1

722 29 3
                                    

Знаете ли колко бързо всъщност се променя живота ви? Точно и аз като вас не знаех.

Казвам се Сео Мин на 19 от Киото, Япония. Преместих се с родителите ми в Сеул.От тогава всичко се нареди. Нямахме много пари, но бяхме щастливи и живях в щастливо и обичливо семейство. И тук идва едно но...

-Моля те остави ги живи. Те са всичко за мен. Пожали ги.-крещях през сълзи. Бях завързана за един от кухненските столове. 

Момчето, което беше насочило пистолет срещу баща ми, се обърна към мен, усмихвайки се.

-И защо да ги оставя живи? Какво ще получа в замяна.-каза, допирайки пистолета си до лицето ми.

-Какво искаш, за да ги пощадиш?-попитах хлипайки.

-Интересно никой досега не ме е питал.- обърна се към баща ми. -Ако ми я дадете забравяме за всичките ви заеми.

-Не. Няма да продам единственно си дете на мафиот.-отсече баща ми.

-Тогава знаеш какво следва.-пак насочи пистолета към баща ми.

-Ще дойда с теб. Остави ги живи. Моля те!-заплаках по силно.

-Както дамата пожелае.-отвърза ме и аз отидох да си събера багажа.

Беше ми страшно трудно. Те ме отгледаха и сега все едно с лека ръка замахнах на всичко, което са ме научили.

-Готова ли си?-кимнах, той взе куфара ми.

-Може ли да се сбогувам с родителите си?-попитах го.

-Имаш 5 минути.- слязохме долу, той продължи към колата му. Аз останах в хола.

Прегърнахме се. Всички плачехме. Беше ни трудно.

-Мин, тръгваме. - казах чао на родителите ми.

Излязох и се качих в скъпия му автомобил. През целия път той говореше с някой по телефона, а аз гледах през прозореца. Замислих се за всички хубави моменти със семейството и приятелите ми.

-Забравих да ти се представя.Казвам се Чонгкук на 22. И както разбра управлявам най-страшната банда в цяла Корея. Сега ако може да чуя малко повече за теб.-представи ми се.

-Казвам се Сео Мин на 19. От Киото, Япония съм.-поясних му. И отново се загледах през прозореца. Видях, че излизаме от града. Реших да не питам.
След около 10 мин бяхме пред огромна къща.

~~~~~~~~~~~Здравейтеееее~~~~~~~~~~~
Това е нова ми книга надявам се да ви хареса. Пожелавам сладки сънища. Съжалявам ако има грешки.Обичкам ви. И приятно четене.😁😘❤

  

His GameWhere stories live. Discover now