nemecsek megint a tükör előtt állt.
úgy utálta, úgy gyűlölte azt, amit ott látott, hogy minden alkalommal sírva fakadt, nem akarta látni, de mégis olyan erős késztetést érzett, amikor elhaladt előtte, vagy csak belepillantott a tükörképébe valahol, hogy muszáj volt odalépni és percekig nézni azt, amit olyannyira meg akart szüntetni.
elege volt belőle, mindenből, és már kezdte is volna sorolni, hogy mi mindenből, amikor megpillantotta az ollót a mosdókagyló mellett.
a saját, kék szemébe nézett, amit annyira gyűlölt a nőies szempillái miatt, hogy legszívesebben ott szúrta volna őket ki, majd megfogta a hosszú szőke haját, összeszorította a szemét, és belevágott.
szinte lelassítva látta, ahogy a szőke tincs földet ér.
a szíve egy kicsit hevesebben vert, és félt, mert tudta, hogy hülyeséget csinál, de folytatta, mert annyira jól esett.
a szőke hajszálak beborították a vörös csempéket, nemecsek fején pedig a hosszú haj helyett egy bokorhoz hasonlítható, de rövid valami díszelgett.
és nemecseknek ez sokkal jobban tetszett, mint a régi, rendezett haja.
végül összesöpörte a levágott hajat, majd kilépett a fürdőszobából, és egyenesen édesanyjába ütközött, aki igencsak meg volt lepve.
— emma? te vagy az?
de emma megszűnt létezni, emma nem volt többet.
mégis csak bólogatott, majd miután anyja rájött, hogy mi történt a fürdőszobában, szorosan átölelte, és megpróbálta összerendezni nemecsek haját.
a/n
word count: 209
smh look i'm active for some reason
istg most többet írtam mint az eddigi 3 évem alatt összesen
oké update amúgy izé
őket @/anne_is_confused (instán) rajzolta és omg ilysm ezek legalább 9399599694938849388399385839 jobbak mint az egész könyv like shit én ezt nem érdemlem meg
YOU ARE READING
i won't be missed // bokacsek au [hun|completed]
Fanfictionamelyben nemecsek fiú. cover by: @nagypasztor 2019.01.02.-2020.04.30. helyezések: -2020.05.06: #1 lgbtqhu -2020.05.09: #1 bokacsek