Ενας δυνατός κρότος με έκανε να σηκωθώ, ξανά είδα αυτό το φρικτό ονειρο; Μα γιατί είμαι στο πάτωμα; Νιώθω αδυναμη, κρατιεμαι από το γραφείο μου για να σηκωθώ παρατηρώ τον εαυτό μου στον καθρέφτη ξανά,όχι δεν ήταν καθόλου όνειρο ήταν η ιδια θλιβερή πραγματικότητα...στην ανάμνηση του συμβάντος με ξανά πιάνουν τα κλάματα, γαμωτο γιατί δεν μπορώ να έχω μια φυσιολογική ζωή όπως όλα τα κορίτσια στην ηλικία μου; Γιατί πρέπει να γίνω πόρνη; Με την άκρη του ματιού μου βλέπω την κορνίζα του μπαμπά σπασμένη, κατευθύνομαι προς τα εκεί και την σηκώνω στα χέρια μου.
-ποσο μου λείπεις ρε μπαμπά...
Μαζεύω τα γυαλιά και βάζω την φωτογραφία στο συρτάρι μου. Καλύπτω ότι μπορεί να καλυφθεί από τις μελανιες με κονσιλερ και βγαίνω από το δωμάτιο. Στο σπίτι υπάρχει ησυχία λογικά η μάνα μου και αυτός ο μπάσταρδος λείπουν. Ίσως πρέπει να μιλήσω στην μάνα μου για το τι γίνεται όταν λείπει...ίσως πάλι και όχι....
Κάθομαι στον καναπέ και ασχολούμαι με το κινητό μέχρι που μου έρχεται μήνυμα από τον μαλακα
-εαν τολμήσεις και πεις τίποτα στην μάνα σου θα σε σκοτώσω και θα σε ρίξω σε χαντάκι μόνο κάτι τέτοιο αξίζει σε εσένα.
Αγνοω το μήνυμαμα και συνεχίζω μέχρι που ένα ακόμα μύνημα έκανε την εμφάνιση του.
-γεια σου τι κάνεις με θυμάσαι?
Άλλο πάλι και τούτο...κοιτάω την οθόνη σαν χαμένη καθώς αντικρίζω το πρόσωπο του Κώστα στο κινητό μου...πριν πληκτρολογησω την απάντηση μου σκέφτομαι πως με βρήκε και γιατί μου έστειλε μήνυμα...
-γεια σου καλά είμαι εσύ; Πως με βρήκες βασικά;
Φοβάμαι για την απάντηση είναι λογικό να κολλανε όλοι τους με τον\την πρώτο/της τους αλλά αυτό παρά είναι περίεργο. Ο χαρακτηριστικός ήχος του μηνύματος αντηχεί στα αυτιά μου κι το χέρι μου πάει αυτόματα στο άνοιγμα του.
-οποιος ενδιαφέρεται μαθαίνει 😉
Η κλασική απάντηση όλων,δεν μου κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση και δεν δίνω περαιτέρω συνέχεια στην συζήτηση αντ'αυτου σηκώνομαι και ετοιμάζομαι για την βραδινή μου έξοδο.
.......
Το νερό πέφτει καυτό πάνω στο μεγάλο μου στήθος και τα πρώτα σημάδια από την εργασία μου κάνουν την εμφάνιση τους, μωβ μικρά ρουφιγματα έχουν καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του στήθους και του λαιμού μου, το σφουγγάρι γουστάρει προς τα κάτω, στην κοιλιά μου εδώ τα σημάδια είναι φρέσκα ακομα.. συγκεκριμένα σημερινά.... Σφίγγω τα μάτια μου και ξεροκαταπινω. Τυλιγομαι στην βαμβακερή μώβ πετσέτα μου και τρυπονω στο δωμάτιο μου. Ξεκινάω το μακιγιάζ μου, κάτι ήρεμο δεν θέλω να μπερδεύω το μακιγιάζ της δουλειάς με αυτό της εξόδου. Κινούμαι σε γήινες αποχρώσεις του καφέ χρώματος κυρίως. Μερικές χρυσές πινελιες κάνουν το λουκ τέλειο. Ήρθε η ώρα για ρούχα παρατηρώ τα ρούχα στην ντουλάπα μου, εκτός από τα ρούχα"της εργασίας" και από καθημερινά δεν έχω και τίποτα αξιόλογο, δεν θέλω να βγω σαν πουτανα και σήμερα έξω...σήμερα είμαι εγώ η Άλεξ ένα 19χρονο κορίτσι που θα βγει να πιει τα ποτάκια του και να διασκεδάσει. Επιλέγω ένα μαύρο εφαρμοστό φόρεμα με κλειστό νεκολτε λίγο πιο πάνω από το γόνατο και για παπούτσια λευκά σνικερς έχω βαρεθεί τις 12ποντες γόβες θέλω την άνεση μου,προσθέτω χρυσά αξεσουάρ και τσάντα και φεύγω με προορισμό το πρώτο μπαράκι που θα βρω.
Μετά από ώρα έφτασα σε ένα ήσυχο μέρος με λίγα άτομα και κάθισα στο μπαρ. Παραγγειλα ένα ποτό και άναψα τσιγάρο. Κοιτούσα τον κόσμο να διασκεδάζει μεγάλες παρέες ερωτευμένα ζευγάρια παντού το όμορφα που ήταν. Ένα ενοχλητικό σκουντιγμα με έκανε να επανέλθω στην πικρή πραγματικότητα
-τι πίνεις κούκλα
-αβανα κόλα
-να κάτσω?
-εαν γουστάρεις
Φυσικά και θα ερχόταν κάποιος να μου μιλήσει αλλά κανείς δεν στεριώνει μόλις μαθαίνει το ποιόν μου...
Η ώρα περνούσε και η παρέα του άνδρα που καθόταν απέναντι μου γινόταν ακομη πιο ενδιαφέρουσα ήταν 27 τον έλεγαν Κωστα και ήταν μεγαλομέτοχος σε μια εταιρία, ευγενικος και αρκετά γοητευτικος μπορώ να πω.
-λοιπον Αξελανδρα δεν μου είπες εσύ με τι ασχολείσαι;
Εκείνη την στιγμή παγωσα δεν ήξερα τι να απαντήσω....εάν έλεγα την αλήθεια πιθανόν να μην ήθελε να με ξανά δει και με το δικαιό του ο άνθρωπος...
-εμ... δουλεύω σε ένα μαγαζί
-πολυ ωραία και τι ακριβώς κάνεις
-εξυπηρετηση πελατών
Ψελισαμε δυσταγμο
- α ενδιαφέρον, λοιπόν χάρηκα πολύ για την γνωριμία αλλά η ώρα έχει περάσει και πρέπει να φύγω καληνύχτα
Φυσικα όχι που θα καθόταν μαζί μου...
-γεια σου
-πριν φύγω όμως...θα σε ξανα δω; Εμ θέλω να πω εκτός εάν έχεις κάποιον δεσμό ή δεν γουστάρεις την παρέα μου. Λοιπόν σου αφήνω την κάρτα μου και όποτε θες τηλεφώνησε μου.
Όπα τι έγινε μόλις τώρα; Έμαθε την δουλειά μου και θέλει να με ξανά δει; Αυτό είναι απίθανο... περίεργο και γενικά δεν ξέρω εάν πρέπει ένας τέτοιος άνθρωπος με κύρος να βγαίνει με μια....με μια... πόρνη...
Μετά από αυτό το συμβάν γύρισα σπίτι και αφού ξεβαφτηκα έπεσα για ύπνο έχοντας στο μυαλό μου την εικόνα του γοητευτικού άνδρα που είχα γνωρίσει το βράδυ..................
ΓΕΙΑΑΑΑΑΑ ΣΑΣ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΜΟΥ ΚΆΝΕΤΕ; ΕΣΚΑΣΕ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΖΗΤΉΣΩ ΕΝΑ ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ 1ΧΡΟΝΟ ΣΧΕΔΌΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΈΒΑΖΑ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΈΛΛΕΙΨΗΣ ΧΏΡΟΥ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΙΑΓΡΆΨΕΙ
ΛΟΙΠΟΝ ΠΩς ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ?
ΔΩΣΑΤΕ ΦΕΤΟς ΠΑΝΕΛΕΛΕ?
ΕΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΉΓΑΤΕ?
ΕΓΩ 2Η ΧΡΌΝΙΑ ΦΈΤΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΊΖΩ ΓΆΜΗΣΑ 🤣🤣
ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΟΠΙΆΣΩ ΠΟΥ ΕΛΕΙΠΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ
ΒΤΓ Ο ΚΩΣΤΑΣ
ΦΙΛΟΥΘΙΑ❤️❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Επαγγελματίας πορνη
RandomΜια κοπέλα μικρή σε ηλικία εργάζεται ως πόρνη για να εξασφαλίσει χρήματα και να εκπληρώσει το όνειρο της να φύγει από το σπίτι που βιώνει μια κόλαση τι θα γίνει όμως όταν ο έρωτας της χτυπήσει την πόρτα;