1.

170 7 0
                                    

 Seděla jsem na pláži a koukala na moji maličkou holčičku, které byly už tři roky a utíkala po pláži za mnou. Krásné tmavě bronzové vlásky, které podědila po mně jí zářily na sluníčku a upírala na mě jeho tmavě modré oči ohraničené dlouhými řasami.

 "Mamiiiii," skočila na mě a já přepadla dozadu, "pojď do vody!"

 Sedla jsem si do tureckého sedu a vyčítavě se na ni podívala. "Lino, co jsme si říkaly o skákání na mě?" Důležitě jsem pozvedla obočí.

 Sklopila očka a vrhla se mi kolem krku. "Nemám to dělat. Ano maďam." Zasalutovala a já hned věděla kde to vzala.

 Helen.

 Zasmála jsem se a čapla ji a běžela s ní do vody. "Ty opice malá zlobišácká!" 

 Smály jsme se a hrály si ve vodě, dokud nezačala být zima a já svoji malou holčičku vzala domů, kde se rozvalovala Helen s notebookem na klíně. Někdo by řekl, že bychom mohly dozrát za ty tři roky, ale ono ne, pořád jsme byly dvě děti, které vychovávaly ještě jedno malé drzé pískle.

 "Čáááu teto." Zapištěla a celá mokrá od vody se mi vytrhla a utíkala do koupelny.

 "Jak to, že má energii?" Žasla Helen, "Myslela jsem, že ji bereš k vodě, aby se vybyla." zaklapla noťas a uklidila ho.

 Šlehla jsem po ní zabijáckým pohledem. "Moje dítě není hračka na baterky Helen."

 "Však žíkáš, že jsem paněnka!" Ozvalo se z koupelny.

 Zakryla jsem si tvář. "Bože, po kom to dítě je?"

 "Po tobě." Odpověděla Helen a já myslela, že jí trefím.

 "Lino?"

 "Mami?"

 Vešla jsem do koupelny a uviděla moje děťátko jak se studuje ve velkém zrcadle. "Co tu děláš broučku?"

 Natáhla ke mně ručičky a poplácala kobereček, na kterém stála. Byla na svůj věk až moc chytrá. Sedla jsem si k ní.

 Podívala se do zrcadla s velmi vážným pohledem. "Jsi kjásná, chči býť jako ty." 

 "Broučku," stáhla jsem si ji k sobě do klína a poňuchala ji, "jsi ta nejkrásnější holčička co znám."

 "A po kom mám modjé oči?" Její otázky měly obraty o sto osmdesát stupňů naprosto pravidelně. 

  "Po tvém tatínkovi."

 "Chtěla bych ho pozňat." Podívala se mi do očí a potom mi dala pusu na nos. 

Už neodejdeš -  série VychytraláKde žijí příběhy. Začni objevovat