Merhaba 2. Bölüm sizlerle.
KEYİFLİ OKUMALAR
*****************************************
2 yıl sonraAcı...
Sadece üç harften oluşan bir kelime...
Ama bende çok anlamı var.
Sevdiğim adamı kaybettiğimde çektiğim acı...
Dostum dediğim kadın için onca yaptığım fedakarlığa karşın bana yaptığı ihanette çektiğim acı...
Onların evlenmesini sağlamıştım.
Çektiğim acıları umursamadan düğünlerine kadar hep yanında olmuştum o kadının.
Ama Berzan ile evlendikten hemen sonra beni telefonla arayıp hakaretler savurmuştu ve ben daha be olduğunu anlayamadan telefonu yüzüme kapatmıştı.
Sonra Berzan'ın kuzeni maraldan öğrenmiştim bana o kadar hakaretler etmesinin nedenini.
Berzan'ın odasında benim resmimi bulmuş sonra hiç bir şeyden haberi olmayan beni arayıp küfürler yağdırmıştı.
Hemen sonra Berzan onu da alıp Amerikaya gitmişlerdi.
Tedavisi için.
Işe yaradı.
Hatta şu anda 7 aylık hamile.
Benim şu an mutlu olmam lazımdı.
Arkadaşım dediğim kadının son isteğini gerçekleştirmiş,onu sevdiğim adamla evlendirmiştim.
Onun karşılığında yaptığıysa bana hakaret edip arkadaşlığımızı bitirmesiydi.
Şimdi düşünüyorum 'yaptığın fedakarlığa değdi mi Berçem' diye.
Hayır ,değmedi.
Ama artık elimden bir şey gelmezdi.
Sevdiğim adam bana artık bir yabancı gibi bakarken benim onu düşünmem kendime büyük bir haksızlıktı.
"Berçem hadi canım kalk biraz bize yardım et akşam yemeğine Dağdelen ailesi geliyor"
Düşüncelerimi bölen ablama baktım.
Bana yorgunlukla bakan kahverengi gözleri çok anlam ifade ediyordu.
'Kalk ve güçsüz olmadığını onlara göster'
Yapamazdım ki abla .
Ben zaten güçsüzdüm.
Onların karşısında oturup onların mutluluklarını izleyemezdim.
Bu kadarına hangi sevdalı kadının yüreği dayanır ki abla.
Ablama cevap vermeden oturduğum çardaktan kalkıp odama doğru adımladım.
Her ne kadar güçsüz olsam da onlara bu halimi gösterip keyiflenmelerini sağlayamazdım.
Sadece birkaç saatliğine eski Berçem olacaktım.
Gardırobumun karşısına geçip dizlerimin altında biten siyah, üzerinde kırmızı çiçekler olan elbisemi elime aldım.
Berzan bu elbısemi çok severdi.
Hep üzerinde ne kadar güzel durduğunu söylerdi.
Bu elbiseyi giymemdeki amaç kesinlikle Berzan'ın ilgisini çekmek değildi. Zaten ben evli bir adamın ilgisini çekmek isteyecek bir kadın değildim.Sadece içimden gelmişti.
Elbiseyi giyip kalçalarıma kadar uzanan kızıl saçlarımı balıksırtı örmüştüm.yüzüme bir şey sürmeye gerek duymadım zaten bebeksi bir cildim vardı.