05. | AZ EGYEZSÉG

44 6 34
                                    

ÖTAZ EGYEZSÉG

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ÖT
AZ EGYEZSÉG

Madelaine nem tudta eldönteni, mit kéne cselekednie; olyan szívesen cselekedett volna úgy, mint ahogy a testvéreinek nagy része tette volna, vagyis letépte volna az előtte álló nő fejét. Ebben viszont különbözött a testvéreitől: gondolkodott, mielőtt cselekedett volna. A keze továbbra is a hasonmás torkán volt, de a szorítása enyhült.

- Kemény csaj vagy. Ez tetszik.

- Miért? - préselte ki magából dühösen Madelaine.

- Megmutathatom miért...

- Miért ölted meg? - Emelte fel hangját, miközben pontosította a kérdését. Véges türelme kezdett elfogyni.

- Most komolyan az zavar, hogy megöltem? Azt hittem, hogy egy ezer éves vámpír jobban viseli a veszteséget - mondta a nő. Nem olyan volt, mint Elena, gondolta Madeline. Elena hangja vékonyabb és gyengédebb. - Ugyan, csak egy mellékszereplő. Sajnálom, hogy ő mutatott körbe a városon. Ha hamarabb talállak meg, valami érdekeset is láthattál volna.

Madelaine teljes erejével a földhöz vágta a nőt, aki a vámpír sebességét kihasználva hamarabb felállt, mint hogy az ősi lány kettőt pisloghatott volna. Madelaine keresztbe fonta a karját.

- Úgy tűnik rosszul indítottunk - billentette oldalra a fejét a hasonmás. Göndör haja a vállára omlott. - A nevem Katherine.

Madelaine emlékezett rá, hogy Elijah egyszer megemlítette egy hasonmás nevét, akit Katerina Petrovának hívtak és hatalmas fejfájást okozott Niklausnak. A lány magában elátkozta a bátyját ezredszerre, hogy nem mehet sehova anélkül, hogy régi ellenségei meg nem találják.

- Mit akarsz, Katherine? 

- Én? Mindent.

- Tőlem, mit akarsz

- Ó, én csak üdvözölni akartalak az én városomban - jelentette ki Katherine, mire Madelaine-nek leesett a célozgatás. 

- Ne aggódj, nem maradok sokáig - mondta Madelaine. - Úgy hallottam New York szép város. És ott nem ilyen romlottak az emberek.

- Ilyen hamar elmész? - Katherine ártatlanul lebiggyesztette a száját. - Pedig reméltem, hogy szórakozhatunk egy kicsit.

- Nem fogsz sokat szórakozni, amíg itt vagyok. - Mads eleresztette a vámpír torkát és ellökte. Katherine-nek meg se kottyant az erőszakosság, kecsesen visszanyerte az egyensúlyát. Így már két méter választotta el őket egymástól. Madelaine lassan végigmérte a tetőtől-talpig feketébe öltözött nőt. El kellett ismernie, hogy csinos volt, legalább is csinosabb, mint hasonmása. - Épp most nyertél magadnak egy ellenséget.

- Édesem, régebb óta vagyok a gonosz szakmában, mint te - biccentette félre a fejét. - Az utóbbi öt percből meg tudom mondani, hogy nem vagy bosszúálló típus. A bátyád már rég kitépte volna a szívem a helyéről.

DARK PARADISE | k. pierceWhere stories live. Discover now