KEYİFLİ OKUMALAR😍😍
*****************************************
"Berçem aşağıya gel sofra hazır"Aşağıdan anamın seslenmesiyle hızmamı da takıp odamdan çıktım.
Hızlı adımlarla aşağı iniyordum çünkü babam sofraya geç gelinmesinden hiç hoşlanmazdı.
"Geldim ana Geldim"
Salona indiğimde benim canımın içininde geldiğini gördüm. Çok seviyordum Havin'i .
Benim olmayan kızkardeşimdi ."Ya benim canözümde gelmiş"
Sevindiğimi belli ederek bağırmıştım.Benim bu hareketime bütün ev halkı hepsi gülmüştü.
Evet biraz şımarık bir kızdım .babamın tek kızı abilerimin küçük kardeşiydim.
Ama Havin'e baktığımda gözlerinin şiş olduğunu gördüm.Ben bu kızla daha dün gece konuşmuştum sesi gayet iyiydi ."Berçem güzelim gel yemek ye Havin'in seninle konuşacakları var."
Kafamı konuşan anneme çevirdim gözleri kızarıktı ve yüzü yaştı.
Birden sol yanımda bir ağırlık hissettim .
Kötü bışey olmuştu.Hızlı adımlarla Havinin yanına yürüdüm kolundan tutup odama götürdüm .
Bu halde kahvaltı edemezdim."Ne oldu canımın içi anlat hadi güzelim"
Odamın kapısını kapatıp elinden tuttum.
"Berçem ben has..."
Sonra birden ağlamaya başladı. Artık korkmaya başlamıştım.
"Noldu güzelim anlat bak benide korkutmaya başlıyorsun"
Derin bir iç çekti ve ellriyle oynamaya başladı.
Benim can dostum ne zaman bir şeyden korksa veya utansa elleriyle oynardı.
"Berçem ben bugün doktora gittim tahlil ve emar görüntüleri istedi bilirsin işte rutin kontrol"
Artık sabırsızlanıyordum. Bunda söylenmeyecek veya çekinecek bir şey yoktu.
"Ee Havin noldu anlatsana "
Birden dizlerinin üzerine çöküp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Bende yanına çöküp ağlamaya başladım onunla ağlamalarının arasında söylediği üç kelime benim dahada fazla ağlamama sebep oldu ."Beynimde tümör varmış"
Hayır bu olamazdı benim can dostum kardeşim dediğim kadın hastamıydı şimdi.
Hemde öyle bir hastalık değil.
Ölümcül bir hastalık.
Yavaşça kolundan tutup kaldırdım ve lavaboya götürdüm .
Güzel yüzü ağlamaktan şişmişti.
Yeşil gözleri kanlanmış ve gözaltıları morarmıştı.Benimde ondan aşağı kalır bir yanım yoktu.
Elini yüzünü yıkayıp lavabodan çıkardım ve yatağının üzerine oturmasını sağladım.
"Berçem benim az bir ömrüm kalmış doktorlar eğer yurtdışında ameliyat olmazsam 2 yıl içinde öleceğimi söyledi."