Obudziłam się o 7:00, nie mogłam zasnąć rozmyślając o wczorajszej nocy. Zeszłam na dół gdzie zobaczyłam robiącego śniadanie Łukasza.
-Jagoda, ja jeszcze raz cię bardzo przepraszam za wczoraj... ja
-Jest okey... ja po prostu potrzebuje chwili na pomyślenie
Jako, że była sobota nie musiałam iść do tej durnej szkoły. Nareszcie weekend! Tylko muszę jakoś się wydostać z chaty Łukasza. Nie zrozumcie mnie źle, ja po prostu chcę chwile bez Wawrzyna. Może Oliwia będzie mogła mnie przenocować? Ale mówiła mi że teraz mieszka z nią jej przyrodni brat. Chyba ma na imię jakoś... eee.... Mariusz... Michał.... Maciek.... Mateusz.... Marek! Tak miał na imię Marek. Nie pamiętam nazwiska ale chuj z tym. Mam nadzieje, że będę mogła chwile u niej pomieszkać. W sumie, we wtorek ma urodziny i robi jakąś dużą imprezę. Może w tedy zapytam się o ten nocleg? Dobra walić, chce mi się jeść, ja chce czekoladę!!!
-Łukasz?
-Tak?
-Masz czekoladę?
-Mam, a co?
-A zjemy?
-A dostane coś w zamian?
-Całus w policzek może być?
-Myślę, że tak
Kiedy przybliżyłam się do jego policzka, on szybko obrócił głowę i wyszło tak, że pocałowałam go w usta.
Boże chciałabym żeby ta chwila trwała wieczność
Całowaliśmy się chwile, a kiedy się od siebie odkleiliśmy mruknęłam:
-Debil- powiedziałam to bardzo cicho, ale chłopak i tak to usłyszał- To co z moją czekoladą?
-Trzymaj- powiedział podając mi czekoladę
-Dzięki
Usiadłam na kanapie i jedząc czekoladę włączyłam jakiś serial na Netflixie.
*Time skip, wtorek impreza*
Minęło kilka dni, a ja nadal nie wiem jak mam się zachowywać przy Łukaszu. Teraz muszę się skupić na znalezieniu Oliwii albo Marka. Oliwia dała mi do niego numer więc chwile ze sobą pisaliśmy i jest całkiem spoko. Tylko gdzie oni mogą być. Nie wspomniałam jeszcze, że ze mną jest Łukasz. W sumie to nie wiem czemu przylazł. Przecież on nawet nie zna Oliwii a co dopiero Marka.
Rozglądałam się chwile w poszukiwaniu Oliwii. Kątem oka zobaczyłam Marka i Łukasza rozmawiających razem
Chyba się polubili. No dobra, ale gdzie jest Oliwia?
Poszłam na górę, bo uznałam, że dziewczyna może być w swoim pokoju.
Gdy tylko weszłam po schodach poczułam jak coś walnęło mnie w głowę a potem ciemność.
CZYTASZ
Prawdziwa Miłość? ✔️
Fiksi RemajaJagoda Kowalczyk ma 16 lat. Jagoda ma wiele problemów, ale jednym z nich jest jej sąsiad i na dodatek najmniej lubiana przez nią osoba- Łukasz Wawrzyniak. Po kolejnej załamce psychicznej Jagoda postanawia uciec z domu, a nocleg proponuje jej Wawrzyn...