- Lauro mam pytanie. - niebieskooki podrapał się po karku.
- Tak?
Tom przede mną klęknął.
- Wiem, że nie znamy się dość długo, ale czy byś uczyniła mi ten zaszczyt i była moją dziewczyną?
Nie powiem, ale mnie zamurowało. Ten słynny aktor Tom Hiddleston właśnie przede mną klęczy i powiedział te kilka słów.
- Lauro?
- Oczywiście, że będę twoją dziewczyną! - rzuciłam mu się na szyję.
- Widzę, że prasa będzie teraz mówić, że się zaręczyłem. - zaśmiał się.
Nagle zrobiło mi się ciemno przed oczami i w ten sposób straciłam przytomność.
************
- Lauro! - usłyszałam głos matki, kobiety, która mnie nie kochała. - Doktorze, ona się obudziła!
- Jak to obudziłam?! - zdziwiłam się.
- Jak na osobę, która spała przez nie cały rok, to dobrze się trzyma. - zaśmiał się Sebastian.
- Obiecuję Cię lepiej traktować, ale nie rób mi już czegoś takiego, błagam Cię skarbie! - zaczęła płakać moja matka.
- Dobrze... mamo. - westchnęłam. - Czyli przez ile spałam?
- Dokładnie, to przez 11 miesięcy i 2 tygodnie. - odezwała się Alice, moja siostra.
- Rozumiem... - mruknęłam pod nosem. - Kiedy mogę wrócić do domu?
- Prawdopodobnie za trzy dni.
- Tyle zdołam poczekać w tych białych ścianach.
################################
Koniec, ale czy aby na pewno?
Oczywiście, że nie!Nowa książka się już piszę!!!
Mam nadzieję, że spodoba wam się bardziej niż ta!!!Poczekajcie na Link! Dam go tutaj na 101%
CZYTASZ
To tylko sen {SMS with Tom Hiddleston}
FanficTom pisze do młodej studentki pod wpływem alkoholu.