κεφ 9

403 18 4
                                    

~ τριτοπροσωπη αφήγηση~
Είχε περασει μια εβδομάδα από τότε που η Αλεξάνδρα ειχε διηγηθεί στον Κώστα την ζωή της. Μια εβδομάδα βαριά χωρίς όμως να αλλάζει την ρουτίνα του καθενα. Ο Κώστας συνέχιζε να τηλεφωνεί καθημερινά στην Αλεξάνδρα για να μαθαίνει εάν είναι καλα, ο πατριός της συνέχισε να μεθάει και να δημιουργήσει φασαρίες χωρίς όμως να ασελγει επάνω στην μικρή, η μητέρα της συνέχισε να ζει στον δικό της κόσμο χωρίς να νοιάζεται για την μικρή ή τουλάχιστον έτσι έδειχνε και η Αλεξάνδρα συνέχισε να εργάζεται ως πόρνη.....
Το κινητό έσπασε την σιωπή που κυριαρχούσε στο δωμάτιο και έβγαλε την Αλεξάνδρα από τις σκέψεις της. Άπλωσε το χέρι της για να δει το νούμερο που καλούσε ελπίζοντας ότι θα ήταν ο Κωστας.
Μια γνωστή γυναικεία φωνή ακούστηκε από την άλλη μεριά του ακουστικού.
-τι κάνεις μωρό? Σου έχω νέα για σήμερα, έχεις πάλι πάρτι αλλά αυτή την φορά χωρίς κάλυψη γιατί θα γίνει σε εταιρεία και δεν θέλουν να τραβήξουν τα βλέμματα και ούτε θα πάτε όλες μαζί εσύ θα πας στις 9 η Έμιλυ στις 12 και η Κατερίνα στις 10.
-αχα ναι κατάλαβα
-θα έρθεις από δω και θα σε πάρει ένας από την εταιρεία να πάτε μαζί
-ενταξει.

Έκλεισε το κινητό και ξάπλωσε στο κρεβάτι της ενώ κοιτούσε το ταβάνι.
Στην εταιρεία του Κώστα όμως την ίδια χρονική περίοδο κανονιζοταν ένα πάρτι για την προαγωγή ενός στελέχους που να φανταζοταν κανένας ότι στο ίδιο πάρτι θα παρείχε τις υπηρεσίες της η μικρή Αλεξανδρα...
Κώστας POV
-δεν ειμαι εγω για τέτοια ρε συ
- έλα μωρέ μην νομίζεις ότι θα τις πάρουμε κιόλας απλά θα έρθουν ε θα πιούμε ένα ποτάκι λίγο χορός θα δούμε και λίγο μπουτακι και αυτό όλο και όλο
-δεν νομίζω Δημήτρη
-μην είσαι ξενερωτος το ξέρεις ότι από τότε που έμπλεξες με την πιτσιρίκα έγινες μονοχνοτος?
Να πω ότι έχει άδικο; Η Αλεξάνδρα είναι μοναδικό πλασμα παρόλο που είναι τόσο μικρή με κάνει να αισθάνομαι διαφορετικά και δεν μπορώ να κοιτάξω άλλες κοπελες...με έχουν φυλακίσει δύο θλιμμένα μάτια.
- μην κοιμασε ρε! πού ταξιδεύεις πάλι την μικρή σκέφτεσαι? Αχ ρε καημένε τι σου κάνει ο έρωτας στα γεράματα....τελικά θα κάτσεις ρε συ στις 9 θα έρθει η πρώτη
- θα δούμε
- θα κάτσεις ωραία
Δεν πρόλαβα να μιλήσω έκλεισε την πόρτα και εφυγε, κοιτάω νευρικα το ρολόι μου η ώρα είναι 7:30 σε μισή ώρα σχολαω,έχω περιέργεια να κάτσω αλλά από την άλλη σκέφτομαι να πω στην Αλεξάνδρα να βγούμε για φαγητό σήμερα και να της ζητήσω να γίνει η κοπέλα μου...
Αλεξ POV
Η ώρα είναι 7:30 σε μισή ώρα πρέπει να αρχίσω να ετοιμάζομαι, είχα πει ότι μπορεί να βγω με τον Κώστα για φαγητό σήμερα είχε πει ότι θέλει να μου μιλήσει για κάτι σημαντικό...ίσως πρέπει να τον ενημερώσω...ή να περιμενω να μου τηλεφωνήσει αυτός...προσθέτω λίγο ακόμα μάσκαρα και αφήνω κάτω τα μαλλιά μου.δεν φοράω κάτι πολύ θεαματικό μια μαύρη μπλουζα με αρκετά ανοιχτό ντεκολτέ και μια μιντι δερμάτινη φούστα πιστεύω ότι είναι σέξυ αλλά και διακριτικα. Η ώρα έχει πάει 8:15 και εγώ ξεγλυστραω από το παράθυρο με κατεύθυνση το μαγαζί όπου θα έρθουν να με παραλάβουν.
Τέλος Άλεξ POV
~45λεπτα πριν την μοιραία συνάντηση~
Η Αλεξάνδρα κατευθύνεται προς το μαγαζί όπου θα συναντηθεί με ένα στέλεχος της εταιρείας για να την πάει εκεί .
Ο Κώστας μαζεύει τα τελευταία πράγματα από το γραφειο του και τα τακτοποιεί προσεκτικά στην τσάντα του.
~30λεπτα πριν την μοιραία συνάντηση~
Η Αλεξάνδρα φτάνει στο μαγαζί και ζητάει ενα ποτό από το μπαρ ενώ στερεοποιει ένα τσιγάρο στα κατακόκκινα χείλη της.
Ο Κώστας βγαίνει από το γραφείο του φτιάχνει την γραβάτα του και προχωράει με αργά βήματα προς την αίθουσα του πάρτι.
~15λεπτα πριν την μοιραία συνάντηση~
Ένα κόκκινο αυτοκίνητο σταματαει μπροστά από το μαγαζί και ένας άνδρας βγαίνει από αυτό με κατεύθυνση το εσωτερικό του. Αφού τον υποδέχονται η Αλεξάνδρα προχωράει προς το μέρος του και αφού συστηθεί και μιλήσει μαζί του τον ακολουθεί πίσω στο αμάξι.
Ο Κώστας εύχεται συγχαρητήρια στον συνάδελφο του και σερβίρετε ένα ποτήρι ουίσκι.
Το αυτοκίνητο ξεκινάει με προορισμό την εταιρεία.
~3 λεπτά πριν την μοιραία συνάντηση~
Το αυτοκίνητο σταμαει έξω από την εταιρεία και η Αλεξάνδρα βγαίνει μαζί με τον άνδρα και αρχίσει να ανεβαίνει τις σκαλες.
Ο Κώστας μιλάει με τους συναδέλφους του και κατευθύνεται προς το μπάνιο.
~1λεπτο πριν την μοιραία συνάντηση~
Η μεγάλη πόρτα ανοίγει και η Αλεξάνδρα προχωράει ανάμεσα στον κόσμο η χαλαρή μουσική ηχεί στα αυτιά της και τα αδιάκριτα βλέμματα την καρφώνουν όλοι εκεί μέσα ξέρουν το επάγγελμα και τον σκοπό της. Αυτό όμως δεν την φέρνει σε αμηχανία έχει συνηθίσει σε αυτά.
Ο Κώστας κλείνει την πόρτα του μπάνιου και κατευθύνεται προς όλους τους συναδέλφους του για να γνωρίσει και την νέα παρουσία ή μήπως την ξέρει ήδη?
~η μοιραία συνάντηση~
Η Αλεξάνδρα σερβίρετε ένα ακόμα ποτό και κοιτάει δεξιά και αριστερά μέχρι που η ματια της πέφτει πάνω σε μια γνωστή φιγούρα η καρδιά της χτυπάει γρήγορα και εύχεται να είναι κάποιος άλλος και όχι αυτός.
Ο Κώστας προχωράει ανάμεσα από τον κόσμο και το βλέμμα του πέφτει πάνω σε μια γυναικεία μορφή γνωστή για αυτόν αποκλείεται να είναι αυτή δεν μπορεί να το πιστέψει οι κόρες των ματιών του διαστέλλονται και το στόμα του ανοίγει ελαφρός.
Οι δυο μορφές πλησιαζονται και ηλεκτρισμός γεμίζει την ατμόσφαιρα
-Αλεξρανδρα πες μου ότι δεν είσαι εσύ
Η φωνή του Κώστα γεμάτη πίκρα
Η Αλεξάνδρα δεν ξέρει πως να αντιδράσει απλά τον κοιτάει σαν χαμένη μέχρι που εξαφανίζεται από το οπτικό της πεδίο

Τζααα ανέβασα και άλλο κεφάλαιο επιτέλους
Δεν το έχω με το να ανεβάζω συνχα είναι η αλήθεια 😂😂😂
Τι κάνετε πως είστε?
Πως σας φάνηκε το κεφάλαιο?
🚨 Spoiler alert 🚨 καυγάς μεταξύ Αλέξανδρα Κωστα
Τι λέτε θα τελειώσει έτσι άδοξα κάτι που δεν είχε καλά καλά αρχίσει ή μήπως όχι?

Επαγγελματίας πορνηWhere stories live. Discover now