*5*

1K 43 9
                                    

Pov. Łukasz

Kiedy przyszedłem z Jagodą na urodziny Oliwii ona od razu zaczęła jej szukać. Ja natomiast udałem się do kuchni po coś do picia. Kiedy byłem przy blacie kuchennym zobaczyłem jakiegoś gościa, coś około 170 cm i 16 lat.

-Cześć, jestem Łukasz

-Siema, jestem Marek

I tak zaczęła się nasza rozmowa. Dowiedziałem się, że Marek ma surową matkęi chciał się wyprowadzić, więc wprowadził się na chwile do swojej kuzyni- Oliwii. Niestety ona nie może go długo przenocować, więc musi znaleźć inne miejsce. Marek, ma dużo kasy i zawsze chciał nagrywać na YouTubie. W sumie spoko gościu, więc zaproponowałem mu pokój u siebie na chacie.

Kiedy tak gadałem z Markiem, zauważyłem jak Jagoda nam się przygląda, ale zaraz potem ruszyła dalej szukać Oliwii. Nie rozumiem, czemu musi ją tak pilnie znaleźć. Po krótkiej chwili przyszła Oliwia, a ja powiedziałem jej, że Jagoda jej szuka. Dziewczyna poszła jej poszukać, a gdy wróciła powiedziała, że nigdzie jej nie ma. Zdenerwowałem się trochę.

Co jak jej się coś stało?!

Razem z Markiem i Oliwią szukaliśmy Jagody, już jakieś dobre parę godzin. Impreza się skończyła, a dziewczyny nadal nigdzie nie było. Podszedłem do Pawła, aby porozmawiać z nim o Jagodzie.

-Cześć Paweł, widziałeś gdzieś Jagodę?

-Ostatnim razem jak ją widziałem szła na górę poszukać Oliwii

-Ok, dzięki za informację

Szybkim krokiem udałem się we wskazane miejsce. Kiedy wszedłem po schodach zobaczyłem ślady krwi na dywanie.

Co jeśli to jest krew Jagody?!

Nagle przyszła do mnie jakaś wiadomość

Od: nieznany numer

Jeśli chcesz jeszcze kiedyś zobaczyć Jagodę, spotkaj się ze mną w galerii na parkingu pod miejscem numer 11 jutro o godzinie 20:30 przynieś 9000 zł

Do: nieznany numer

Będę

Kurwa co się tutaj stało, ktoś porwał Jagodę ale ona jest cenniejsza niż wszystkie skarby tego świata, zrobię wszystko aby do mnie wróciła...

Prawdziwa Miłość? ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz