehetem csak szenvedtem.
-Basszus Jimin-mondtam mire lépett be TaeHyung és guggolt elém le majd ápolta le Jimin sebét. - Köszönöm TaeHyung.
-Persze semmiség -mondta mire hozzám lépett és simit arcomra-Minho pénzt akar ezért vagy itt ahogy meg kapod mehetsz is haza.
Nagyot nyeltem mert szomjas voltam ezt ő látta és ment el makd tért vissza egy kis vízzel. Látta nem tudok inni a nyakamba kötött ki így szájába vette és hajolt kozelebb hozzám majd tette ajkát az enyémre és úgy adott nekem inni. Persze én meg csak azt néztem milyen puha az ajkai és nem a vízre figyeltem ahogy el hajolt ráztam fejem hogy nem elég többet akarok így az egész vizet így adta át nekem. Vörös volt az arca már az első után, de adta nekem ahogy kértem.

Ennyi lenne és koszonom szépen az olvasást. Remélem, hogy tetszett és remélem várjátok.

Szabad voltam   VHope ff.Where stories live. Discover now